Kącik posiadaczy MK2

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Paviarotti » sob kwie 12, 2014 21:21

To trzeba będzie sprawdzić :helm:

Dzisiaj wymieniliśmy lewe łożysko z przodu, pasek od wspomagania i przednią poduszkę silnika (która była urwana całkiem, kopało w budę cholernie). Przy max skręcie już tak nie piszczy, ale popiskiwanie się zdarza. Sprawdziliśmy też szczęki w bębnach, zużycie małe więc nie ruszaliśmy nic.
Jeszcze tylko wymienić rozrząd, zestaw naprawczy drążka, znaleźć tanie, używane opony w odpowiednim rozmiarze (z przodu jest 165/70 przez co chyba prędkościomierz mocno przekłamuje) i obserwować czy nic płynów nie ubywa. :)
A do mk4 cza zarzucić nowy gwint i fele :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » sob kwie 12, 2014 22:32

Paviarotti pisze:zużycie małe więc nie ruszaliśmy nic
sprawdź czy tłoczki nie są zapieczone


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Paviarotti » sob kwie 12, 2014 22:43

damian_piaski, a jakie byłyby tego objawy? co prawda hebel nie jest tak mocny jak w czwórce (tam wystarczy lekko wcisnąć pedał i mózg jest na szybie), ale jak mocniej depnę w Jettcie to coś tam hamuje ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz kwie 13, 2014 00:01

inż. Mk2_marcin, ja nie ustawiałem pompy, tylko regulowałem na mocowaniu, żeby się dało ją spiąć z przewodami.

Tak mniej więcej to wygląda :?
Obrazek


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: kubarog » ndz kwie 13, 2014 00:08

inż. Mk2_marcin, Chodziło mi o to, że producent nie przewidywał wymiany oleju w skrzyni, nawet w instrukcji jest tak napisane. Co nie znaczy, że nie trzeba tam zaglądać ;)

Max93,
Patrząc na zdjęcie to nie dużo brakuje. Nagnij przewody i będzie ok ;)


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz kwie 13, 2014 00:17

kubarog, wiesz co, boję się trochę naginać przewody.

A powiem Ci szczerze, że dużo brakuje. Jakby miało nie dużo brakować (czyt. do 3mm) to bym to naciągnął i zakręcił a tu jest duży przestrzał jak dla mnie.


Jak się wkurzę to chyba wypoleruję dla picu wszystko alu co się da przy tym motorze :kac:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » ndz kwie 13, 2014 07:53

Paviarotti, ja bym wkładał 185/60/r14 zupełnie inną jazda niż na 175/70/r13


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Paviarotti » ndz kwie 13, 2014 09:01

inż. Mk2_marcin, ale to bym też musiał felgi zmieniać na 14ki. Chociaż miałem pomysł żeby kupić jakieś stalówki o ciekawym wzorze i dać je do renowacji/malowania proszkowego. Niestety jakbym zaczął się tak bawić z tym autem to zaraz by koszty urosły, a nie o to tutaj chodzi ;)
Poza tym na 175/70 jest wyższy profil, a do lasu to chyba lepiej :los2:


Obrazek

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » ndz kwie 13, 2014 13:06

Max93, Naciągaj, tylko nie w jednym miejscu, w kilku pozginaj i będzie ok, mi brakowało ok. 3 cm i wyginałem



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Paviarotti » ndz kwie 13, 2014 13:59

Panowie, gdzie sprawdza się index prędkości licznika? to ca cyfra pod "km/h" na blacie prędkościomierza? u mnie napisane jest 1540 (mam w milach), to rozumiem, że taki z 950 nie będzie śmigał? ;] czy to po prostu różnica mile vs kilometry?


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Paviarotti » ndz kwie 13, 2014 14:11

kamil889 pisze:czytaliście już o tym ? : http://cc1.pl/kE6n0f" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie klikać! spam.


Obrazek

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » ndz kwie 13, 2014 14:36

no to zgłaszamy bota :D

Paviarotti, tłoczki sprawdzisz na stacji diagn przy najbliższym przeglądzie.

z tym licznikiem to bym pokombinował w ten sposób że sprawdzasz jaką masz skrzynię biegów, rocznik, oznaczenie silnika i jeśli ktos ma takie same to możesz zamontować taki sam licznik.

nie napotkałem się jeszcze z indeksem 1540... ale być może to tylko oznaczenie na USA i temu indeksowi odpowiada tak jak piszesz 950


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz kwie 13, 2014 14:52

damian_piaski, to oznaczenie z tego co wiem występowało jeszcze w Country/Syncro - bardzo rzadki model

Paviarotti, dokładnie ta liczba jest indeksem i 950 (najpopularniejszy) może trochę kłamać, ale prędkość i tak jest zależna od wielkości kół itp. itd. tak więc może się różnić o kilka km.

Z tego co pamiętam to ja na moich 13" wraz z GPS mam rozbieżność ok 3-5km/h, na 14" nie sprawdzałem ale na 100% się różni


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Paviarotti » ndz kwie 13, 2014 15:15

Max93, to ja mam teraz różnicę ok 30km/h :D aż tak bardzo by się różniło przez opony 165/70/13 z przodu?


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości