Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, że tacy niemcy najlepsi
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Prawie jak ruski ;d
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Prawie robi wielką różnicę.
A gdzie ich ADAC i inne służby się pytam, ktoś widać, że nie upilnował sobie
A gdzie ich ADAC i inne służby się pytam, ktoś widać, że nie upilnował sobie
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
użyłem raz przed zimą kosmetyków Meguiars i faktycznie dało to efekt. Mycie na myjni, pod domem jeszcze raz szamponem, glinkowanie przy użyciu detailera, później politura i na koniec wosk. To był zestaw do starszych lakierów. Tylko że po kilku myciach na myjni po zabiegu ani śladu...
Trzeba myć auto gąbką wtedy jest sens takiego detailingu. Fakt jest taki że auto po takiej operacji brudzi sie dłużej, wydaje mi sie że myjnia proszkowa zostawia lakier barzdziej porowaty i przez to drobinki sie mocniej czepiają.
Po detailingu mogłem myć samochód samą wodą ale już z po kilkunastu myciach auto cieżko było domyć na myjni i musiałem w końcu tradycyjnie gąbką z wiadrem wody umyć.
http://mrcleaner.pl/meguiars-paint-rest ... wgod1E0Akw" onclick="window.open(this.href);return false;
Paviarotti dodasz coś? Może warto kupić kosmetyki innej firmy?
Trzeba myć auto gąbką wtedy jest sens takiego detailingu. Fakt jest taki że auto po takiej operacji brudzi sie dłużej, wydaje mi sie że myjnia proszkowa zostawia lakier barzdziej porowaty i przez to drobinki sie mocniej czepiają.
Po detailingu mogłem myć samochód samą wodą ale już z po kilkunastu myciach auto cieżko było domyć na myjni i musiałem w końcu tradycyjnie gąbką z wiadrem wody umyć.
http://mrcleaner.pl/meguiars-paint-rest ... wgod1E0Akw" onclick="window.open(this.href);return false;
Paviarotti dodasz coś? Może warto kupić kosmetyki innej firmy?
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kącik posiadaczy MK2
Z tego co wiem kosmetyki megsa nie sa złe ,ale można w tej kasie kupić cos znacznie lepszego.Niemniej jednak Meguiar's Ultimate Compound który jest w zestawie zbiera dobre opinie. Najlepsze efekty sa oczywiście po pełnej korekcie lakieru.
I te wizualne i te zapewniajace ochronę lakieru.
Ogólnie temat rzeka ,polecam forum http://forum.kosmetykaaut.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;. tylko czytanie zajmuje masę czasu.
Niemniej jednak zmieniło sie zupełnie moje podejscie do pielegnacji lakierów i ogólnie całego samochodu.
Mysle ze nie mozna sie też dac zwariować do końca ,ale mozna wybrac kilka fajnych zestawów za rozsadna kasę.
Dowiecie sie też tam że auta nie powinno się myć gąbką.
Miłej lektury na świeta no i oczywiscie Wesołych Świąt
I te wizualne i te zapewniajace ochronę lakieru.
Ogólnie temat rzeka ,polecam forum http://forum.kosmetykaaut.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;. tylko czytanie zajmuje masę czasu.
Niemniej jednak zmieniło sie zupełnie moje podejscie do pielegnacji lakierów i ogólnie całego samochodu.
Mysle ze nie mozna sie też dac zwariować do końca ,ale mozna wybrac kilka fajnych zestawów za rozsadna kasę.
Dowiecie sie też tam że auta nie powinno się myć gąbką.
Miłej lektury na świeta no i oczywiscie Wesołych Świąt
Kącik posiadaczy MK2
Pokręciłem śrubką od MBC i turbo mi pompuje poza skalę, a wskaźnik mam do 1.6 bara, chyba za dużo trochę muszę skręcić tak do 1.4
Obróciłem pin do lda, przy max gazie na chwilę puszcza czarną chmurę, muszę jeszcze zwiększyć dawkę, zmniejszyć obroty, zwiększyć napięcie sprężyny od LDA i będzie git.
Ale i tak jest ogień już
Obróciłem pin do lda, przy max gazie na chwilę puszcza czarną chmurę, muszę jeszcze zwiększyć dawkę, zmniejszyć obroty, zwiększyć napięcie sprężyny od LDA i będzie git.
Ale i tak jest ogień już
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
dziękidamian_piaski pisze:użyłem raz przed zimą kosmetyków Meguiars i faktycznie dało to efekt. Mycie na myjni, pod domem jeszcze raz szamponem, glinkowanie przy użyciu detailera, później politura i na koniec wosk. To był zestaw do starszych lakierów. Tylko że po kilku myciach na myjni po zabiegu ani śladu...
Trzeba myć auto gąbką wtedy jest sens takiego detailingu. Fakt jest taki że auto po takiej operacji brudzi sie dłużej, wydaje mi sie że myjnia proszkowa zostawia lakier barzdziej porowaty i przez to drobinki sie mocniej czepiają.
Po detailingu mogłem myć samochód samą wodą ale już z po kilkunastu myciach auto cieżko było domyć na myjni i musiałem w końcu tradycyjnie gąbką z wiadrem wody umyć.
http://mrcleaner.pl/meguiars-paint-rest ... wgod1E0Akw" onclick="window.open(this.href);return false;
Paviarotti dodasz coś? Może warto kupić kosmetyki innej firmy?
ja do tej pory robiłem to bezdotykowo aktywną pianą, a chcę spróbować czegoś lepszego i trwałego byle nie kwarcówki
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, inwestuj w pompę z LDA i kręć diesla
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
Golf zostanie ORIbarto125 pisze:inż. Mk2_marcin, inwestuj w pompę z LDA i kręć diesla
trzeba coś podziałać z lakierem.
Kącik posiadaczy MK2
Dużo nie musisz zmieniać
Ja mam pompę z 1.6TD z LDA, na szrocie jeszcze tego od groma było
barto125, jak Ci dmucha ponad skalę to ładnie daje radę turbo - Ty masz tam ori z 1z?
Ciekawe ile by kucy wydmuchał na rolkach
Ja mam pompę z 1.6TD z LDA, na szrocie jeszcze tego od groma było
barto125, jak Ci dmucha ponad skalę to ładnie daje radę turbo - Ty masz tam ori z 1z?
Ciekawe ile by kucy wydmuchał na rolkach
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
po co zmieniać skoro po tej modyfikacji silnik może się wysrać lub będzie krócej żyć...Max93 pisze:Dużo nie musisz zmieniać
Ja mam pompę z 1.6TD z LDA, na szrocie jeszcze tego od groma było
skompletujecie mi zestaw kosmetyków? taki jak damiano pisze że pojadę pod dom i sobie spłukam samą wodą autko.
czy kupić ten zestaw?
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, raczej dużo się nie stanie, z tego co wiem nawet SB był na bloku z 1V tylko miał inną pompę (właśnie z LDA) i IC, może jeszcze miał jakieś różnice, o których nie wiem
Jak mi się wydaje to bezpiecznie można 100kM pociągnąć, ja jak tyle osiągnę w swoim to będę zadowolony
Jak mi się wydaje to bezpiecznie można 100kM pociągnąć, ja jak tyle osiągnę w swoim to będę zadowolony
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Max93, Wtryski w SB były jeszcze większe. Turbo zdrowe, ładnie gwiżdże
Silnik się nie wysra od zmiany pompy, ludzie robią po 100 kucy i nic się nie dzieje, przy rozsądnym kręceniu nie ma co się stać. Z resztą tej mocy nie wykorzystujesz cały czas, tylko przy wyprzedzaniu, a i spalanie spadnie przy spokojnej jeździe.
Ty powinieneś bez problemu 100 wyciągnąć.
Ja podejrzewam mogę mieć coś koło 110, chociaż nie mam porównania za bardzo do niczego, będzie kasa to się na rolki skoczy.
Silnik się nie wysra od zmiany pompy, ludzie robią po 100 kucy i nic się nie dzieje, przy rozsądnym kręceniu nie ma co się stać. Z resztą tej mocy nie wykorzystujesz cały czas, tylko przy wyprzedzaniu, a i spalanie spadnie przy spokojnej jeździe.
Ty powinieneś bez problemu 100 wyciągnąć.
Ja podejrzewam mogę mieć coś koło 110, chociaż nie mam porównania za bardzo do niczego, będzie kasa to się na rolki skoczy.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Tak też mi się wydawało, że wtryski SB'k miał jeszcze większe.
Blow off'a załóż
Dla mnie takie 100 powinno wystarczyć ale jak to mówią w miarę jedzenia apetyt rośnie
Takie pytanie jak uzyskać wysoki moment przy niskich obrotach rzędu 1500-2000 i z ciekawości, przy jakiś wartościach budzi się turbo?
Blow off'a załóż
Dla mnie takie 100 powinno wystarczyć ale jak to mówią w miarę jedzenia apetyt rośnie
Takie pytanie jak uzyskać wysoki moment przy niskich obrotach rzędu 1500-2000 i z ciekawości, przy jakiś wartościach budzi się turbo?
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości