O kurde, faktycznie. Nie wiedzieć czemu przekreśliłem na to szanse gdy tylko dowiedziałem się o tym czeskim programie, który nie działa pod 1JQto pisze:Garrison, na 1J też można zrobić domykanie...tyllo nie zrobisz tego po USB

Moderator: VIP
O kurde, faktycznie. Nie wiedzieć czemu przekreśliłem na to szanse gdy tylko dowiedziałem się o tym czeskim programie, który nie działa pod 1JQto pisze:Garrison, na 1J też można zrobić domykanie...tyllo nie zrobisz tego po USB
Dużo da się nadrobić klockami. Pakowanie tarczy większej niż 312 z przodu to wg mnie przesada w aucie do jazdy na co dzień ( no chyba że do ostrego upalania na torze). Nie zapominajcie o masie nieresorowanej ( kto nie wie o co chodzi, polecam doczytać w necie - szczególną uwagę zwrócić na wpływ owej masy na zachowanie zawieszenia). Przy okazji napomknę temat o którym nikt tu od początku jak jestem na tym forum nie wspomniał a jest to sprawa ważna. Maksymalna nośność felg ( traglast po niemiecku).Qto pisze:Garrison, ja podczas pakowania 1J już miałem większość pod 1C skompletowane...zatrzymal mnie brak silniczkow pod składane lustra.
Czasami trzeba przemyśleć dobrze sprawę i nie bawić się w pośrodki. Ja teraz miałem dylemat z heblami...w aucie jest zestaw 256 + 232...czyli najgorsze co było w mk4 (poza bębnem z tyłu). Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa uchronił mnie przypadkowy zakup 312 + 256 wentylowane...zestaw daleko od wymarzonego ale ujdzie - jakbym musiał kupić to pewnie grubo bym rozważał wydalenie pieniędzy na polsrodek
Mój brat w A3 za ~5-6k zł łącznie ze wszystkimi adapterami, śrubami, przewodami w stalowym oplocie ogarnął 345mm przód, 6 tłoczków z Porsche / 312mm tył, 4 tłoczki z Porsche. Zestaw prawie o połowę tańszy, a bardzo skuteczny.Qto pisze: Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa
Czujnik najlepiej zamontować tak jak jest oryginalnie czyli za lewą kratką zderzaka.deskjet pisze:Koledzy będę montował w golfie mojej kobitki uniwersalny termometr i tak się zastanawiam czy dobrym pomysłem będzie zamocować czujnik temp zewnętrznej w szczelinie między błotnikiem a drzwiami (pod dolnym zawiasem drzwi)? Czy lepiej gdzieś od wewnetrznej str zderzaka? W którym miejscu wskazania będą bardziej wiarygodne?
ja po takim przypadku wymienił bym osłony , bo nie byłbym pewny czy znowu nie wywalimass143 pisze:Co myslicie? Wymieniać oslony? Nowy smar do srodka?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości