Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK2
To trzeba będzie sprawdzić
Dzisiaj wymieniliśmy lewe łożysko z przodu, pasek od wspomagania i przednią poduszkę silnika (która była urwana całkiem, kopało w budę cholernie). Przy max skręcie już tak nie piszczy, ale popiskiwanie się zdarza. Sprawdziliśmy też szczęki w bębnach, zużycie małe więc nie ruszaliśmy nic.
Jeszcze tylko wymienić rozrząd, zestaw naprawczy drążka, znaleźć tanie, używane opony w odpowiednim rozmiarze (z przodu jest 165/70 przez co chyba prędkościomierz mocno przekłamuje) i obserwować czy nic płynów nie ubywa.
A do mk4 cza zarzucić nowy gwint i fele
Dzisiaj wymieniliśmy lewe łożysko z przodu, pasek od wspomagania i przednią poduszkę silnika (która była urwana całkiem, kopało w budę cholernie). Przy max skręcie już tak nie piszczy, ale popiskiwanie się zdarza. Sprawdziliśmy też szczęki w bębnach, zużycie małe więc nie ruszaliśmy nic.
Jeszcze tylko wymienić rozrząd, zestaw naprawczy drążka, znaleźć tanie, używane opony w odpowiednim rozmiarze (z przodu jest 165/70 przez co chyba prędkościomierz mocno przekłamuje) i obserwować czy nic płynów nie ubywa.
A do mk4 cza zarzucić nowy gwint i fele
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
sprawdź czy tłoczki nie są zapieczonePaviarotti pisze:zużycie małe więc nie ruszaliśmy nic
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK2
damian_piaski, a jakie byłyby tego objawy? co prawda hebel nie jest tak mocny jak w czwórce (tam wystarczy lekko wcisnąć pedał i mózg jest na szybie), ale jak mocniej depnę w Jettcie to coś tam hamuje
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, ja nie ustawiałem pompy, tylko regulowałem na mocowaniu, żeby się dało ją spiąć z przewodami.
Tak mniej więcej to wygląda
Tak mniej więcej to wygląda
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, Chodziło mi o to, że producent nie przewidywał wymiany oleju w skrzyni, nawet w instrukcji jest tak napisane. Co nie znaczy, że nie trzeba tam zaglądać
Max93,
Patrząc na zdjęcie to nie dużo brakuje. Nagnij przewody i będzie ok
Max93,
Patrząc na zdjęcie to nie dużo brakuje. Nagnij przewody i będzie ok
Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Kącik posiadaczy MK2
kubarog, wiesz co, boję się trochę naginać przewody.
A powiem Ci szczerze, że dużo brakuje. Jakby miało nie dużo brakować (czyt. do 3mm) to bym to naciągnął i zakręcił a tu jest duży przestrzał jak dla mnie.
Jak się wkurzę to chyba wypoleruję dla picu wszystko alu co się da przy tym motorze
A powiem Ci szczerze, że dużo brakuje. Jakby miało nie dużo brakować (czyt. do 3mm) to bym to naciągnął i zakręcił a tu jest duży przestrzał jak dla mnie.
Jak się wkurzę to chyba wypoleruję dla picu wszystko alu co się da przy tym motorze
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK2
inż. Mk2_marcin, ale to bym też musiał felgi zmieniać na 14ki. Chociaż miałem pomysł żeby kupić jakieś stalówki o ciekawym wzorze i dać je do renowacji/malowania proszkowego. Niestety jakbym zaczął się tak bawić z tym autem to zaraz by koszty urosły, a nie o to tutaj chodzi
Poza tym na 175/70 jest wyższy profil, a do lasu to chyba lepiej
Poza tym na 175/70 jest wyższy profil, a do lasu to chyba lepiej
Kącik posiadaczy MK2
Max93, Naciągaj, tylko nie w jednym miejscu, w kilku pozginaj i będzie ok, mi brakowało ok. 3 cm i wyginałem
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK2
Panowie, gdzie sprawdza się index prędkości licznika? to ca cyfra pod "km/h" na blacie prędkościomierza? u mnie napisane jest 1540 (mam w milach), to rozumiem, że taki z 950 nie będzie śmigał? ;] czy to po prostu różnica mile vs kilometry?
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: Kącik posiadaczy MK2
Nie klikać! spam.kamil889 pisze:czytaliście już o tym ? : http://cc1.pl/kE6n0f" onclick="window.open(this.href);return false;
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
no to zgłaszamy bota
Paviarotti, tłoczki sprawdzisz na stacji diagn przy najbliższym przeglądzie.
z tym licznikiem to bym pokombinował w ten sposób że sprawdzasz jaką masz skrzynię biegów, rocznik, oznaczenie silnika i jeśli ktos ma takie same to możesz zamontować taki sam licznik.
nie napotkałem się jeszcze z indeksem 1540... ale być może to tylko oznaczenie na USA i temu indeksowi odpowiada tak jak piszesz 950
Paviarotti, tłoczki sprawdzisz na stacji diagn przy najbliższym przeglądzie.
z tym licznikiem to bym pokombinował w ten sposób że sprawdzasz jaką masz skrzynię biegów, rocznik, oznaczenie silnika i jeśli ktos ma takie same to możesz zamontować taki sam licznik.
nie napotkałem się jeszcze z indeksem 1540... ale być może to tylko oznaczenie na USA i temu indeksowi odpowiada tak jak piszesz 950
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kącik posiadaczy MK2
damian_piaski, to oznaczenie z tego co wiem występowało jeszcze w Country/Syncro - bardzo rzadki model
Paviarotti, dokładnie ta liczba jest indeksem i 950 (najpopularniejszy) może trochę kłamać, ale prędkość i tak jest zależna od wielkości kół itp. itd. tak więc może się różnić o kilka km.
Z tego co pamiętam to ja na moich 13" wraz z GPS mam rozbieżność ok 3-5km/h, na 14" nie sprawdzałem ale na 100% się różni
Paviarotti, dokładnie ta liczba jest indeksem i 950 (najpopularniejszy) może trochę kłamać, ale prędkość i tak jest zależna od wielkości kół itp. itd. tak więc może się różnić o kilka km.
Z tego co pamiętam to ja na moich 13" wraz z GPS mam rozbieżność ok 3-5km/h, na 14" nie sprawdzałem ale na 100% się różni
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK2
Max93, to ja mam teraz różnicę ok 30km/h aż tak bardzo by się różniło przez opony 165/70/13 z przodu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości