Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
No i rozrząd w miarę poskładany
Wszystko spasowane tak na słowo honoru i może jutro już serce wyląduje w ciele
damian_piaski, nie ma nic lepszego od dobrego HotRod'a
Wszystko spasowane tak na słowo honoru i może jutro już serce wyląduje w ciele
damian_piaski, nie ma nic lepszego od dobrego HotRod'a
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
A ja se zalałem do pełna
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Bo nie miałem kluczy, żeby dobrze dokręcić zamach, i jutro mnie czeka dokręcanie zamachu. Spasować trzeba jeszcze tu i ówdzie, jakoś cholera nie mogę dojść do tego jak założyć pompę wspomagania na blok
barto125, burżuj
barto125, burżuj
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
I spalanie mnie przeraziło, całe 5,7 litra, przy jeździe, gdzie było dużo dymu ;D
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
To jest właśnie diesel
Sprzedasz mu buta i nie spali dużo więcej jak przy ekonomicznej jeździe
Sprzedasz mu buta i nie spali dużo więcej jak przy ekonomicznej jeździe
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
z tymi klekotami jesteście niewygodni dla państwa i jego budżetu Gdyby Tusk to zobaczył to od razu wprowadziłby podatek od swapa
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kącik posiadaczy MK2
Podatku ni ma ale jak chce się mieć wszystko ładnie na papierze to trzeba zapłacić
Pany i właśnie tu się rodzi moje pytanie na temat papieru.
Nr silnika nie jest wbijany w DR i jest od jakiegoś czasu uznawany za część zamienną - w związku z tym mam obowiązek go wbijać w dowód?
W DR też nie ma nic na temat paliwa czy to diesel czy benzyna, tak więc jak wygląda sprawa z czymś takim?
Powiem, że i tak i tak muszę zrobić przegląd w lipcu ale chciałbym jak najbardziej zminimalizować sprawy urzędowe.
Pany i właśnie tu się rodzi moje pytanie na temat papieru.
Nr silnika nie jest wbijany w DR i jest od jakiegoś czasu uznawany za część zamienną - w związku z tym mam obowiązek go wbijać w dowód?
W DR też nie ma nic na temat paliwa czy to diesel czy benzyna, tak więc jak wygląda sprawa z czymś takim?
Powiem, że i tak i tak muszę zrobić przegląd w lipcu ale chciałbym jak najbardziej zminimalizować sprawy urzędowe.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Jak nie ma, jak jest, P3 ;p
Wymiany silnika na taki sam nie musisz zgłaszać.
Z przeglądem możesz poczekać, na zgłoszenie zmian masz 30 dni, w razie jak Cię policja zatrzyma i się będą czepiać, to powiedz, że Ci zawory wysiadły ^^ a tak na serio, to że 2 dni temu to zrobiłeś i jeszcze nie zgłosiłeś.
Jak robisz przegląd, to rozszerzony 180 zł chyba, diagnosta wydaje informację że zmiany dokonane poprawnie itp, daje dane silnika na kartce i idziesz z tym do urzędu, tam płacisz koło 50 zł, w dowodzie dostajesz adnotację o zmianie silnika, po 30 dni masz nowy dowód.
Wymiany silnika na taki sam nie musisz zgłaszać.
Z przeglądem możesz poczekać, na zgłoszenie zmian masz 30 dni, w razie jak Cię policja zatrzyma i się będą czepiać, to powiedz, że Ci zawory wysiadły ^^ a tak na serio, to że 2 dni temu to zrobiłeś i jeszcze nie zgłosiłeś.
Jak robisz przegląd, to rozszerzony 180 zł chyba, diagnosta wydaje informację że zmiany dokonane poprawnie itp, daje dane silnika na kartce i idziesz z tym do urzędu, tam płacisz koło 50 zł, w dowodzie dostajesz adnotację o zmianie silnika, po 30 dni masz nowy dowód.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
P3?
A tam nie ma czasem wpisanej tylko pojemności?
Kto pozna, że to 1.9 a nie 1.6TD?
Pobawiłem się trochę twardym woskiem dzisiaj trochę maźgi powyłaziły na sam koniec i będzie to trzeba spolerować ale efekt i tak ciekawy.
A tam nie ma czasem wpisanej tylko pojemności?
Kto pozna, że to 1.9 a nie 1.6TD?
Pobawiłem się trochę twardym woskiem dzisiaj trochę maźgi powyłaziły na sam koniec i będzie to trzeba spolerować ale efekt i tak ciekawy.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
p1 pojemność p2 moc p3 paliwo
Nie ciężko zauważyć różnicę ;p
Nie ciężko zauważyć różnicę ;p
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Muszę zobaczyć w swój DR bo ja tam nic takiego nie widziałem
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Wosk Commandant, holenderski, prosto od nich sprowadzany, była okazja to w robocie kupiłem w dobrej cenie
barto125, jak w DR w pozycji P3 mam literkę P to co to może oznaczać?
Bo jeżeli 'P' = 'Paliwo' to nawet jakby tam siedział motor elektryczny to mógłbym nazwać prąd paliwem bo taki jest tego sens
barto125, jak w DR w pozycji P3 mam literkę P to co to może oznaczać?
Bo jeżeli 'P' = 'Paliwo' to nawet jakby tam siedział motor elektryczny to mógłbym nazwać prąd paliwem bo taki jest tego sens
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości