Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » wt sty 09, 2018 00:41

O, fajne miejsce na olej :bigok:



deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: deskjet » wt sty 09, 2018 00:45

sebekgolf pisze:
deskjet pisze:riccardoa, czyli jak kupię tuleje o nr 8N0407181B to będą pasować do obecnych wahaczy?
Wejdzie, tylko jaki sens dawać sztywniejsze tuleje jak sam wahacz będzie pracował.
Akurat na sztywności mi nie zależy, bardziej na trwałości a tu raczej trwalsze będą pełne tuleje... no i czy zwykłe czy pełne to cena praktycznie taka sama. W zmianę wahaczy nie będę się bawił.
Ostatnio zmieniony wt sty 09, 2018 00:47 przez deskjet, łącznie zmieniany 1 raz.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » wt sty 09, 2018 00:46

Panowie, ktoś z Warszawy (Bielan), okolic podjął by się po koleżeńsku wymiany klocków na tyle. Bo mam teraz trochę zapierdziel i nie wiem kiedy zjadę do domu żebym mógł to ogarnąć a sqrczybyk zaczął mi trzeć...?

Ewentualnie polecić kogoś kto po 17 by wziął auto na warsztat :los2:



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1379
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: riccardoa » wt sty 09, 2018 06:58

sebekgolf pisze:Wejdzie, tylko jaki sens dawać sztywniejsze tuleje jak sam wahacz będzie pracował.
Tzn.co będzie się wyginał,czy jak sobie wyobrażasz jego pracę?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1950
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt sty 09, 2018 09:53

Nie ma tej sztywności. Trochę pracuje jak to blacha tłoczona. Różnicę poczujesz jak wsadzisz pełne tuleje w ten wahacz a potem podmienisz wahacz na S3 i odpowiednio przelecisz po mocno nie równej drodze (i odpowiednie ciśnienie w oponach-konkretnie to odpowiednio wysokie). Lepsza precyzja prowadzenia po prostu. U mnie dochodzi jeszcze cała reszta zawieszenia z ustawionymi maksymalnymi negatywami jakie da się ustawić w tym zawieszeniu jeśli chodzi o przód. Obecnie największy problem sprawują mi opony zimowe bo jak ustawię w nich ciśnienie jakie potrzebowałbym na autostradzie, to źle się jeździ na innych drogach, a że dziennie jeżdżę i jednymi i drugimi to mam przy oponach 195/65/15 przód władowane 2,4 bara a z tyłu 195/55(albo 60 nie pamiętam) /16 2,2 bara.

Nie jest tragicznie na zwykłych drogach, na autostradach powyżej 170 ma tendencję do pływania po łukach. Na letnich 225/45/18 i 2,5 bar przód i 2,4 bar tył jedzie jak po szynach.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
marcinnxtdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 13:16
Lokalizacja: Czeladź

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: marcinnxtdi » wt sty 09, 2018 19:34

Panowie opłaca się za 600 zł poliftowe fotele elektryczne z pamięcią ?


Obrazek

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1618
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » śr sty 10, 2018 00:59

Panie i Panowie. Chcę zająć się przedzczepem lamp. Na myśli mam m.in. taką operację: posiadam (kupiłem) lampy xenon. Jest to trochę skladak. Ponieważ wnętrze jest oem, tylko obudowa lampy jest to co innego DEPO, (kupiłem świadomie). I teraz jest czas, żebym mógł coś z tym zrobić. Pomyślałem nad poszukaniem oem obudowy od xenona. Wiem, że to nie latwe, a już na pewno wersje EU, stąd też mój pomysł, aby poszukać obudowy UK. Ale potrzebuje podpowiedzi i ewentualnego wyprowadzenia z błędu. Sama obudowa chyba nie różni się między EU a UK, hmm? Z góry dziękuję za sugestie i odpowiedzi. :)


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1461
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr sty 10, 2018 20:06

Pany, sprawa jest. Czy ramiona wycieraczek aero konstrukcyjnie są lepiej zaplanowane od tych z końcówką w kształcie litery "U"? Nowe wycieraczki, a zbiera tak samo słabo albo i gorzej. Myślę nad zakupem poliftowych, czyli "aero", ale jak to nie rozwiązuje problemu to szkoda pieniędzy.



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: jakubek » śr sty 10, 2018 21:49

Garrison pisze:Pany, sprawa jest. Czy ramiona wycieraczek aero konstrukcyjnie są lepiej zaplanowane od tych z końcówką w kształcie litery "U"? Nowe wycieraczki, a zbiera tak samo słabo albo i gorzej. Myślę nad zakupem poliftowych, czyli "aero", ale jak to nie rozwiązuje problemu to szkoda pieniędzy.
Przeważnie przyczyną tego co opisujesz jest slaba sprężyna w ramieniu.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Obrazek

Awatar użytkownika
mat06
-
-
Posty: 681
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » śr sty 10, 2018 21:53

AERO z oryginalnymi piórami VW zbierają pięknie, szczególnie przy większych prędkościach. Polecam :bajer:


Obrazek

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » śr sty 10, 2018 21:59

jakubek pisze:
Garrison pisze:Pany, sprawa jest. Czy ramiona wycieraczek aero konstrukcyjnie są lepiej zaplanowane od tych z końcówką w kształcie litery "U"? Nowe wycieraczki, a zbiera tak samo słabo albo i gorzej. Myślę nad zakupem poliftowych, czyli "aero", ale jak to nie rozwiązuje problemu to szkoda pieniędzy.
Przeważnie przyczyną tego co opisujesz jest slaba sprężyna w ramieniu.
Też mam ten problem :grrr: Sprężyna niby mocna jest, zastanawiam się czy szyba nie jest za bardzo porysowana :-( Nie wiem w którą stronę uderzyć...



Mattpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 02:09

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Mattpl » śr sty 10, 2018 22:06

marcinnxtdi pisze:Panowie opłaca się za 600 zł poliftowe fotele elektryczne z pamięcią ?
http://allegro.pl/fotele-golf-iv-kubelk ... 07860.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1619
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » śr sty 10, 2018 22:54

Za 500zł :-) . Brać i się nie zastanawiać nawet.


:wub: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=585220 :wub:

_________________________Kupię:__________________________
* RARYTASY do Golf IV, ktoś posiada to proszę o odzew, dogadamy się :hmm: .
* Golf IV/Jetta IV USA jeśli ktoś posiada na części to proszę o odzew.

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1950
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw sty 11, 2018 08:42

Garrison pisze:Pany, sprawa jest. Czy ramiona wycieraczek aero konstrukcyjnie są lepiej zaplanowane od tych z końcówką w kształcie litery "U"? Nowe wycieraczki, a zbiera tak samo słabo albo i gorzej. Myślę nad zakupem poliftowych, czyli "aero", ale jak to nie rozwiązuje problemu to szkoda pieniędzy.

Aero są lepsze, jednak zajebiście dużo zależy od tego jakie pióro wsadzisz. Trenowałem u siebie sporo. Najlepiej zbierały oryginały oraz Champion ( ale nie easyvision tylko jakiś inny, droższy). Inne marki jak np. Valeo albo krótko żyły, albo głośno pracowały. Raz mi się zdarzyło, że powyżej 160 na autostradzie przed oczami nie zbierało paska tylko nie pamiętam co to za wycieraczki były. Ogólnie jest przepaść do zwykłych, ale ważna jest też założona guma.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość