Kącik posiadaczy MK7

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: navwiedzony » wt lip 21, 2015 11:10

Obecnie nic własnego. Mykam pożyczoną A4-ką w tedeiku :)
A tak w ogóle to chyba nie zdążyłem jeszcze Tobie pogratulować nowego nabytku.. Zatem spóźnione, ale wielkie gratulacje :bigok:


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5958
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » wt lip 21, 2015 11:21

sliwa404
Trzeba uważnie czytać :grin:
:pub:
navwiedzony pisze:Jest: chwilowo A4 Avant TDI
Będzie: mk7 GTE albo i nie
:bigok:


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: navwiedzony » wt lip 21, 2015 11:28

Tyle tylko, że tak czy owak czekam na lifting. Jeśli nie zmienią dekorów na jakieś solidniejsze (czytaj: nietrzeszczące, niestrzelające itd.) to 7-ka będzie skreślona. Nawet w odmianie GTE.
Z resztą jeżdżąc teraz nastoletnią A4-ką z przebiegiem bliżej nieokreślonym, ale na pewno oscylującym w granicach 350-450 tysiaków dochodzę do wniosku, że już chyba nie chce żadnych nowych samochodów made in china...


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5958
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » wt lip 21, 2015 14:18

To może Cię zainteresuje najświeższa odsłona A4 :bigok:


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
leonnelson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 912
Rejestracja: śr cze 17, 2009 15:00
Lokalizacja: PO
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: leonnelson » wt lip 21, 2015 15:02

navwiedzony pisze:Tyle tylko, że tak czy owak czekam na lifting.
Octavia ma lifting dopiero za ponad rok, podejrzewam że w przypadku G7 będzie podobnie ew troszkę wcześniej (bo przecież VW to "lepsza" marka :) )

A wracając to tematu, to zaraz zaatakuje kolegę, którego wskazaliście. Mam nadzieje że udzieli cennych porad, a jak nie to sam będę próbował w mojej O3 :satan:


Byłe 20 Jahre GTI : viewtopic.php?f=88&t=342847&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 TDI : viewtopic.php?f=89&t=472601" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 USA viewtopic.php?f=89&t=483989" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM PODKŁADKI PODNOSZĄCE SILNIK DO MK4/BORY - 722 165 543
SPRZEDAM kabel VCDS + oprogramowanie

Awatar użytkownika
sliwa404
Forum Master
Forum Master
Posty: 1885
Rejestracja: śr kwie 09, 2014 21:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: sliwa404 » wt lip 21, 2015 15:17

Navwiedzony, to bierz mk4 R32 ewentualnie mk5 jak bardziej zależy ci na wygodzie niż niezaprzeczalnie idealnym kontakcie z autem :D. W takim aucie nawet jak cos przyskrzypi to wystarczy zrobić redukcje i już nie skrzypi :D



Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5958
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » wt lip 21, 2015 20:07

leonnelson pisze: to zaraz zaatakuje kolegę, którego wskazaliście.
milymk7 jest bardzo w porządku. Na pewno jak coś wie, to Ci pomoże :-)


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: navwiedzony » śr lip 22, 2015 07:13

piteks pisze:To może Cię zainteresuje najświeższa odsłona A4 :bigok:
Zainteresować już zainteresowała (choć z wyglądu to takie B8 i pół zamiast B9), ale jeśli chodzi o konfigurowanie Audic ja finansowo wymiękam ;) Jakbym się nie starał i nie ograniczał, to cena bazowa po przejściu przez konfigurator wzrasta o co najmniej 70% :kac:
leonnelson pisze:Octavia ma lifting dopiero za ponad rok, podejrzewam że w przypadku G7 będzie podobnie ew troszkę wcześniej (bo przecież VW to "lepsza" marka :) )
I to by się zgadzało. Golf 7 po lifcie w salonach zadebiutuje jakoś w połowie przyszłego roku (jak zacznie się produkcja RM 2017), ale premierę ma mieć już w Genewie (a wiarygodne przecieki pojawią się zapewne jeszcze tym salonem).
sliwa404 pisze:Navwiedzony, to bierz mk4 R32 ewentualnie mk5 jak bardziej zależy ci na wygodzie niż niezaprzeczalnie idealnym kontakcie z autem :D. W takim aucie nawet jak cos przyskrzypi to wystarczy zrobić redukcje i już nie skrzypi :D
Czwórka R32 odpada na pewno - zbyt hardcorowa i na co dzień nie tak przyjazna w użytkowaniu. Poza tym to już coraz większy rarytas i szkoda by było... Co innego mieć taki egzemplarz tylko na specjalne okazje...
Piąteczka R32 to już temat bardziej dla mnie. Podejścia już nawet do niego były, ale zawsze coś mi nie pasowało - a to nie chciałem białej (i dlatego Ty cieszysz się ze swojej - gdyby Karol miał szarą lub srebrną nie zdążyłbyś przede mną :jezor: ), a to inny forumowy kolega, który swego czasu sprzedawał swoją nastukał bardzo dużo kilometrów i mnie ten przebieg zniechęcił. Natomiast na rynku niemiecki mają swój świat i każda eR, która by mi pasowała kosztuje zazwyczaj w granicach 20 tyś ojro, albo i więcej. A to zdecydowanie za dużo, zwłaszcza przy zazwyczaj ciulatym kursie i pierońskiej akcyzie.
Jednak najbardziej by mi się marzyło mk6 R, ale z silnikiem 3.2 lub 3.6. To byłby ideał :satan:


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

Awatar użytkownika
sliwa404
Forum Master
Forum Master
Posty: 1885
Rejestracja: śr kwie 09, 2014 21:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: sliwa404 » śr lip 22, 2015 08:20

Mk6 R z r32? Połączenie niesamowite :O



Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5958
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » śr lip 22, 2015 11:51

navwiedzony pisze:to cena bazowa po przejściu przez konfigurator wzrasta o co najmniej 70% :kac:
No niestety, ta półka aut już tak ma. Na wabia w cenniku dają golasa z ceną jeszcze do przełknięcia ale jak człowiek coś tam dorzuci, to cena zaczyna zwalać z nóg.
navwiedzony pisze:Golf 7 po lifcie w salonach zadebiutuje jakoś w połowie przyszłego roku (jak zacznie się produkcja RM 2017), ale premierę ma mieć już w Genewie (a wiarygodne przecieki pojawią się zapewne jeszcze tym salonem)
I będzie to lift pod tytułem: znajdź 5 różnic między mk7, a mkFL. Nagrodą jest ... :helm:
navwiedzony pisze:Jednak najbardziej by mi się marzyło mk6 R, ale z silnikiem 3.2 lub 3.6. To byłby ideał :satan:
To życzę spełnienia marzeń :pub:


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: navwiedzony » śr lip 22, 2015 12:29

sliwa404 pisze:Mk6 R z r32? Połączenie niesamowite :O
Swego czasu było parę sztuk w niemcowni do sprzedaży. Niestety ceny iście kosmiczne, bo oczywiście nie dość, że były to szóstki z silnikami z R32 lub R36 to jeszcze uturbione.
piteks pisze:No niestety, ta półka aut już tak ma. Na wabia w cenniku dają golasa z ceną jeszcze do przełknięcia ale jak człowiek coś tam dorzuci, to cena zaczyna zwalać z nóg.
Dokładnie tak.
piteks pisze:I będzie to lift pod tytułem: znajdź 5 różnic między mk7, a mkFL. Nagrodą jest ... :helm:
Mnie tam taki wystarczy :grin:
1) nie trzeszczące dekory (+ może jakiś wybór co do ich koloru czy faktury, bo piano nigdy więcej) i inne plastiki;
2) dostępność AID;
3) ledowe kierunkowskazy w przednich lampach (+ led-y do dziennej jak w R);
4) ledowe podświetlenie wszystkiego w środku (schowek i bagażnik);
5) możliwość kupienia w PL pakietu R-Line interior bez konieczności brania exterior.

Dobrze by też było gdyby pojawił się w ofercie silnik 1.8 ze 180 kucami i możliwość połączenia go z DSG.
piteks pisze:To życzę spełnienia marzeń :pub:
Dzięki. Ponoć marzenia się spełniają, więc może kiedyś uda się coś takiego zrealizować.


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5958
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » śr lip 22, 2015 14:04

navwiedzony pisze:Mnie tam taki wystarczy :grin:
1) nie trzeszczące dekory (+ może jakiś wybór co do ich koloru czy faktury, bo piano nigdy więcej) i inne plastiki;
2) dostępność AID;
3) ledowe kierunkowskazy w przednich lampach (+ led-y do dziennej jak w R);
4) ledowe podświetlenie wszystkiego w środku (schowek i bagażnik);
5) możliwość kupienia w PL pakietu R-Line interior bez konieczności brania exterior.

Dobrze by też było gdyby pojawił się w ofercie silnik 1.8 ze 180 kucami i możliwość połączenia go z DSG.
Nie pracuję w VW ale mogę Ci powiedzieć, że masz za duże wymagania i na pewno tak różowo nie będzie :grin:


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: navwiedzony » śr lip 22, 2015 14:09

Że mam duże wymagania nie musisz mi mówić - każdy mi to powtarza :jezor:
Mi się zdaje, że z mojej listy może tylko 2 i częściowo 3 (ledy do dziennej jak w R z pewnością odpadają) mogą być spełnione. A oprócz tego coś tam może delikatnie zepsują wizualnie ;)


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

acekd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt gru 05, 2014 16:54

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: acekd » śr lip 22, 2015 21:34

Witam
Przepraszam za być może głupie pytania ignoranta
1. co to jest AID
2. dlaczego wszyscy tak pożądają ledów - ksenony lepsze, w kabinie jadąc i tak musi być ciemno, bagażnik, hmm, pewnie ważna barwa światła
Ps na trzeszczące plastiki najlepszy olejek wazelinowy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości