Kącik posiadaczy MK7
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK7
Koledzy listwy chromowe wymienione na gwarancji, jednak można,
druga sprawa co proponujecie do uszczelek w drzwiach aby przy mrozie normalnie otworzyć drzwi, a nie obrywać uszczelek, do tej pory w mk4 używałem sylikonu w płynie z takim aplikatorem, z różnym skutkiem, czy jest coś lepszego i trwalszego,
druga sprawa co proponujecie do uszczelek w drzwiach aby przy mrozie normalnie otworzyć drzwi, a nie obrywać uszczelek, do tej pory w mk4 używałem sylikonu w płynie z takim aplikatorem, z różnym skutkiem, czy jest coś lepszego i trwalszego,
- piteks
- _
- Posty: 5958
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Re: Kącik posiadaczy MK7
Dobre . Właśnie po nałożeniu często jest trochę ciszej przez jakiś czas .Trekuś pisze:Piteks, a u Ciebie te uszczelki nie skrzypią z powodu nakładania tylu smarowideł do lakieru ?piteks pisze:Skrzypiące uszczelki też mam
navwiedzony
U mnie też piszczą klocki (tylne). Jak byłem w ASO z amortyzatorami do wymiany (wymieniali tylne na gwarancji), to oglądali klocki i tarcze. Stwierdzili, że jest O.K. i takie piszczenie, to może z tego że rzadko hamuję albo za słabo, a generalnie to może być, bo nie ma wpływu na bezpieczeństwo .
Kącik posiadaczy MK7
Listwy wymienili, a to nie ma wpływu na bezpieczeństwo. Ważne, że klient czyli Volf_66 zadowolony. Ogólnie, bezpieczeństwo i ekologia to takie czarowanie, mydlenie oczu i pranie mózgu wykorzystywane podczas teoryjek wymyślanych przez "miszczów" - partaczy.volf_66 pisze:Koledzy listwy chromowe wymienione na gwarancji, jednak można
- piteks
- _
- Posty: 5958
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Re: Kącik posiadaczy MK7
No niestety, to temat rzeka. Teraz jest modne bycie "eco", chociaż często wszelkie działania z tym związane wcale nie są "eco". Szkoda się denerwować .Trekuś pisze: Ogólnie, bezpieczeństwo i ekologia to takie czarowanie, mydlenie oczu i pranie mózgu wykorzystywane podczas teoryjek wymyślanych przez "miszczów" - partaczy.
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Re: Kącik posiadaczy MK7
Amory u mnie też oczywiście wymieniane i ogólnie widzę, że sporo łączy te nasze siódemki.. Tylko trochę to dziwne, bo Twoja opuściła fabrykę sporo później niż moja...piteks pisze:navwiedzony
U mnie też piszczą klocki (tylne). Jak byłem w ASO z amortyzatorami do wymiany (wymieniali tylne na gwarancji), to oglądali klocki i tarcze. Stwierdzili, że jest O.K. i takie piszczenie, to może z tego że rzadko hamuję albo za słabo, a generalnie to może być, bo nie ma wpływu na bezpieczeństwo .
To dobrze, że jednak można. Gratulacje.volf_66 pisze:Koledzy listwy chromowe wymienione na gwarancji, jednak można
U mnie też coś poleci na gwarancji - wczoraj dzwonili z ASO nr 2, że centrala dała zielone światło na wymianę wygłuszenia maski. Wow, jestem w szoku
To jest bardzo dobry środek - 1Z Einszett Gummi Pflegevolf_66 pisze:druga sprawa co proponujecie do uszczelek w drzwiach aby przy mrozie normalnie otworzyć drzwi, a nie obrywać uszczelek, do tej pory w mk4 używałem sylikonu w płynie z takim aplikatorem, z różnym skutkiem, czy jest coś lepszego i trwalszego
Dostępny np. tutaj:
http://allegro.pl/1z-einszett-gummi-pfl ... 53639.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
- piteks
- _
- Posty: 5958
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Kącik posiadaczy MK7
Tu jest 1Z od partnera forum z 5% rabatem i niższym kosztem przesyłki
http://showcarshine.pl/907-1z-einszett- ... rozem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://showcarshine.pl/907-1z-einszett- ... rozem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK7
Koledzy czy używa ktoś telefonu z androidem 4.4.3 w połączeniu z bluetooth mk7 ?? czy importuje wam kontakty bez problemu i wykonujecie rozmowy korzystając z książki widocznej na ekranie Discovery Pro??
Bo ja mam problem, niby aplikacja Bluetooth Phonebook pomogła bo kontakty się importowały, ale jest jakiś misz masz i nie mogę zadzwonić do znajomego wybierając nr tel. na ekranie, jeżeli wybiorę (wklepie) numer ręcznie to jest ok
Bo ja mam problem, niby aplikacja Bluetooth Phonebook pomogła bo kontakty się importowały, ale jest jakiś misz masz i nie mogę zadzwonić do znajomego wybierając nr tel. na ekranie, jeżeli wybiorę (wklepie) numer ręcznie to jest ok
Re: Kącik posiadaczy MK7
Doczytałem, że wersja trial tego programu zmienia jedna cyfrę w nr telefonu, czyli mam wytłumaczenie dlaczego nie działa, po kupnie pełnej wersji programu za 6,09 zł już jest ok, pozdrawiam
- piteks
- _
- Posty: 5958
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Kącik posiadaczy MK7
Mam windows phone 8.1 i z nim nie było żadnego problemu przy łączeniu z radiem.
Re: Kącik posiadaczy MK7
kolego pewnie lamerskie pytanie, ale wiesz lepiej zapytać, bo kupiłem Dodo Juice Lime Prime - Cleaner pod wosk 250ml i POORBOY'S WORLD BLACK HOLE 473ML Politura,
robić to rozumie powinienem tak jak na załączonym filmiku " onclick="window.open(this.href);return false;, po umyciu i wyschnięciu auto wyczyszczę Dodo Juice Lime Prime - Cleaner, nastepnie bedę nakładał ręcznie FLEXIPADS CZARNY APLIKATOR PIANKOWY do wosku POORBOY'S WORLD BLACK HOLE 473ML Politura,
pytanie test palca?? to sprawdzam po jakimś czasie od nałożenia wosku czy jest już suchy??
proszę sie nie śmiać
robić to rozumie powinienem tak jak na załączonym filmiku " onclick="window.open(this.href);return false;, po umyciu i wyschnięciu auto wyczyszczę Dodo Juice Lime Prime - Cleaner, nastepnie bedę nakładał ręcznie FLEXIPADS CZARNY APLIKATOR PIANKOWY do wosku POORBOY'S WORLD BLACK HOLE 473ML Politura,
pytanie test palca?? to sprawdzam po jakimś czasie od nałożenia wosku czy jest już suchy??
proszę sie nie śmiać
- piteks
- _
- Posty: 5958
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Kącik posiadaczy MK7
Po umyciu auta, warto je wyglinkować i umyć raz jeszcze. Potem cleaner, politura i na końcu wosk. Glinka jest o tyle ważna, że jak pad oderwie jakiś "syf" z lakieru, to zrobi Ci bałagan (czytaj dużo rys).
Jak chcesz ręcznie nakładać cleaner, to na padzie z mikrofibry.
Test palca robi się podczas nakładania wosku, czy się maże czy też zostaje suchy lakier i można go przetrzeć miękką fibrą.
Nie będę się śmiać, bo sam kiedyś się tego uczyłem .
P.S.
Zestaw z politurą na lakierze daje piękny look ale krótki efekt. Warto o tym pamiętać i się nie dziwić, że tak było pięknie ale już nie jest i trzeba znowu nakładać .
Jak chcesz ręcznie nakładać cleaner, to na padzie z mikrofibry.
Test palca robi się podczas nakładania wosku, czy się maże czy też zostaje suchy lakier i można go przetrzeć miękką fibrą.
Nie będę się śmiać, bo sam kiedyś się tego uczyłem .
P.S.
Zestaw z politurą na lakierze daje piękny look ale krótki efekt. Warto o tym pamiętać i się nie dziwić, że tak było pięknie ale już nie jest i trzeba znowu nakładać .
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Kącik posiadaczy MK7
Widzę, że coś ten nasz kącik się przyjąć nie może...
Nic to - ja i tak uparcie będę tu szkrobał...
Sprawy dwie:
1) stan naładowania akumulatora - jako, że śmigam zazwyczaj krótkie odcinki - 70-80% (wg wskazań kompa pokładowego oczywiście). Przed pojawieniem się większych mrozów chciałbym go sobie doładować i tutaj moje pytanie: mogę to uczynić nie odpinając go z auta? Mam "inteligentny" prostownik i w poprzednich furach nigdy nie było z tym problemu - zawsze ładowałem "na aucie". No, ale w siódemce elektronika poszła mocno do przodu i mam lekkie obawy.. Jak sądzicie??
2) czy komuś trzeszczy, stuka podsufitka (u mnie regularnie napierd#* sobie w okolicy słupka A i słoneczka)? Normalnie te trzeszczenia i stukania doprowadzają mnie do białej gorączki. Jak się jeszcze coś odezwie (przypominam, że najbardziej się "drze" schowek przed pasażerem, czasem coś trzaśnie w drzwiach kierowcy, w liczniku), to bóg mi świadkiem, że sprzedam tego chińczyka
Nic to - ja i tak uparcie będę tu szkrobał...
Sprawy dwie:
1) stan naładowania akumulatora - jako, że śmigam zazwyczaj krótkie odcinki - 70-80% (wg wskazań kompa pokładowego oczywiście). Przed pojawieniem się większych mrozów chciałbym go sobie doładować i tutaj moje pytanie: mogę to uczynić nie odpinając go z auta? Mam "inteligentny" prostownik i w poprzednich furach nigdy nie było z tym problemu - zawsze ładowałem "na aucie". No, ale w siódemce elektronika poszła mocno do przodu i mam lekkie obawy.. Jak sądzicie??
2) czy komuś trzeszczy, stuka podsufitka (u mnie regularnie napierd#* sobie w okolicy słupka A i słoneczka)? Normalnie te trzeszczenia i stukania doprowadzają mnie do białej gorączki. Jak się jeszcze coś odezwie (przypominam, że najbardziej się "drze" schowek przed pasażerem, czasem coś trzaśnie w drzwiach kierowcy, w liczniku), to bóg mi świadkiem, że sprzedam tego chińczyka
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
- piteks
- _
- Posty: 5958
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Kącik posiadaczy MK7
Dzięki Bogu podsufitka mi (jeszcze) nie trzeszczy. Na razie wystarczy coś wpadające w rezonans w okolicy środkowych nawiewów (dostaję szału). Początkowo było to gdy włączałem ogrzewanie ale ostatnio "dzwoni" nawet przy wyłączonym ogrzewaniu . Nawet znalazłem już filmik jak zdjąć środkowy panel i tam zaglądnąć ale boje się żeby potem nie było gorzej " onclick="window.open(this.href);return false; . Ostatnio też zacząłem słyszeć delikatne stuki z podłokietnika . Mój fotel skrzypi podczas pokonywania zakrętów i wertepów . Myśli o sprzedaży golfa u mnie też już się pojawiły. Ostatnio nawet zacząłem rozważać A3 Sportback, Volvo V40 oraz nowego paska. Chociaż w tym ostatnim przypadku boję się powtórki z golfa.navwiedzony pisze:2) czy komuś trzeszczy, stuka podsufitka (u mnie regularnie napierd#* sobie w okolicy słupka A i słoneczka)? Normalnie te trzeszczenia i stukania doprowadzają mnie do białej gorączki. Jak się jeszcze coś odezwie (przypominam, że najbardziej się "drze" schowek przed pasażerem, czasem coś trzaśnie w drzwiach kierowcy, w liczniku), to bóg mi świadkiem, że sprzedam tego chińczyka
Też tak mam ale nigdy nie doładowywałem więc się nie wypowiem.navwiedzony pisze:1) stan naładowania akumulatora - jako, że śmigam zazwyczaj krótkie odcinki - 70-80% (wg wskazań kompa pokładowego oczywiście).
Kącik posiadaczy MK7
Oooooooooooo retyyyyyyyyyyy, na tym filmie to jest wyrywanie, a nie demontaż środkowego panelu i w 48 sekundzie nie jestem pewien czy ten koleś jakiegoś zaczepu nie ułamał. Piteks, po takiej "fachowej" robocie jest pewność, że trzeszczenie i skrzypienie dopiero się zacznie.
Odnośnie ładowania akumulatora, tez przejeżdżam krótkie odcinki i nigdy nie ładowałem nawet zimą podczas mrozów. Prąd pobrany z akumulatora na rozruch silnika, alternator uzupełni już po kilku kilometrach, wiem są jeszcze światła, ogrzewanie szyb, wycieraczki, radio i masa innych odbiorników elektrycznych więc bilans ładowania akumulatora z alternatora mógłby wydawać się ujemny, ale w takim przypadku trzeba by było przejeżdżać mniej niż 5 km.
Odnośnie ładowania akumulatora, tez przejeżdżam krótkie odcinki i nigdy nie ładowałem nawet zimą podczas mrozów. Prąd pobrany z akumulatora na rozruch silnika, alternator uzupełni już po kilku kilometrach, wiem są jeszcze światła, ogrzewanie szyb, wycieraczki, radio i masa innych odbiorników elektrycznych więc bilans ładowania akumulatora z alternatora mógłby wydawać się ujemny, ale w takim przypadku trzeba by było przejeżdżać mniej niż 5 km.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości