barto125 pisze:
Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK2
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
LDA to jest bardzo fajna sprawa można ustawić tak, że do 2000 obr nie ma dymu, a jak turbo pompuje to robi się na chwilę taka chmura, że nic nie widać
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Bo o to właśnie w dieslu chodzi, że dymić musi
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Tylko nie za bardzo, bo tłoki popłyną ^^
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Oj tam, oj tam
Tu jest kwintesencja diesla
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Tu jest kwintesencja diesla
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Coś się majstry powoli dzieje. Mało brakło, a bym dzisiaj już wyjechał z motorem tylko w ostatniej chwili jak odkręciłem już pół przedniej belki przypomniałem sobie o przegubach, no i mnie przytrzymało trochę.
Ni jak nie wiem jak sobie poradzić z przegubami, już próbowałem WD40, środkiem do czyszczenia silników (preparat z którego się robi roztwór) i całej tej kombinacji i ani drgnął śruby :/
Może jeszcze głupie pytanie, w którą stronę je odkręcać? Lewy czy prawy gwint, nie że coś tylko ja w tym momencie, w którym piszę analizuję całą sprawę i się zastanawiam czy czasem źle czegoś nie próbowałem
Autko po kilku godzinach walki z zapieczonymi śrubami wygląda tak. Najlepsze jest to, że musiałem użyć 2.5 metrowej przedłużki (pomijam fakt, że krótszej nie znalazłem), żeby odkręcić śruby w kołach bo przez rok nie odkręcane i jeszcze przez zimę jeżdżone
Ni jak nie wiem jak sobie poradzić z przegubami, już próbowałem WD40, środkiem do czyszczenia silników (preparat z którego się robi roztwór) i całej tej kombinacji i ani drgnął śruby :/
Może jeszcze głupie pytanie, w którą stronę je odkręcać? Lewy czy prawy gwint, nie że coś tylko ja w tym momencie, w którym piszę analizuję całą sprawę i się zastanawiam czy czasem źle czegoś nie próbowałem
Autko po kilku godzinach walki z zapieczonymi śrubami wygląda tak. Najlepsze jest to, że musiałem użyć 2.5 metrowej przedłużki (pomijam fakt, że krótszej nie znalazłem), żeby odkręcić śruby w kołach bo przez rok nie odkręcane i jeszcze przez zimę jeżdżone
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Śruby w kołach się odkręca pneumatycznie, trzeba kopnąć w klucz
Przeguby jak się odkręca, to wbijasz splina w śrubę i musi iść.
Przeguby jak się odkręca, to wbijasz splina w śrubę i musi iść.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
aha, czyli przeguby na siłę
jak do mnie burza nie dojdzie to może jeszcze dzisiaj się uda odłączyć serce od reszty ciała
nie mam kompresora, żeby pneumatem koła kręcić
jak do mnie burza nie dojdzie to może jeszcze dzisiaj się uda odłączyć serce od reszty ciała
nie mam kompresora, żeby pneumatem koła kręcić
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
Dobrze by było, żebyś miał kogoś do pomocy żeby przytrzymać na hamulcu przy odkręcaniu. Wiem z doświadczenia, że sam silnik na biegu nie utrzyma gdy będziesz odkręcał
Przed odkręcaniem wydłub cały syf ze śrub, weź porządny klucz i go wbij lekko młotkiem w śrubę, bo jak ją obrobisz to będzie lipa
Przed odkręcaniem wydłub cały syf ze śrub, weź porządny klucz i go wbij lekko młotkiem w śrubę, bo jak ją obrobisz to będzie lipa
Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
kubarog, akurat z tym nie mam problemu bo stawiam auto na kołach i trzyma, a w automacie bałbym się trochę kręcić na zblokowanym układzie różnicowym (pozycja P)
Będę musiał chyba jutro z rana jechać do sklepu po klucz, żeby jakoś się tam dostać i ładować przedłużką, bo próbowałem wszystkiego co mam w domu do dyspozycji i zero reakcji.
inż. Mk2_marcin, coś się dzieje ale lipa straszna przez te półośki, a tak to może bym dzisiaj wyjechał z silnikiem bo pogoda fajna chociaż przed momentem zaczęła się psuć.
Piątek? Czy ja o czymś nie wiem?
Będę musiał chyba jutro z rana jechać do sklepu po klucz, żeby jakoś się tam dostać i ładować przedłużką, bo próbowałem wszystkiego co mam w domu do dyspozycji i zero reakcji.
inż. Mk2_marcin, coś się dzieje ale lipa straszna przez te półośki, a tak to może bym dzisiaj wyjechał z silnikiem bo pogoda fajna chociaż przed momentem zaczęła się psuć.
Piątek? Czy ja o czymś nie wiem?
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
jak znajdę chwile czasu to może podjadę zobaczyć jak tobie idzie, może też w sobotę ale nic nie obiecuję. Jak coś to będę dzwonić. ile masz km od siebie do krk?Max93 pisze:
Piątek? Czy ja o czymś nie wiem?
Kącik posiadaczy MK2
Do Bonarki gdzie pracuje mam 30km
Możesz wpadać, będzie raźniej
Mam nadzieję, że do tego czasu jakoś już będzie to wyglądało i skończy się na małych regulacjach i próbnej jeździe ale zobaczymy co z tego wyjdzie
EDIT:
Coś ciekawego znalazłem
Zastanawiające są wartości w lewym górnym rogu, a najbardziej z drugiego linka 1.6 85kM?
http://allegro.pl/czujnik-ekonomizer-w- ... 38557.html
http://allegro.pl/czujnik-ekonomizer-w- ... 84337.html
Jeszcze wpadłem na dziwny pomysł, a czasami mam takie jak za dużo myślę.
Patrząc na mfa, czy też ekonomizer spalanie jest brane z podciśnienia - podciśnienie w dieslu występuje tylko przy vacum pompie i tu pytanie/ciekawość, czy jakby się tak wpiąć to były by jakieś sensowne wskazania czy to szkoda czasu i nerwów?
Ot taka ciekawość mnie naszła
Możesz wpadać, będzie raźniej
Mam nadzieję, że do tego czasu jakoś już będzie to wyglądało i skończy się na małych regulacjach i próbnej jeździe ale zobaczymy co z tego wyjdzie
EDIT:
Coś ciekawego znalazłem
Zastanawiające są wartości w lewym górnym rogu, a najbardziej z drugiego linka 1.6 85kM?
http://allegro.pl/czujnik-ekonomizer-w- ... 38557.html
http://allegro.pl/czujnik-ekonomizer-w- ... 84337.html
Jeszcze wpadłem na dziwny pomysł, a czasami mam takie jak za dużo myślę.
Patrząc na mfa, czy też ekonomizer spalanie jest brane z podciśnienia - podciśnienie w dieslu występuje tylko przy vacum pompie i tu pytanie/ciekawość, czy jakby się tak wpiąć to były by jakieś sensowne wskazania czy to szkoda czasu i nerwów?
Ot taka ciekawość mnie naszła
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości