Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
od pojawienia się żebraka pod full z odpowietrzeniem zawsze wlewam 58l. Pierwsze odbicie pistoletu to po 48l a potem kolejne 10 już z odpowietrzaniem. A i jak staję na stacji to przednie koła są niżej niż tylne. Pierwsze dystrybutory na wylocie ze stacji
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Chyba nakręcę filmik normalnie
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
"Jablko" od regulacji lampy lewo/prawo wyskoczyło z mocowania w odbłyśniku...jakiś pomysł jak to naprawić?
Siłowo nie dało rady...a na pomyślenie to musiałbym za dnia wyciągnąć lampę...miałem ją dziś w ręku ale po ciemku to se można. Na grzebanie za jasnego to za jakieś 3-4tyg znajdę czas
Siłowo nie dało rady...a na pomyślenie to musiałbym za dnia wyciągnąć lampę...miałem ją dziś w ręku ale po ciemku to se można. Na grzebanie za jasnego to za jakieś 3-4tyg znajdę czas
Kącik posiadaczy MK4
ja jak miałem taki przypadek to zdejmowałem reflektor by to złożyć tak jak powinno być
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
joseph82, ale co dalej...to się wciska czy co? Lampę miałem zdjęta tyle że w środku nocy na parkingu...siłowo nie chciało wskoczyc
Kącik posiadaczy MK4
Panowie szybkie pytanie, czy element zaznaczony na zdjęciu (prowadnicy bagnetu) spełnia jakieś zadanie ?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Blokuje żeby nie wyciągnąć miarki razem z prowadnicą.pawel.GTI pisze:Panowie szybkie pytanie, czy element zaznaczony na zdjęciu (prowadnicy bagnetu) spełnia jakieś zadanie ?
Re: Kącik posiadaczy MK4
z góry tego nie wciśniesz. Trzeba to z boku włożyć. Góra jest węższa niż dół i dlatego to z boku wchodziQto pisze:joseph82, ale co dalej...to się wciska czy co? Lampę miałem zdjęta tyle że w środku nocy na parkingu...siłowo nie chciało wskoczyc
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
ten element zapiera się chyba o blok żeby bagnet trzymał się cały czas w odpowiedniej pozycji.Peran pisze:Blokuje żeby nie wyciągnąć miarki razem z prowadnicą.pawel.GTI pisze:Panowie szybkie pytanie, czy element zaznaczony na zdjęciu (prowadnicy bagnetu) spełnia jakieś zadanie ?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Kombinowałem tak i wydawało mi się że się udało ale po montażu lampy znowu wyskoczyło więc się poddałem...ale teraz już wiem że to był dobry trop. Bałem się że może śrubki mocujące to gniazdo trzeba poluzowaćjoseph82 pisze:z góry tego nie wciśniesz. Trzeba to z boku włożyć. Góra jest węższa niż dół i dlatego to z boku wchodzi
Dzięki
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dzięki Panowiedany_47 pisze:ten element zapiera się chyba o blok żeby bagnet trzymał się cały czas w odpowiedniej pozycji.Peran pisze:Blokuje żeby nie wyciągnąć miarki razem z prowadnicą.pawel.GTI pisze:Panowie szybkie pytanie, czy element zaznaczony na zdjęciu (prowadnicy bagnetu) spełnia jakieś zadanie ?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
No więc.. kolejna trasa zaliczona. Roermond w NL -> Eindhoven->Roermond-> SuSen w DE (gdzieś pomiędzy Stuttgartem a Monachium) -> Roermond
Bak zatankowany przed startem pod korek, Jazda ogólnie normalna ( jak na mnie), czyli większość trasy z racji że jazda w dzień to 140 na tempomacie, czasem ostro w palnik żeby np. jakiemuś cwaniakowi z A7 pokazać że jego 2,0 w takiej krowie to jednak nie jest silnik Czasem podganianie na podjazdach pod 220-230 itp. Już na miejscu ( Susen) trochę jazdy "wokół komina" po górskich krętych drogach Czasem jakiś korek bo ktoś się stuknął itd. Typowy dzień na niemieckich drogach ogólnie
W drodze powrotnej jakieś 130km od celu zaświeciła mi się rezerwa. Na liczniku dziennym było już 1080km tak więc spalanie jak najbardziej ok
Lubię to auto, ale chyba czas pomyśleć o czymś większym, bo w dupę daje hałas i brak wygody na gwincie przy takich przelotach jakie robię. Znowu na seryjnym zawieszeniu albo gwincie przestawionym na bardziej miękkie ustawienia, to auto nadaje się co najwyżej do jazdy do kościoła w niedzielę. Zero prowadzenia. No i dopadł mnie ( po raz kolejny) problem normy spalin w gnojopijcy
Bak zatankowany przed startem pod korek, Jazda ogólnie normalna ( jak na mnie), czyli większość trasy z racji że jazda w dzień to 140 na tempomacie, czasem ostro w palnik żeby np. jakiemuś cwaniakowi z A7 pokazać że jego 2,0 w takiej krowie to jednak nie jest silnik Czasem podganianie na podjazdach pod 220-230 itp. Już na miejscu ( Susen) trochę jazdy "wokół komina" po górskich krętych drogach Czasem jakiś korek bo ktoś się stuknął itd. Typowy dzień na niemieckich drogach ogólnie
W drodze powrotnej jakieś 130km od celu zaświeciła mi się rezerwa. Na liczniku dziennym było już 1080km tak więc spalanie jak najbardziej ok
Lubię to auto, ale chyba czas pomyśleć o czymś większym, bo w dupę daje hałas i brak wygody na gwincie przy takich przelotach jakie robię. Znowu na seryjnym zawieszeniu albo gwincie przestawionym na bardziej miękkie ustawienia, to auto nadaje się co najwyżej do jazdy do kościoła w niedzielę. Zero prowadzenia. No i dopadł mnie ( po raz kolejny) problem normy spalin w gnojopijcy
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Rozwiń temat bo nie czajesebekgolf pisze:No i dopadł mnie ( po raz kolejny) problem normy spalin w gnojopijcy
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości