Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, teraz ciekawe czy poziom oleju jest odpowiedni.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
We wrześniu skrzynia była robiona (remont, w październiku wymiana oleju, który płukał bebechy) i nie czuję by się jej praca pogorszyła. Nie mniej jednak jestem ciekaw w jaki sposób ubytek płynu chłodniczego może wpływać na stan oleju w skrzyni? Chyba, że miałby się do niego przedostawać tak jak do silnikowego w przypadku walniętej uszczelki.dany_47 pisze:Garrison, teraz ciekawe czy poziom oleju jest odpowiedni.
Btw. olej silnikowy na stałym poziomie, tj. nie przybywa pomimo ubytków chłodziwa. Porozglądam się z mechanikiem za mokrymi elementami w okolicy chłodnicy i może coś znajdziemy. Na szybko to zobaczyłem, że górny gruby wąż idący od chłodnicy (wciąż prawą stroną, patrząc od przodu) w miejscu łączenia się z... Czymś, jest spocony. Ino trochę za daleko jak dla mnie, by zalać skrzynię... No ale fizyka dopuszcza, by krople sobie wędrowały w dół.Trzeba szukać od góry.
Temat ubytku płynu chłodniczego jest chyba drugim największym koszmarem, zaraz za stukami w zawieszeniu
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Bardziej miałem na myśli czy poziom tego co wycieka się zgadza. I czy jesteś pewny że to płyn chłodniczy... Bo może to olej...? Chociaż czerwony kolor....
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Obstawiam płyn chłodniczy. Dużo go tam, a dużo uciekadany_47 pisze:Bardziej miałem na myśli czy poziom tego co wycieka się zgadza. I czy jesteś pewny że to płyn chłodniczy... Bo może to olej...? Chociaż czerwony kolor....
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Kącik posiadaczy MK4
Pany gdzie dostane sprężyny do pompy wtryskowej? bo przy uszczelnianiu okazało się ze jedna pęknięta w połowie
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
Kącik posiadaczy MK4
Przekładał ktoś fotele z HB do kumbi? w Kumbi są jakies zawiasy a w HB druty, Trzeba całe stelaże siedzisk poprzekładać czy jakoś inaczej da rade zrobić
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Trzeba stelaż przełożyć i materiał naciągnąć, robiłem u siebie w RecaroAntonioo pisze:Przekładał ktoś fotele z HB do kumbi? w Kumbi są jakies zawiasy a w HB druty, Trzeba całe stelaże siedzisk poprzekładać czy jakoś inaczej da rade zrobić
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, rejestrować się i dawać posty odnośnie stanu dróg w swojej okolicy
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1310317" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1310317" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Garrison pisze:We wrześniu skrzynia była robiona (remont, w październiku wymiana oleju, który płukał bebechy) i nie czuję by się jej praca pogorszyła. Nie mniej jednak jestem ciekaw w jaki sposób ubytek płynu chłodniczego może wpływać na stan oleju w skrzyni? Chyba, że miałby się do niego przedostawać tak jak do silnikowego w przypadku walniętej uszczelki.dany_47 pisze:Garrison, teraz ciekawe czy poziom oleju jest odpowiedni.
Btw. olej silnikowy na stałym poziomie, tj. nie przybywa pomimo ubytków chłodziwa. Porozglądam się z mechanikiem za mokrymi elementami w okolicy chłodnicy i może coś znajdziemy. Na szybko to zobaczyłem, że górny gruby wąż idący od chłodnicy (wciąż prawą stroną, patrząc od przodu) w miejscu łączenia się z... Czymś, jest spocony. Ino trochę za daleko jak dla mnie, by zalać skrzynię... No ale fizyka dopuszcza, by krople sobie wędrowały w dół.Trzeba szukać od góry.
Temat ubytku płynu chłodniczego jest chyba drugim największym koszmarem, zaraz za stukami w zawieszeniu
Sprawdź obudowę termostatu. Tam często puszcza, a płyn daje radę odparować i nie widać za bardzo na pierwszy rzut oka.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
A termostat nie jest przypadkiem w zupełnie innym miejscu? Tak oczami wyobraźni to trochę za daleko i chyba nawet za nisko, by oblewał chłodnicę oleju skrzyni (a że za nisko to też nie mają jak krople ściekać). Nie kwestionuję - dopiero w takich chwilach jak te dowiaduję się co gdzie jest w przy silniku, czego zwykle śmiertelnik nie ruszasebekgolf pisze:Garrison pisze:We wrześniu skrzynia była robiona (remont, w październiku wymiana oleju, który płukał bebechy) i nie czuję by się jej praca pogorszyła. Nie mniej jednak jestem ciekaw w jaki sposób ubytek płynu chłodniczego może wpływać na stan oleju w skrzyni? Chyba, że miałby się do niego przedostawać tak jak do silnikowego w przypadku walniętej uszczelki.dany_47 pisze:Garrison, teraz ciekawe czy poziom oleju jest odpowiedni.
Btw. olej silnikowy na stałym poziomie, tj. nie przybywa pomimo ubytków chłodziwa. Porozglądam się z mechanikiem za mokrymi elementami w okolicy chłodnicy i może coś znajdziemy. Na szybko to zobaczyłem, że górny gruby wąż idący od chłodnicy (wciąż prawą stroną, patrząc od przodu) w miejscu łączenia się z... Czymś, jest spocony. Ino trochę za daleko jak dla mnie, by zalać skrzynię... No ale fizyka dopuszcza, by krople sobie wędrowały w dół.Trzeba szukać od góry.
Temat ubytku płynu chłodniczego jest chyba drugim największym koszmarem, zaraz za stukami w zawieszeniu
Sprawdź obudowę termostatu. Tam często puszcza, a płyn daje radę odparować i nie widać za bardzo na pierwszy rzut oka.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Podaję to jako potencjalne miejsce drugiego wycieku
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Taka sytuacja... Też popatrzę. Dzięki!sebekgolf pisze:Podaję to jako potencjalne miejsce drugiego wycieku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości