Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
Ten etap bym nazwał "ledwo co"
Jeszcze trochę części brakuje ale też i $$ tak więc po 10 będzie już ogień i do przodu.
Tata ma przyjechać na święta na tydzień bądź dwa to będziemy razem robić, mam nadzieję, że się uporam ze swapem przed zlotem a jak nie to na spokojnie wszystko poskładam do końca urlopu.
Jeszcze trochę części brakuje ale też i $$ tak więc po 10 będzie już ogień i do przodu.
Tata ma przyjechać na święta na tydzień bądź dwa to będziemy razem robić, mam nadzieję, że się uporam ze swapem przed zlotem a jak nie to na spokojnie wszystko poskładam do końca urlopu.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
telefon musi działać zawsze i wszędzie. Zwykły telefon wytrzymałby u mnie kilak tygodni, przede wszystkim dobra bateria się liczy a nie ładowanie co 3 dni...
Max co racja to racja ale klucze płaskooczkowe z grzechotką to dopiero mistrzostwo!
zrób kilka fotek z Twoich prac
Max co racja to racja ale klucze płaskooczkowe z grzechotką to dopiero mistrzostwo!
zrób kilka fotek z Twoich prac
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kącik posiadaczy MK2
Ja jakoś nie jestem przekonany do płaskich z grzechotką ale dzisiaj by mi się przydał jak przekładałem pompę wody z 1.8 do klekota - nasadka nie weszła na 2 śruby ale zwykłym kluczem się udało bez problemu.
Fotki może porobię jak już zajmę się właściwym przerzucaniem motoru, bo teraz to tylko takie "pieprzenie kotka za pomocą młotka" jak to mówią
Nic ciekawego, coraz bardziej to przypomina silnik ale...
Raz na Turbo w Gadżecie prezentowali telefony do zadań specjalnych - dosyć ciekawy test.
Fotki może porobię jak już zajmę się właściwym przerzucaniem motoru, bo teraz to tylko takie "pieprzenie kotka za pomocą młotka" jak to mówią
Nic ciekawego, coraz bardziej to przypomina silnik ale...
Raz na Turbo w Gadżecie prezentowali telefony do zadań specjalnych - dosyć ciekawy test.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK2
Mam, nawet klima jestMax93 pisze:Masz wspomaganie?
Ok, tak będę musiał zrobić, bo jednak lipa jak nie działa przebieg, nie mam sobie jak sprawdzić spalania.damian_piaski pisze: wymień licznik na taki sam- tzn z tym samym indeksem prędkości tylko przed kupnem nowego wymontuj stary i zobacz czy jest na dwie czy jedną wtyczkę
Łoo kurde, to sporo kasy pójdzie i auto unieruchomione na pewno na dłużej. Auto raczej nie będzie u mnie przez długi czas, na razie chciałbym żeby max rok przelatał więc zacznę od samej uszczelki.damian_piaski pisze:tak, warto dać głowicę do sprawdzenie i splanowania i dotarcia gniazd zaworowych
Ori, w milachinż. Mk2_marcin pisze:masz ori US licznik czy taki europejski?
Jettą to się nie wypuszczam nigdzie dalej, trochę strach jeździć mk4 do takich rzeczy maminż. Mk2_marcin pisze:w przyszłym tygodniu będzie spot to przyjedź nim
Tak to wygląda, szału ni ma, ale blacha nawet ok, zrobię sobie polerkę jak będę miał ze 3 dni wolnego to będzie lux ;d kiedyś może jakieś kółko po taniości i sensownie będę se go tłukł Kilka pierdół brakuje (obrys z przodu np).
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
zasada ta sama jak przy pracy ze zwykłą, trzeba najpierw popuścić śrubę zwykłym kluczem- resztę kręcisz grzechotkąMax93 pisze:Ja jakoś nie jestem przekonany do płaskich z grzechotką
rób powoli, spokojnie bez pośpiechu żeby później nie dłubać
te testy są bez sensu... zazwyczaj kończą sie dewastacją telefonu np strzał z broni palnej lub rozwalenie siekierą... prawdziwym testem jest życie i intensywność użytkowaniaMax93 pisze:Raz na Turbo w Gadżecie prezentowali telefony do zadań specjalnych - dosyć ciekawy test.
Jetta całkiem ok, kierunki US są super kołpaki jakieś ładne zarzuć póki nie kupisz felg
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kącik posiadaczy MK2
damian_piaski, wiesz co, w tym gadżecie jakoś nie strzelali do tego. Znalazłem info, w którym odcinku to było, ale nie znalazłem samego nagrania dostępnego.
W skrócie, to najpierw wsadzili telefony do wiadra z wodą, zamrozili - dzwonili, next step: odmrozili, korzystali dalej, dalej z tego co pamiętam zakopali te telefony czy coś, a na końcu rzucali w dal - z tego co pamiętam wszystkie przetrwały te testy i dało się z nich korzystać, tak więc nie jest chyba tak najgorzej z tymi testami mi się wydaje.
Paviarotti, jak masz wspomaganie to wg. mnie na 99% piszczy Ci pasek.
A powiedz mi - działa Ci klima?
Ciekawie wygląda ta Jettka
W skrócie, to najpierw wsadzili telefony do wiadra z wodą, zamrozili - dzwonili, next step: odmrozili, korzystali dalej, dalej z tego co pamiętam zakopali te telefony czy coś, a na końcu rzucali w dal - z tego co pamiętam wszystkie przetrwały te testy i dało się z nich korzystać, tak więc nie jest chyba tak najgorzej z tymi testami mi się wydaje.
Paviarotti, jak masz wspomaganie to wg. mnie na 99% piszczy Ci pasek.
A powiedz mi - działa Ci klima?
Ciekawie wygląda ta Jettka
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK2
Max93, czyli nowy pasek by się przydał? klima nie mam pojęcia czy działa, bo nie sprawdzałem znając życie pewnie nie ;]
Kącik posiadaczy MK2
Wg. mnie tak.
Z tego co się orientuje też są spraje co redukują piski ale niech się znawcy wypowiedzą
To jak sprawdzisz to daj znać jak to działa
U mnie klima nie hula - pusto w układzie i nie wiem jak sprawdzić czy kompresor się budzi, bo wszystkie przełożenia na panelu jakoś tam działają i też się zastanawiam czy uda mi się to przełożyć do AAZ'a
Z tego co się orientuje też są spraje co redukują piski ale niech się znawcy wypowiedzą
To jak sprawdzisz to daj znać jak to działa
U mnie klima nie hula - pusto w układzie i nie wiem jak sprawdzić czy kompresor się budzi, bo wszystkie przełożenia na panelu jakoś tam działają i też się zastanawiam czy uda mi się to przełożyć do AAZ'a
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
Max93, da się tylko szukaj lodówki z freonem lub czynnik R134a o ile dobrze pamiętam i wtedy sprawdzać.
Kącik posiadaczy MK2
Lodówki z freonem nie mam (mogłem nie wyrzucać ), czynnik r134a jest chyba jeszcze do dostania, ale na razie mi tylko chodzi o to, żeby sprawdzić czy kompresor chodzi.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
Co do piszczącego paska, to najpierw przydało by się spróbować naciągnąć. W ostateczności można go spryskać rost-offem albo jakimś innym odrdzewiaczem - sprawdzone a dopiero potem nowy kupować jeżeli będzie konieczność
Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
nie czytałem do końca ale może tu coś znajdziecie
http://forum.vw-passat.pl/threads/80679 ... imatyzacji" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vw-passat.pl/threads/80679 ... imatyzacji" onclick="window.open(this.href);return false;
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kącik posiadaczy MK2
Paviarotti, Zobacz czy paski sa naciagniete odpowiednio i w jakim są stanie.Ostatecznie wydasz 15 zł i kupisz nowy.
A co do głowicy i uszczelki.Jak zdejmiesz to sprawdź na szczelnosc po zdjeciu głowice i jak bedzie ok to splanuj potem złozysz na nowej uszczelce i musi być gitara.No chyba ze blok masz bardzo krzywy lub pękniety.
A co do głowicy i uszczelki.Jak zdejmiesz to sprawdź na szczelnosc po zdjeciu głowice i jak bedzie ok to splanuj potem złozysz na nowej uszczelce i musi być gitara.No chyba ze blok masz bardzo krzywy lub pękniety.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości