Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
No...taki jaki był. Chyba że nie chcesz klimy czy wspomagania to kombinuj z krótszym paskiem - mniejsza masa, mniejsze spalanie i lepsze przyspieszenie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Właśnie odpowiedź tego tyczyła.kewinpol pisze:Chodzi mi o jego długość, nie inny rodzaj.
Kup taką długość jak była.
Producent dowolny z wyłączeniem najtańszych i najdroższych.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Ja mam na tyle Galfery, piszczą. Ale za to hamują przeokrutnie. Tył zdecydowanie mocniejszy sie zrobił. Przód Hawki Performance. No ale ja jak hamuję, to przeważnie z okolic 200 km/h w okolice 50 a nawet niżej więc hebel musi być pierwszy sort
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
dany_47, mam red stuffy zalozone, jezdze codziennie i nie zauwazylem zadnych piskow.. porownywanie klockow standard do ceramicznych troche z pupy.. fakt, ze czasem zdarza sie struktura w klocku ktora powoduje halasowanie, ale nie ma to z piszczeniem nic wspolnego.. generalnie klocek dobry, jak zlapie temperature robocza to trzyma jak zly, pylenie tez niewielkie..
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
ATE mówi że można używać klocki ceramiczne z tarczami nacinanymi czy nawiercanymi...ale nie polecają takiego połączenia - klocki zostały zaprojektowane do gładkich tarcz...takze chyba taki zestaw wpadnie a jak będą piski to wtedy będę się martwił - dam smar na tarczę
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
kkkacper, wiadomo...tylko jakiś wysokotemperaturowy potrzeba
Tak całkiem poważnie...to znam gościa który w bębny nawalił smaru jak szczęki zaczęły wydawać dziwne odgłosy
Tak całkiem poważnie...to znam gościa który w bębny nawalił smaru jak szczęki zaczęły wydawać dziwne odgłosy
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Nie lubię tego, jak bardzo prawdziwe jest powiedzenie "apetyt rośnie w miarę jedzenia". Dopiero co wpakowałem komfort 1J0, a już myślę nad 1C0
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, ja podczas pakowania 1J już miałem większość pod 1C skompletowane...zatrzymal mnie brak silniczkow pod składane lustra.
Czasami trzeba przemyśleć dobrze sprawę i nie bawić się w pośrodki. Ja teraz miałem dylemat z heblami...w aucie jest zestaw 256 + 232...czyli najgorsze co było w mk4 (poza bębnem z tyłu). Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa uchronił mnie przypadkowy zakup 312 + 256 wentylowane...zestaw daleko od wymarzonego ale ujdzie - jakbym musiał kupić to pewnie grubo bym rozważał wydalenie pieniędzy na polsrodek
Czasami trzeba przemyśleć dobrze sprawę i nie bawić się w pośrodki. Ja teraz miałem dylemat z heblami...w aucie jest zestaw 256 + 232...czyli najgorsze co było w mk4 (poza bębnem z tyłu). Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa uchronił mnie przypadkowy zakup 312 + 256 wentylowane...zestaw daleko od wymarzonego ale ujdzie - jakbym musiał kupić to pewnie grubo bym rozważał wydalenie pieniędzy na polsrodek
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Mi na dobrą sprawę 1J0 wystarczy, bo bez domykania/otwierania szyb z pilota jestem w stanie przeżyć. Podobnie fullFIS immo3 ma u mnie podejść pomimo braku całego CAN - mam 1/2 więc chyba kwestia montażu i dogrania kluczy. No i zmiana kodowania by wyłączyć kontrolkę poduszek. Na sygnalizacji drzwi mi nie zależy Na RKM najbardziej. W sumie poza tym jeszcze tempomat i będę miał wszystko z wyposażenia, co potrzebuję
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Chłopaki takie pytanko czy regeneracja alternatora do golfa 2.0 za 240 zł to dużo? Wymieniany był regulator napięcia jest nowy ori, dystans i robocizna. Czy mnie naciągnęli?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości