Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1461
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn cze 26, 2017 13:32

Nie lubię tego, jak bardzo prawdziwe jest powiedzenie "apetyt rośnie w miarę jedzenia". Dopiero co wpakowałem komfort 1J0, a już myślę nad 1C0 :helm:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn cze 26, 2017 14:41

Garrison, ja podczas pakowania 1J już miałem większość pod 1C skompletowane...zatrzymal mnie brak silniczkow pod składane lustra.
Czasami trzeba przemyśleć dobrze sprawę i nie bawić się w pośrodki. Ja teraz miałem dylemat z heblami...w aucie jest zestaw 256 + 232...czyli najgorsze co było w mk4 (poza bębnem z tyłu). Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa uchronił mnie przypadkowy zakup 312 + 256 wentylowane...zestaw daleko od wymarzonego ale ujdzie - jakbym musiał kupić to pewnie grubo bym rozważał wydalenie pieniędzy na polsrodek :crazy:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1461
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn cze 26, 2017 14:58

Mi na dobrą sprawę 1J0 wystarczy, bo bez domykania/otwierania szyb z pilota jestem w stanie przeżyć. Podobnie fullFIS immo3 ma u mnie podejść pomimo braku całego CAN - mam 1/2 więc chyba kwestia montażu i dogrania kluczy. No i zmiana kodowania by wyłączyć kontrolkę poduszek. Na sygnalizacji drzwi mi nie zależy :grin: Na RKM najbardziej. W sumie poza tym jeszcze tempomat i będę miał wszystko z wyposażenia, co potrzebuję :bigok:



kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn cze 26, 2017 15:02

Chłopaki takie pytanko czy regeneracja alternatora do golfa 2.0 za 240 zł to dużo? Wymieniany był regulator napięcia jest nowy ori, dystans i robocizna. Czy mnie naciągnęli?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn cze 26, 2017 15:06

Garrison, na 1J też można zrobić domykanie...tyllo nie zrobisz tego po USB



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1461
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn cze 26, 2017 16:26

Qto pisze:Garrison, na 1J też można zrobić domykanie...tyllo nie zrobisz tego po USB
O kurde, faktycznie. Nie wiedzieć czemu przekreśliłem na to szanse gdy tylko dowiedziałem się o tym czeskim programie, który nie działa pod 1J :kac:



Awatar użytkownika
NeXaR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw maja 12, 2016 18:30
Lokalizacja: Wodzisław

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: NeXaR » pn cze 26, 2017 21:44

Panowie nie orientuje się za dobrze w modułach może ktoś opisać co daje więcej 1c od 1j?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn cze 26, 2017 21:47

na liczniku immo3 może wyświetlać które drzwi są otwarte i jest możliwość ogarnięcia czteroprzyciskowego pilota...chyba tyle



Awatar użytkownika
NeXaR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw maja 12, 2016 18:30
Lokalizacja: Wodzisław

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: NeXaR » pn cze 26, 2017 23:32

dzieki za odpowiedz :D



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn cze 26, 2017 23:41

Qto pisze:Garrison, ja podczas pakowania 1J już miałem większość pod 1C skompletowane...zatrzymal mnie brak silniczkow pod składane lustra.
Czasami trzeba przemyśleć dobrze sprawę i nie bawić się w pośrodki. Ja teraz miałem dylemat z heblami...w aucie jest zestaw 256 + 232...czyli najgorsze co było w mk4 (poza bębnem z tyłu). Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa uchronił mnie przypadkowy zakup 312 + 256 wentylowane...zestaw daleko od wymarzonego ale ujdzie - jakbym musiał kupić to pewnie grubo bym rozważał wydalenie pieniędzy na polsrodek :crazy:
Dużo da się nadrobić klockami. Pakowanie tarczy większej niż 312 z przodu to wg mnie przesada w aucie do jazdy na co dzień ( no chyba że do ostrego upalania na torze). Nie zapominajcie o masie nieresorowanej ( kto nie wie o co chodzi, polecam doczytać w necie - szczególną uwagę zwrócić na wpływ owej masy na zachowanie zawieszenia). Przy okazji napomknę temat o którym nikt tu od początku jak jestem na tym forum nie wspomniał a jest to sprawa ważna. Maksymalna nośność felg ( traglast po niemiecku).

@ Qto, sorry że nie zadzwoniłem ale miałem taki nawał roboty, że przez ostatnie 3 dni przespałem łącznie 9 godzin. Odezwę się w piątek po południu bo jutro i środę czeka mnie przeprowadzka a czwartek zawalony przez spawanie stelaża do audi.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: deskjet » wt cze 27, 2017 19:59

Koledzy będę montował w golfie mojej kobitki uniwersalny termometr i tak się zastanawiam czy dobrym pomysłem będzie zamocować czujnik temp zewnętrznej w szczelinie między błotnikiem a drzwiami (pod dolnym zawiasem drzwi)? Czy lepiej gdzieś od wewnetrznej str zderzaka? W którym miejscu wskazania będą bardziej wiarygodne?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

myszazro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
Lokalizacja: Zwierzyniec
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: myszazro » wt cze 27, 2017 20:14

Ja jak miałem takie cudo to czujnik wylądował aż pod zderzakiem i nie był niczym zakryty



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1698
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » wt cze 27, 2017 20:22

Qto pisze: Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa
Mój brat w A3 za ~5-6k zł łącznie ze wszystkimi adapterami, śrubami, przewodami w stalowym oplocie ogarnął 345mm przód, 6 tłoczków z Porsche / 312mm tył, 4 tłoczki z Porsche. Zestaw prawie o połowę tańszy, a bardzo skuteczny.
deskjet pisze:Koledzy będę montował w golfie mojej kobitki uniwersalny termometr i tak się zastanawiam czy dobrym pomysłem będzie zamocować czujnik temp zewnętrznej w szczelinie między błotnikiem a drzwiami (pod dolnym zawiasem drzwi)? Czy lepiej gdzieś od wewnetrznej str zderzaka? W którym miejscu wskazania będą bardziej wiarygodne?
Czujnik najlepiej zamontować tak jak jest oryginalnie czyli za lewą kratką zderzaka.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 997
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » śr cze 28, 2017 16:42

Panowie mam dziwny zonk z autem. Bora tdi asz, jechałem nad morze, około 6h jazdy w tym 300 parę kilometrów autostradą z prędkością ok 170-180km/h.
Rano okazało się, że dosłownie wyj*bało chyba cały smar z przegubów :shock: smar był bardzo.. płynny,
felgi przednie całe uciapane od środka aż czarne, wypłyneło to na front felg, uciapane całe doły drzwi tym smarem aż do tylnego zderzaka. Masakra ogólnie.
Po powrocie zrzuciłem koła i osłony przegubów są całe :otepienie: zewnętrzne, wewnętrzne. Wymyłem wszystko, dziś zrobione z 300km i jest czysto.

Co myslicie? Wymieniać oslony? Nowy smar do srodka?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość