MTDI ;d mi od 1500 już ładnie pompujeMax93 pisze:Takie pytanie jak uzyskać wysoki moment przy niskich obrotach rzędu 1500-2000 i z ciekawości, przy jakiś wartościach budzi się turbo?
Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
To zobaczymy u mnie jak będzie pompował, a w mTDI nie wiedzę na razie sensu się bawić, chyba, że są jakieś dodatkowe zalety z posiadania takiej pomy
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
To nie tylko pompa, ale i cały silnik inny
Niskie spalanie, duża moc, moment z dołu
Niskie spalanie, duża moc, moment z dołu
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Czyli ja z mojego bym mTDI już nie zrobił? A jak tak to ile by trza było wymieniać części?
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Ty masz wtrysk pośredni, tdi ma bezpośredni, zupełnie inne wszystko ^^
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Ok, to już wszystko wyjaśnia
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
właśnie i tu się rodzi słowo spalanie bo przy zwiększeniu dawki kręceniu pompy spalanie rośnie!!! tym bardziej przy skrzyni 4s!!!barto125 pisze:Max93, a i spalanie spadnie przy spokojnej jeździe.
Nie od dziś wiadomo że podkręcasz silnik to przy tej samej jeździe co wcześniej spalanie ci rośnie. Nie jeden na forum robił testy mody i zawsze spalanie rosło.
Znajdź mi auto modzone 1V które spali w trasie jak moje 4,41l/100km
Kącik posiadaczy MK2
Mi się udało 4.5 zrobić na pompie z 1v, przy maksymalnie podniesionej dawce.
Właśnie o to chodzi, że jak masz lda to przy spokojnej jeździe dawka pozostaje ta sama, a jak butujesz i turbo pompuje to wtedy się zwiększa.
Właśnie o to chodzi, że jak masz lda to przy spokojnej jeździe dawka pozostaje ta sama, a jak butujesz i turbo pompuje to wtedy się zwiększa.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK2
Gotowych zestawów wam składał nie będę, bo jest od tego specjalny temat na forum, który ma kilkadziesiąt stron i tam wszystko jest
Podstawa to mycie rękawicą z mikrofibry (nie gąbką) szamponem bezpiecznym dla wosku metodą na dwa wiadra (w jednym czysta woda z szamponem, w drugim woda do płukania rękawicy). Do tego glinka, jakiś lekkościerny cleaner typu Dodo albo Megs Ultimate Polish i na to wosk np Megs 16. Po każdym myciu ręcznym nie trzeba woskować, bo to dosyć trwała powłoka (1-2 miechy średnio). Po każdym za to najlepiej przetrzeć całe auto quick detailerem np Shiny Garage Almond QD.
I wiadomo - coś do opon, plastików zewnętrznych, wewnętrznych (PB Natural Look mój numer jeden) i oczywiście APC do mycia w środku i na zewnątrz.
Przy takim dbaniu spokojnie idzie ładnie umyć auto na bezdotyku ostatnim programem (tylko woda demineralizowana, proszek to zło) za 1-3zł (zależy jaka myjnia i w jakim mieście) ;d
Podstawa to mycie rękawicą z mikrofibry (nie gąbką) szamponem bezpiecznym dla wosku metodą na dwa wiadra (w jednym czysta woda z szamponem, w drugim woda do płukania rękawicy). Do tego glinka, jakiś lekkościerny cleaner typu Dodo albo Megs Ultimate Polish i na to wosk np Megs 16. Po każdym myciu ręcznym nie trzeba woskować, bo to dosyć trwała powłoka (1-2 miechy średnio). Po każdym za to najlepiej przetrzeć całe auto quick detailerem np Shiny Garage Almond QD.
I wiadomo - coś do opon, plastików zewnętrznych, wewnętrznych (PB Natural Look mój numer jeden) i oczywiście APC do mycia w środku i na zewnątrz.
Przy takim dbaniu spokojnie idzie ładnie umyć auto na bezdotyku ostatnim programem (tylko woda demineralizowana, proszek to zło) za 1-3zł (zależy jaka myjnia i w jakim mieście) ;d
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
J.B.S.,
z tą gobką to jest tak że myje na "dwa wiadra" ale pomyśle nad rekawiczką
z tym myciem proszkowym to ostatnio komuś to powiedziałem (że to niezbyt dobre dla lakieru) wyszedłem na ...
z tą gobką to jest tak że myje na "dwa wiadra" ale pomyśle nad rekawiczką
z tym myciem proszkowym to ostatnio komuś to powiedziałem (że to niezbyt dobre dla lakieru) wyszedłem na ...
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kącik posiadaczy MK2
Jak dla nie trochę przegiety ten golf bordowy jednak wole auta takie które się poruszają.
Co do pomp i spalania .Chłopakom duzo pala samochody po modach bo cisna cały czas.Jak zamontujesz pompe z LDA ustawisz,ba nawet mozesz zostawic w oryginale to zobaczysz zupełnie inne auto się robi.a jak podkrecisz trochę...to
barto125, Jaka masz turbine ze tak nisko pompuje?
Co do pomp i spalania .Chłopakom duzo pala samochody po modach bo cisna cały czas.Jak zamontujesz pompe z LDA ustawisz,ba nawet mozesz zostawic w oryginale to zobaczysz zupełnie inne auto się robi.a jak podkrecisz trochę...to
barto125, Jaka masz turbine ze tak nisko pompuje?
Kącik posiadaczy MK2
Ori od tdi 1z
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Ale by mi siadła ta skóra. Do tego ciekawa wersja Country (tylko nie ten silnik ), ciekawe czy ten drugi komplet kół to ori chromy
http://allegro.pl/vw-golf-country-4x4-c ... 62094.html
http://allegro.pl/vw-golf-country-4x4-c ... 62094.html
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości