Kącik posiadaczy MK2

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pt kwie 18, 2014 22:53

inż. Mk2_marcin, że tacy niemcy najlepsi :hmm:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » pt kwie 18, 2014 23:53

Prawie jak ruski ;d



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » sob kwie 19, 2014 00:22

Prawie robi wielką różnicę.

A gdzie ich ADAC i inne służby się pytam, ktoś widać, że nie upilnował sobie :hmm:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » sob kwie 19, 2014 11:55

użyłem raz przed zimą kosmetyków Meguiars i faktycznie dało to efekt. Mycie na myjni, pod domem jeszcze raz szamponem, glinkowanie przy użyciu detailera, później politura i na koniec wosk. To był zestaw do starszych lakierów. Tylko że po kilku myciach na myjni po zabiegu ani śladu...

Trzeba myć auto gąbką wtedy jest sens takiego detailingu. Fakt jest taki że auto po takiej operacji brudzi sie dłużej, wydaje mi sie że myjnia proszkowa zostawia lakier barzdziej porowaty i przez to drobinki sie mocniej czepiają.

Po detailingu mogłem myć samochód samą wodą ale już z po kilkunastu myciach auto cieżko było domyć na myjni i musiałem w końcu tradycyjnie gąbką z wiadrem wody umyć.

http://mrcleaner.pl/meguiars-paint-rest ... wgod1E0Akw" onclick="window.open(this.href);return false;

Paviarotti dodasz coś? Może warto kupić kosmetyki innej firmy?


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: J.B.S. » sob kwie 19, 2014 12:32

Z tego co wiem kosmetyki megsa nie sa złe ,ale można w tej kasie kupić cos znacznie lepszego.Niemniej jednak Meguiar's Ultimate Compound który jest w zestawie zbiera dobre opinie. Najlepsze efekty sa oczywiście po pełnej korekcie lakieru.
I te wizualne i te zapewniajace ochronę lakieru.
Ogólnie temat rzeka ,polecam forum http://forum.kosmetykaaut.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;. tylko czytanie zajmuje masę czasu.
Niemniej jednak zmieniło sie zupełnie moje podejscie do pielegnacji lakierów i ogólnie całego samochodu.
Mysle ze nie mozna sie też dac zwariować do końca ,ale mozna wybrac kilka fajnych zestawów za rozsadna kasę.

Dowiecie sie też tam że auta nie powinno się myć gąbką. :helm:

Miłej lektury na świeta no i oczywiscie Wesołych Świąt :pub:



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » sob kwie 19, 2014 13:26

Pokręciłem śrubką od MBC i turbo mi pompuje poza skalę, a wskaźnik mam do 1.6 bara, chyba za dużo trochę muszę skręcić tak do 1.4 :satan:
Obróciłem pin do lda, przy max gazie na chwilę puszcza czarną chmurę, muszę jeszcze zwiększyć dawkę, zmniejszyć obroty, zwiększyć napięcie sprężyny od LDA i będzie git.
Ale i tak jest ogień już :D



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » sob kwie 19, 2014 14:40

damian_piaski pisze:użyłem raz przed zimą kosmetyków Meguiars i faktycznie dało to efekt. Mycie na myjni, pod domem jeszcze raz szamponem, glinkowanie przy użyciu detailera, później politura i na koniec wosk. To był zestaw do starszych lakierów. Tylko że po kilku myciach na myjni po zabiegu ani śladu...

Trzeba myć auto gąbką wtedy jest sens takiego detailingu. Fakt jest taki że auto po takiej operacji brudzi sie dłużej, wydaje mi sie że myjnia proszkowa zostawia lakier barzdziej porowaty i przez to drobinki sie mocniej czepiają.

Po detailingu mogłem myć samochód samą wodą ale już z po kilkunastu myciach auto cieżko było domyć na myjni i musiałem w końcu tradycyjnie gąbką z wiadrem wody umyć.

http://mrcleaner.pl/meguiars-paint-rest ... wgod1E0Akw" onclick="window.open(this.href);return false;

Paviarotti dodasz coś? Może warto kupić kosmetyki innej firmy?
dzięki :pub:

ja do tej pory robiłem to bezdotykowo aktywną pianą, a chcę spróbować czegoś lepszego i trwałego byle nie kwarcówki


Obrazek
Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » sob kwie 19, 2014 14:40

inż. Mk2_marcin, inwestuj w pompę z LDA i kręć diesla :D



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » sob kwie 19, 2014 14:43

barto125 pisze:inż. Mk2_marcin, inwestuj w pompę z LDA i kręć diesla :D
Golf zostanie ORI

trzeba coś podziałać z lakierem.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » sob kwie 19, 2014 14:56

Dużo nie musisz zmieniać ;)

Ja mam pompę z 1.6TD z LDA, na szrocie jeszcze tego od groma było :hmm:

barto125, jak Ci dmucha ponad skalę to ładnie daje radę turbo - Ty masz tam ori z 1z?

Ciekawe ile by kucy wydmuchał na rolkach :bajer:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » sob kwie 19, 2014 15:04

Max93 pisze:Dużo nie musisz zmieniać ;)

Ja mam pompę z 1.6TD z LDA, na szrocie jeszcze tego od groma było :hmm:
po co zmieniać skoro po tej modyfikacji silnik może się wysrać lub będzie krócej żyć...

skompletujecie mi zestaw kosmetyków? taki jak damiano pisze że pojadę pod dom i sobie spłukam samą wodą autko.

czy kupić ten zestaw?


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » sob kwie 19, 2014 15:09

inż. Mk2_marcin, raczej dużo się nie stanie, z tego co wiem nawet SB był na bloku z 1V tylko miał inną pompę (właśnie z LDA) i IC, może jeszcze miał jakieś różnice, o których nie wiem :)

Jak mi się wydaje to bezpiecznie można 100kM pociągnąć, ja jak tyle osiągnę w swoim to będę zadowolony :food:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » sob kwie 19, 2014 15:44

Max93, Wtryski w SB były jeszcze większe. Turbo zdrowe, ładnie gwiżdże :D
Silnik się nie wysra od zmiany pompy, ludzie robią po 100 kucy i nic się nie dzieje, przy rozsądnym kręceniu nie ma co się stać. Z resztą tej mocy nie wykorzystujesz cały czas, tylko przy wyprzedzaniu, a i spalanie spadnie przy spokojnej jeździe.
Ty powinieneś bez problemu 100 wyciągnąć.
Ja podejrzewam mogę mieć coś koło 110, chociaż nie mam porównania za bardzo do niczego, będzie kasa to się na rolki skoczy.



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » sob kwie 19, 2014 16:01

Tak też mi się wydawało, że wtryski SB'k miał jeszcze większe.

Blow off'a załóż :hmm:

Dla mnie takie 100 powinno wystarczyć ale jak to mówią w miarę jedzenia apetyt rośnie :bajer:

Takie pytanie jak uzyskać wysoki moment przy niskich obrotach rzędu 1500-2000 i z ciekawości, przy jakiś wartościach budzi się turbo?


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości