Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
Musiałem jakoś ogarnąć blokadę zapłony z automatu to mam zmostkowane 2 przewody, w każdej chwilo mogę to rozpiąć i nie będą wiedzieć ludziska, jak odpalić traktora, no chyba, że na krótko go odpali
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Można kraść ;D
Jak moc w porównaniu ze starym silnikiem?
Jak moc w porównaniu ze starym silnikiem?
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Na niskich obrotach muł ale nie jest źle, jak turbo się obudzi to jest już ciekawie ale czarnego dymku nie ma za mną (jestem zasmucony tym faktem )
Może by się tak pobawić dawką
barto125, powiedz mi od czego jest taki gumowy grzybek zaraz pod wężykiem ciśnieniowym do LDA bo zauważyłem, że lubi się podniecić jak dostaje gazu, a jak to ściągnąłem to jest to jakaś śruba - od czego to?
Zdjęcie mam tylko to bo coś fotem mi nie ogarnia
Może by się tak pobawić dawką
barto125, powiedz mi od czego jest taki gumowy grzybek zaraz pod wężykiem ciśnieniowym do LDA bo zauważyłem, że lubi się podniecić jak dostaje gazu, a jak to ściągnąłem to jest to jakaś śruba - od czego to?
Zdjęcie mam tylko to bo coś fotem mi nie ogarnia
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
To jest do odpowietrzania lda ;p
Nie baw się dawką, obróć boostpina
Nie baw się dawką, obróć boostpina
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
I co daje to odpowietrzenie?
Dużo daje obrocenie pina?
Dużo daje obrocenie pina?
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Na niskich obrotach dawka ta sama zostaje, na wysokich się zwiększa.
Daje to, że lda działa ;p
Daje to, że lda działa ;p
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
po prostu auto jedziebarto125 pisze:Na niskich obrotach dawka ta sama zostaje, na wysokich się zwiększa.
Daje to, że lda działa ;p
Kącik posiadaczy MK2
Ok, to kminie po co ten odpowietrznik - na razie z pinem się nie będę bawił.
A regulując ten odpowietrznik to coś to da?
Ogarnąłem ukł. kierowniczy - kolumna się skróciła - trzeba było ją trochę naciągnąć i działa.
Zmieniłem linkę ale to dużo nie zmieniło - muszę zmienić sprzęgło bo wczoraj pod górę przez tą linkę się skończyło
A regulując ten odpowietrznik to coś to da?
Ogarnąłem ukł. kierowniczy - kolumna się skróciła - trzeba było ją trochę naciągnąć i działa.
Zmieniłem linkę ale to dużo nie zmieniło - muszę zmienić sprzęgło bo wczoraj pod górę przez tą linkę się skończyło
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Tego się nie reguluje.
Szkoda sprzęgła, dobre było ;/
Szkoda sprzęgła, dobre było ;/
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
http://allegro.pl/vw-golf-ii-mega-al-ca ... 38724.html
macie ponapierdalajcie na te tuningi
macie ponapierdalajcie na te tuningi
Kącik posiadaczy MK2
Mają luzie fantazję...
A pod maską pewnie 1.3...
A pod maską pewnie 1.3...
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Tego Gulfa widziałem - był kiedyś lans na lambo dorsy
Szkoda tego sprzęgła bo chyba nie zrobiłem 15km po swapie
A to przez to, że mi się ta linka zablokowała - jeszcze jakbym nie jechał pod górkę to może by wytrzymało, a tu jechałem sobie pod górkę na trójce i chciałem zredukować na 2 i w tedy już była lipa.
Wiedziałem, żeby linkę zmienić ale nie wiedziałem, że tak szybko się zmęczy i sprzęgło mi straci.
Jakie tam mam sprzęgło założyć?
Szkoda tego sprzęgła bo chyba nie zrobiłem 15km po swapie
A to przez to, że mi się ta linka zablokowała - jeszcze jakbym nie jechał pod górkę to może by wytrzymało, a tu jechałem sobie pod górkę na trójce i chciałem zredukować na 2 i w tedy już była lipa.
Wiedziałem, żeby linkę zmienić ale nie wiedziałem, że tak szybko się zmęczy i sprzęgło mi straci.
Jakie tam mam sprzęgło założyć?
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, no co Ty nie powiesz
Pytam się bo to jest rzeźba, silnik z mk3 skrzynia z mk2 i nie wiem jakie ma tam iść sprzęgło dokładnie
Pytam się bo to jest rzeźba, silnik z mk3 skrzynia z mk2 i nie wiem jakie ma tam iść sprzęgło dokładnie
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości