To. Po nim powinno dać się znaleźć odpowiedź, czy podejdzie. Widzę, że ma dwie wtyczki, to powinien, choć to chyba nie jest zasada.Albo to 1J0 959 799 AJ
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Takie same.kewinpol pisze:Czy ta osłona pasów bezpieczeństwa jest taka sama dla sedana, hatchbacka 3d, 5d oraz pasów z tyłu?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Z tego co pamiętam...tylne mogą być inne...w autach które nie mają regulacji wysokości pasa góra/dół.
- sauber
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: pn kwie 02, 2012 14:45
- Lokalizacja: OKL / OOL
- Auto: Volkswagen Golf MK1 1.6 td
Seat Leon 5F ST FR 1.4 TSI
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, padł mi PDC z tyłu w mk4..
Podmieniłem moduł ze sprawnego PDC z mk4 i dalej nic..
Wg. kompa mam padnięte wszystkie czujniki, jst to możliwe ?? Działało nieprzerwanie aż do teraz..z dnia na dzień..
Podmieniłem moduł ze sprawnego PDC z mk4 i dalej nic..
Wg. kompa mam padnięte wszystkie czujniki, jst to możliwe ?? Działało nieprzerwanie aż do teraz..z dnia na dzień..
Sprawdź mojego białego Mk1 ; ). http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=499895
Re: Kącik posiadaczy MK4
Sprawdź czy dochodzi zasilanie do czujników i masa. Obstawiam przetartą wiązkę.
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Chyba tylko moduł komfortu wpływa na to, czy podejdzie scyzoryk, czy nie. Wiedz tylko, że scyzoryki mają różne częstotliwości:MnichPro pisze:Garrison,
A co jeszcze na to wpływa?
HLO IJO 959 753 A - All vw's from 1997 - 2000. HLO 1JO 959 753 N is usable and superceeds the older oval key used previously!
HLO 1J0 959 753 AG - vw golf's only 2000-2004. HLO 1JO 959 753 CT now superceeds the older part number hlo 1jo 959 753 AG.
HLO 1JO 959 753 AH - vw passat's/bora's generally. HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.
HLO 1JO 959 753 CT - newer vw transporters vans. Also many of the newer vehicle's including the skoda/seat's (SUPERCEEDS THE AG)
HLO 1JO 959 753 DA - vw polo's and some vw passat's. Also compatable with other models (skoda/seat's)
HLO 1J0 959 753 G - vw caddy vans . Now widely in use on a number of vehicle's as also superceeds HLO 1K0 959 753
HLO 1KO 959 753 - vw golf's/touran 2004 onwards. Now superceeded by the HLO 1KO 959 753 G
7M3 959 753 - vw,s sharan's,alhambras, etc only. Now superceeded by the 7M3 959 753 F
HLO 2EO 959 753 A - vw/merc crafter vans etc only
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Panowie szybki temat.
To ustrojstwo chyba mi zdechło.
Na początku nie działało opuszczenie szyby kierowcy "ile mi się chce" czyli pierwszy klik.
Z czasem zrobiło się to samo dla pasażera.
Rozebrałem, wyczyściłem styki alkoholem, złożyłem i przetestowałem: pierwszy klik działa ale o 180 stopni się odwrócił
Tzn pierwszy klik w dół podnosi szyby do góry. W dodatku losowo tzn raz "ile mi sie chce" a czasem zamyka szybe do końca [dla kierowcy i dla pasażera ten sam objaw]
Czy to oznacza że zdechł ten sterownik i szukać drugiego? Bo ewidentnie świruje ten panel.
Przejrzałem płytkę pod kątem zimnych lutów ale wsio OK.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Nie da się odwrotnie
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Aj tam zaraz nie podejdzie... Spełnia wymóg dwóch wtyczek. Jaki rocznik auta? Jak 1997-2000 to HLO 1JO 959 753 A, jak 2000-2004 to HLO 1J0 959 753 AG. Centralny zamek to nie immo, idzie zakodować w 15 do 30 sekundMnichPro pisze:Garrison,
Czyli mi nie podejdzie bo tyle rozumiem z tego co wysłałeś
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Według tego powinien podejść HLO 1J0 959 753 AG. Procedura kodowania centralnego: https://www.youtube.com/watch?v=83Co22N70Gw" onclick="window.open(this.href);return false;MnichPro pisze:Garrison,
2001 wersja USA. Mam tylko serwisowke
Choć u mnie nie było dźwięku jak na filmiku (mignął kierunkami) oraz nie wyciągałem klucza z drzwi. Ważne, by chociaż jedne drzwi (kierowcy lub pasażera) miały sprawny mikrostyk. Raz pomagałem przez forum zaprogramować pilot i nie chciało działać. Okazało się, że klucz był wkładany w drzwi, których otwarcie nie było widziane przez resztę samochodu. Sam osobiście robiłem na drzwiach pasażera (sprawnych), bo było mi wygodniej. Może to przypadek, może faktycznie coś w tym jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości