Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw mar 16, 2017 12:54

Dziękuję, wypróbuję przy najbliższej okazji :)



Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » ndz mar 19, 2017 01:18

od pojawienia się żebraka pod full z odpowietrzeniem zawsze wlewam 58l. Pierwsze odbicie pistoletu to po 48l a potem kolejne 10 już z odpowietrzaniem. A i jak staję na stacji to przednie koła są niżej niż tylne. Pierwsze dystrybutory na wylocie ze stacji


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz mar 19, 2017 08:58

Chyba nakręcę filmik normalnie :los2:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn mar 20, 2017 01:28

"Jablko" od regulacji lampy lewo/prawo wyskoczyło z mocowania w odbłyśniku...jakiś pomysł jak to naprawić?
Siłowo nie dało rady...a na pomyślenie to musiałbym za dnia wyciągnąć lampę...miałem ją dziś w ręku ale po ciemku to se można. Na grzebanie za jasnego to za jakieś 3-4tyg znajdę czas :banghead:



Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » pn mar 20, 2017 11:39

ja jak miałem taki przypadek to zdejmowałem reflektor by to złożyć tak jak powinno być


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn mar 20, 2017 12:19

joseph82, ale co dalej...to się wciska czy co? Lampę miałem zdjęta tyle że w środku nocy na parkingu...siłowo nie chciało wskoczyc



Awatar użytkownika
pawel.GTI
Volkswagen FAN
Volkswagen FAN
Posty: 226
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 13:31

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: pawel.GTI » pn mar 20, 2017 22:20

Panowie szybkie pytanie, czy element zaznaczony na zdjęciu (prowadnicy bagnetu) spełnia jakieś zadanie ?

Obrazek



Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Peran » wt mar 21, 2017 00:11

pawel.GTI pisze:Panowie szybkie pytanie, czy element zaznaczony na zdjęciu (prowadnicy bagnetu) spełnia jakieś zadanie ?

Obrazek
Blokuje żeby nie wyciągnąć miarki razem z prowadnicą.



Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » wt mar 21, 2017 01:40

Qto pisze:joseph82, ale co dalej...to się wciska czy co? Lampę miałem zdjęta tyle że w środku nocy na parkingu...siłowo nie chciało wskoczyc
z góry tego nie wciśniesz. Trzeba to z boku włożyć. Góra jest węższa niż dół i dlatego to z boku wchodzi


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » wt mar 21, 2017 08:23

Peran pisze:
pawel.GTI pisze:Panowie szybkie pytanie, czy element zaznaczony na zdjęciu (prowadnicy bagnetu) spełnia jakieś zadanie ?

Obrazek
Blokuje żeby nie wyciągnąć miarki razem z prowadnicą.
ten element zapiera się chyba o blok żeby bagnet trzymał się cały czas w odpowiedniej pozycji.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt mar 21, 2017 10:01

joseph82 pisze:z góry tego nie wciśniesz. Trzeba to z boku włożyć. Góra jest węższa niż dół i dlatego to z boku wchodzi
Kombinowałem tak i wydawało mi się że się udało ale po montażu lampy znowu wyskoczyło więc się poddałem...ale teraz już wiem że to był dobry trop. Bałem się że może śrubki mocujące to gniazdo trzeba poluzować :kac:
Dzięki :pub:



Awatar użytkownika
pawel.GTI
Volkswagen FAN
Volkswagen FAN
Posty: 226
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 13:31

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: pawel.GTI » wt mar 21, 2017 20:48

dany_47 pisze:
Peran pisze:
pawel.GTI pisze:Panowie szybkie pytanie, czy element zaznaczony na zdjęciu (prowadnicy bagnetu) spełnia jakieś zadanie ?

Obrazek
Blokuje żeby nie wyciągnąć miarki razem z prowadnicą.
ten element zapiera się chyba o blok żeby bagnet trzymał się cały czas w odpowiedniej pozycji.
Dzięki Panowie :pub:



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pt mar 24, 2017 18:28

No więc.. kolejna trasa zaliczona. Roermond w NL -> Eindhoven->Roermond-> SuSen w DE (gdzieś pomiędzy Stuttgartem a Monachium) -> Roermond

Bak zatankowany przed startem pod korek, Jazda ogólnie normalna ( jak na mnie), czyli większość trasy z racji że jazda w dzień to 140 na tempomacie, czasem ostro w palnik żeby np. jakiemuś cwaniakowi z A7 pokazać że jego 2,0 w takiej krowie to jednak nie jest silnik :rotfl: Czasem podganianie na podjazdach pod 220-230 itp. Już na miejscu ( Susen) trochę jazdy "wokół komina" po górskich krętych drogach :satan: Czasem jakiś korek bo ktoś się stuknął itd. Typowy dzień na niemieckich drogach ogólnie :los2:

W drodze powrotnej jakieś 130km od celu zaświeciła mi się rezerwa. Na liczniku dziennym było już 1080km tak więc spalanie jak najbardziej ok :bigok:

Lubię to auto, ale chyba czas pomyśleć o czymś większym, bo w dupę daje hałas i brak wygody na gwincie przy takich przelotach jakie robię. Znowu na seryjnym zawieszeniu albo gwincie przestawionym na bardziej miękkie ustawienia, to auto nadaje się co najwyżej do jazdy do kościoła w niedzielę. Zero prowadzenia. No i dopadł mnie ( po raz kolejny) problem normy spalin w gnojopijcy :-(


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt mar 24, 2017 18:45

sebekgolf pisze:No i dopadł mnie ( po raz kolejny) problem normy spalin w gnojopijcy :-(
Rozwiń temat bo nie czaje :)


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości