Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pn lut 12, 2018 13:47

trepson_vlcrew, dobra to ja mam 1.9 GTI TDI bo mam skórzane fotele tak? Cały pakiet zewnętrzny to seria więc dlaczego to GTI pytam grzecznie :D ? Jest 1.9 TDI 110KM jak i 1.9 GTI TDI 110KM, z jakiegoś powodu to GTI musieli nazwać.



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » pn lut 12, 2018 13:55

nie wiem ciężko to sensownie wytłumaczyć... w S w audi też ciężko jak niz z S nie ma wspólnego...


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn lut 12, 2018 14:35

Dzięki chłopaki: G0 Karcio, Qto za odpowiedź.



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » pn lut 12, 2018 18:32

G0 Karcio pisze:Pany, co oznacza dokladnie kazdy znak tj.805G w liczniku 1J5 920 805G. 8 to EU, 0 nie wiem i 5 immo2 a G?
Dla mnie to wygląda coś ala że to zegary Bosch a nie VDO ale głowy nie dam.



Awatar użytkownika
Paclawek
Kapitan Palniczek
Kapitan Palniczek
Posty: 141
Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paclawek » pn lut 12, 2018 20:41

Gti tdi miało miało podobnie jak Gti (1.8T nie chodzi mi o jahre) identyczne wyposażenie czyli recaro ,felgi 16 bbs ,ciemne dekory ,niższe zawieszenie. To był tylko jakby pakiet wyposażenia bo mimo tego że było to "gti" to mógł miec 110 pod maską a nie arl-a. Tak samo może być benzyna 1.8T bez pakietu "gti".

Info z niemieckiej wiki :bigok:
Golf GTI
VW Golf GTI
widok z tyłu

Wraz z wprowadzeniem Golfa IV (1Y) ponownie uruchomiono nowe generowanie GTI. Jednak w przypadku tego modelu była to raczej linia wyposażenia, taka jak Comfortline lub Trendline, więc fabrycznie dla GTI było bardzo proste. Oczywiste jest Iver GTI w swoich standardowych kołach 16-calowych aluminiowych BBS w przejściu mówił projektowania i Armaturenzierrat w Myrtle węzełek drewna wystrój. Ma też nieco wygodniejsze fotele Recaro, niektóre z regulowanym podnóżkiem. Wizualnie Golf IV GTI był czasami ledwo odróżnialny od innych modeli i oferował największy wybór silników (tymczasowo, mocniej zastąpione słabszymi wariantami). W swoim ostatnim roku budowy 2003 Golf IV GTI [3] miał mieć wyłącznie z silnikiem 132 kW (180 KM) z 25-lecia GTI i silnikiem TDI 110 kW (150 KM). Wersja o mocy 180 KM wyróżnia się czerwonym "I" w tylnym emblemacie i innych kołach (Montreal II) z wariantu o mocy 150 KM. Ze względu na węższe opony, ten wariant GTI osiąga nieco wyższą prędkość maksymalną niż roczny GTI (228 km / h zamiast 222 km / h).

W 2001 roku został wprowadzony kolejny specjalny model: GTI 25th Anniversary, który wyraźnie odróżniał się od innych modeli. Po pierwsze, niezależnie pakiet był spoiler (przedni i tylny zderzak, boczne i ciała o barwie spojler dachowy) i zaciemnione reflektory i Sportbackbox z 90 mm rury wydechowej i 18 „duża kulkowych polerowane koła BBS stopu użyciu. Po drugie, również wnętrze z wieloma dodatkami, takimi jak autonomicznych własnych Sportowe fotele Recaro z GTI nadrukiem, wielu czerwonych szczegółów kontrastujących, pedały z perforowanego aluminium i zbudowany w Golf 1 GTI gałka zmiany biegów golf piłka została uaktualniona. Jednakże kupujący nie mieli pewne dodatki, takie jak światła ksenonowe lub skóry, ale kompensowane o mocy 132 kW (180 KM) wzrósł 1,8-litrowy silnik 20V turbo.

Ponadto nigdy nie było GTD Golf 4 Ten wariant nazywa się GTI TDI.

Zakres silnika dla tej linii wyposażenia:

Golf GTI: 1,9 l TDI 81 kW (dystrybutorowa pompa wtryskowa)
Golf GTI: 1,9 l TDI 85 kW (dysza pompy)
Golf GTI: 1,9 l TDI 96 kW (dysza pompy)
Golf GTI: 1,9 l TDI 110 kW (dysza pompy)
Golf GTI: 1,8 l 20V 92 kW
Golf GTI: 1,8 l 20 V turbo 110 kW
Golf GTI: 1,8 l 20V Turbo 132 kW (specjalny model "25 lat GTI")
Golf GTI: 1,8 l 20V turbo 132 kW
Golf GTI: 2,0 l 85 kW
Golf GTI: 2,3 l V5 110 kW


Obrazek
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pn lut 12, 2018 21:05

Skrzak, z tego co się dowiedziałem 0 oznacza bez FISa czyli jeszcze G co oznacza.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lut 12, 2018 21:29

G - diesel wyskalowany do 260km/h



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pn lut 12, 2018 22:52

Qto, to na grom G na końcu skoro jest C i też wyskalowany do 260km/h. Już kij z tym, nie będę drążył choć fajnie byłoby wiedzieć, są też 1J5920805H i też wyskalowane do 260km/h i też diesel. Więc coś te literki muszą innego oznaczać.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lut 12, 2018 23:05

G0 Karcio pisze:Qto, to na grom G na końcu skoro jest C i też wyskalowany do 260km/h.
G0 Karcio, żeby to było takie proste...
1J0920802C to benzyna a nie diesel...i w dodatku w automacie :bajer:



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pn lut 12, 2018 23:10

Qto, pewnie masz rację, ale ja piszę o 1J5920805G i H :D , a 1J5920846B i C to diesel.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lut 12, 2018 23:14

G0 Karcio pisze:ale ja piszę o 1J5920805G
no to napisałem przecież, co oznacza G w tym przypadku... a C przy tym samym numerze będzie benzyną :bajer:



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pn lut 12, 2018 23:19

Qto, kurde diesla oznaczają różnymi literami mimo, że wyskalowane są do 260km/h, nie czaję tego. Sami nie wiedzą na pewno dlaczego wprowadzili różne literki mimo, że diesel do 260km/h., ale dzięki za pomoc :pub: . Bez kitu nie idzie ogarnąć tego wszystkiego w tych maszych autach, tak jak np. włączników awaryjnych, zawsze jakieś pytanie mnie nurtuje.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lut 14, 2018 11:33

G0 Karcio pisze:trepson_vlcrew, dobra to ja mam 1.9 GTI TDI bo mam skórzane fotele tak? Cały pakiet zewnętrzny to seria więc dlaczego to GTI pytam grzecznie :D ? Jest 1.9 TDI 110KM jak i 1.9 GTI TDI 110KM, z jakiegoś powodu to GTI musieli nazwać.
Pewnie masz też hamulce 288 i nietypowe sprężyny ( najprawdopodobniej z tyłu będziesz miał - teraz nie pamiętam ilości- niebieskie i srebrne plamki).

Ja mam 1,9 GT TDI i seryjnie był to highline ASZ, hamulce 288 ale pompa z dużym tłoczkiem, zawieszenie obniżone i twardsze i krótka skrzynia.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » śr lut 14, 2018 12:36

sebekgolf, właśnie hamulce były 280/232mm, były bo aktualnie 312/256mm. Sprężyny są krótsze napewno, ile razy stanę koło innego mk4 na zwykłych sprężynach i różnica wizualna w wysokości jest u siebie włożę rękę a innych głowę :los2: .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości