Kącik posiadaczy MK2

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr kwie 23, 2014 13:42

A u mnie coś takiego :D
Obrazek

No i nie obyło się bez szkód - przy odkręcaniu wydechu się posypało coś na głowę :kac:
Obrazek


No i czekamy na skrzynię, a w tym czasie składamy klekota do kupy.

barto125, możesz podglądnąć gdzie jest przesyłka? Sprawdzam na stronie kuriera ale ni cholery nie mogę jej namierzyć :/


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » śr kwie 23, 2014 17:26

Skąd to przy tym wydechy to nie mam pojęcia :D



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr kwie 23, 2014 17:33

barto125, też nie mam pojęcia ale było i trzeba było się tego pozbyć :hmm:


Takie tam z serii "O zgrozo" :bajer:
Obrazek
Obrazek


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » śr kwie 23, 2014 17:41

Szukaj konkursu na najlżejszego golfa 2, wygrasz jak nic :D
Cewkę jeszcze wywal ;p
I zrób sobie wygłuszeni grodzi :)



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr kwie 23, 2014 17:43

To wywalę ;)

A wygłuszenie to na razie chyba może poczekać -będzie się głośniej radio puszczało :satan:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » śr kwie 23, 2014 17:54

Max93, musisz sobie kupić wygłuszenie silnika do maski,
Czyściłeś konserwowałeś sobie komorę silnika? wypadało by to zrobić skoro masz okazję.
Zobaczymy jaką glebę będziesz miał jak wrzucisz TD ;) pewnie nie odbędzie się bez wymiany sprężyn
a co ze skrzynią?


Obrazek
Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » śr kwie 23, 2014 17:58

Skrzynia jedzie do niego.
Nie mówię o wygłuszeniu maski, tylko żeby na grodzi położył, jak ma odkryte.
Ja sprężyn nie wymieniałem i mocno nie usiadł.



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » śr kwie 23, 2014 18:05

barto125, od ciebie ta skrzynia? gdzie teraz jest?


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr kwie 23, 2014 18:22

inż. Mk2_marcin, tak, od barto125 ta skrzynia :)

Do wygłuszenia maski dojdę ale powoli bo się też powoli fundusze kończą.

Wygłuszenie grodzi to powiedz mi konkretnie co to jest bo ja myślałem o wygłuszeniu wewnątrz XD


Skrzynia manual 4S z tego co sobie sprawdzałem to przy prędkości przelotowej (dla mnie to jest ok. 90km/h) ma obroty 2500 czyli nie jest źle ale mogło by być lepiej, takie 1700 było by satysfakcjonujące ale to następnym razem.

Jeżeli chodzi o konserwę to na razie w miejscach zarudziałych lecę towotem - przez zimę się sprawdził na nadkolach śpiewająco i nic nowego nie kwitnie.

Co do sprężyn jak już wymieniać to na coś ciekawego, a najciekawsze dla mnie co sprawdziło by mi się w użytkowaniu to psst-psst, bo na samym gwincie nie mógłbym zejść nisko bo przez bramę bym nie przejechał :kac:
Ale to może za rok :hmm:

Wracam do roboty bo widzę, że przestało padać :D


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: kubarog » śr kwie 23, 2014 18:29

Ori w Dieslach było wygłuszenie grodzi od strony komory, popatrz za tym, bo będzie Ci deska cała skakała jak klekota wsadzisz :P
Nie no żart, ale na pewno trochę to wygłuszy dźwięki z komory.

Ja mam u siebie w PNie skrzynię 4S, do benzyny za długaaa jak dla mnie. Ale do diesla jako tako będzie, z tego co pamiętam to przy 100, jest jakieś ~2700, ale mogę się mylić bo od 2 miesięcy nie jeździłem Golfem, stoi i się kurzy :crazy: ale już niedługo :D.


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » śr kwie 23, 2014 18:51

Max93 pisze:inż. Mk2_marcin, tak, od barto125 ta skrzynia :)

......
Skrzynia manual 4S z tego co sobie sprawdzałem to przy prędkości przelotowej (dla mnie to jest ok. 90km/h) ma obroty 2500 czyli nie jest źle ale mogło by być lepiej, takie 1700 było by satysfakcjonujące ale to następnym razem.
co do skrzyni to ona jest spoko tylko poduchy porządne muszą być bo się lubią urywać zwłaszcza przy takiej mocy do krótkiej skrzyni,


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr kwie 23, 2014 20:23

Może nie będzie tak źle - będę delikatnie jeździł :satan:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: J.B.S. » śr kwie 23, 2014 20:38

Skrzynia 4S jak dla mnie zdecydowanie za krótka do diesla.Ale wiadomo wszystko po kolei.
Co do wygłuszenia ściany grodziowej nie miały go wszystkie diesle tylko wersje GTD i to chyba nie wszystkie.
Podobno pasuje od toledo I tdi.A powiem wam ze daje bardzo dużo



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » śr kwie 23, 2014 21:02

Najlepsza by była taka skrzynia jak ma barto125 z Passka CAT
Chociaż jakby była 4T z 5ką z T4 o przełożeniu 0.700 to też by to siadło całkiem ciekawie tylko ciekawe też czy ta piątka by weszła na choinkę.

A tak z ciekawości jakie ma przełożenia ta skrzynia CAT bo nigdzie nie mogłem znaleźć, oprócz przełożenia na 5tce, że ma 0.717


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości