Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » wt mar 17, 2015 15:09

KoJ@K pisze:Ja np osobiscie do gwintu i niskiego profilu, w aucie na co dzien nie zalozylbym juz poli. :bajer:
Właśnie w planach teraz jest założenie gwintu i chciałbym się zorientować jak to wygląda, bo nie miałem z tym styczności. Dzięki :pub:
Robson91 pisze:KoJ@K, ale checin, pisał o poduszce silnika a jaki to ma związek z gwintem i niskim profilem ? :chytry:
Później jeszcze pytałem o elementy zawieszenia :bigok:


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » wt mar 17, 2015 17:17

Ma ktoś jakiś sposób na pare w tylnej lampie ? Dorabiany był jeden uchwyt ale wszystko uszczelnione, uszczelka źle leży że przepuszcza ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: KoJ@K » wt mar 17, 2015 17:25

Robson91, teee gosciu czytaj uwaznie, a nie mi tu bledne uwagi zwracaj. :pokey:

Ja tez o nexenach zle bym nic nie powiedzial, ani glosne, ani jakies sliskie, no i ich zaleta jest to, ze sa przyjemne mieciutkie w jezdzie, wiec do gwintu jak znalazl. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » wt mar 17, 2015 17:30

KoJ@K, wtedy nie był bym sobą :los2:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

karacz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt sie 22, 2014 09:44

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: karacz » wt mar 17, 2015 21:01

Gdzie i za ile najlepiej kupić zestaw naprawczy do skrzyni DUU??



Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: btard » wt mar 17, 2015 21:29

karacz, chodzi o śruby zamiast nitów? ASO, biorąc pod uwagę koszt całej roboty nie warto ucinać kilkudziesięciu złotych biorąc śruby od jakiegoś losowego gościa z Allegro. Tym bardziej, że nie ma nigdzie sprecyzowane jaka dokładnie jest minimalna klasa wytrzymałości.
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2015 21:32 przez btard, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bruzdi29
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 612
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 21:58
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Skoda Superb 2010 combi PLATINUM
Silnik: CFGB

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bruzdi29 » wt mar 17, 2015 21:32

Czołem Pany, jakoś dawno nie gościłem ale jak sprzedałem moje mkIV to troszkę mi przykro jak tu zaglądam :goof:
Jest mi ktoś w stanie sprawdzić po numerze VIN przepustnicę do octavii 1997 ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=400126" onclick="window.open(this.href);return false; TEMAT AKTUALIZOWANY ! 09.08.2013 !
1.9 TDI AHF 110 KM ---> 140 KM :) na eibach-ach

Kupię :
Tunel środkowy przedni
Sprzedam części do mkIV :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=544829" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: btard » wt mar 17, 2015 21:34

bruzdi29, http://ifinterface.com/page/page2.php?langid=1" onclick="window.open(this.href);return false; (kliknij w CarProg2) dużego wyboru w stosunku do wersji silnikowych nie ma :>



karacz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt sie 22, 2014 09:44

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: karacz » wt mar 17, 2015 21:41

btard pisze:karacz, chodzi o śruby zamiast nitów? ASO, biorąc pod uwagę koszt całej roboty nie warto ucinać kilkudziesięciu złotych biorąc śruby od jakiegoś losowego gościa z Allegro. Tym bardziej, że nie ma nigdzie sprecyzowane jaka dokładnie jest minimalna klasa wytrzymałości.

A jakie są koszta takiej roboty??



Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Maggot » śr mar 18, 2015 00:08

peppa_814, toż to 1/2 fis z tego co widzę :chytry:



Awatar użytkownika
arekgroszek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
Lokalizacja: LOW CHOW
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.8T
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: arekgroszek » śr mar 18, 2015 00:10

Robson91 pisze:Ma ktoś jakiś sposób na pare w tylnej lampie ? Dorabiany był jeden uchwyt ale wszystko uszczelnione, uszczelka źle leży że przepuszcza ?
Kolego lampy nie można uszczelniać bo wtedy będzie parować :D Uszczelka między karoserią a lampą to tylko po to aby do środka nie lała się woda :pub:



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » śr mar 18, 2015 00:18

Ale widocznie jest nieszczelna po paruje i jak przekręciłem lampe to wyleciała woda spod szkła


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
arekgroszek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
Lokalizacja: LOW CHOW
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.8T
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: arekgroszek » śr mar 18, 2015 00:26

Jeżeli jest nieszczelna to leci tam woda a lampa musi mieć odpowietrznik chociażby przerwa między plastikiem wkładu żarówek :) Może uszczelkę wymień bo ja u siebie jak wymieniałem zderzak to poprawiałem tą uszczelkę :D



Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: btard » śr mar 18, 2015 00:43

karacz pisze:
btard pisze:karacz, chodzi o śruby zamiast nitów? ASO, biorąc pod uwagę koszt całej roboty nie warto ucinać kilkudziesięciu złotych biorąc śruby od jakiegoś losowego gościa z Allegro. Tym bardziej, że nie ma nigdzie sprecyzowane jaka dokładnie jest minimalna klasa wytrzymałości.

A jakie są koszta takiej roboty??
karacz, a już jest po awarii czy profilaktycznie robisz? U mnie rok temu w DUW ze spawaniem obudowy, nowym sprzęgłem i wymianą na śruby z ASO wyszło 1200. W tamtych czasach wychodziło identycznie co wymiana na używaną skrzynie, ale przynajmniej większa szansa, że nie strzeli ponownie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości