Kącik posiadaczy MK7

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » wt kwie 12, 2016 20:32

Do kolegi piotr2006, bardzo proszę o instrukcję jak zdemontować ta tapicerkę pod klamką do otwierania przedniej maski, potrzebuje wymienić podstopnice, dałeś instrukcje wymiany listy progowej, a potrzebuje zdjąć ten plastik za klamką który łączy się z listwa progową.
z góry dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5932
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » pt kwie 15, 2016 14:39

volf_66
Tu masz filmik dla mk 6 ale z tego co gdzieś już słyszałem, to identycznie jest w mk 7. Wymiana podstopnicy jest od 4:98 https://www.youtube.com/watch?v=gBoBBRnSc9E" onclick="window.open(this.href);return false;


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » sob kwie 16, 2016 07:56

dzięki za filmik, ale w mk7 trzeba zdjąć klamkę klapy, odkręcić śrubę i dopiero zdjąć ten boczek, takie nakładki http://www.aliexpress.com/item/Car-Stai ... 12752.html" onclick="window.open(this.href);return false;
za 62,14 z wysyłką z Chin, czas dostawy nie pełne 3 tyg. myślę że warto, te same na Allegro 190 zł + kw,
pozdrawiam



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: kompan » ndz kwie 17, 2016 15:46

Odebrałem właśnie swojego varianta, jedyne co mi nie pasuje to w kamerze cofania zielone linie nie skręcają się przy skręcaniu kierownicą a mam wrażenie że na jeździe testowej sportsvanem skręcały się. Tak mi się wydaje. Jak jest u Was? Linie są cały czas proste - równoległe do samochodu, czy skręcają się przy kręceniu kierownicą?


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

Awatar użytkownika
booncol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob sty 09, 2016 02:07

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: booncol » ndz kwie 17, 2016 16:34

R Variant - tez nie skrecaja

A co do denerwujacych rzeczy to mi po 1000km zaczyly trzeszczec uszczelki. Smarowalem jakims preparatem Autoland ale nic nie pomoglo. Najbardziej slychac jak jest cieplo (odglos ocierania guma-guma). Czym to potraktowac? Jechac z czyms takim do partaczy z ASO?


był Nissan 200SX S14 420km, BMW E46 330D Touring 184km, Mazda 3 MPS 260km, Audi A4 B8 1.8 TFSI 160km
obecnie Golf VII R Variant MY2016

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: Craash » ndz kwie 17, 2016 17:50

Kup preparat firmy Wurth. Podobno pomaga.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » ndz kwie 17, 2016 18:48

Koledzy ktoś wie jak to jest z oprogramowaniem do MK7, chodzi mi o to, że ja np mam discovery Pro , w ubiegłym tygodniu byłem w ASO przegląd po 60tys. i aktualizowałem oprogramowanie w związku z tymi okresowymi usterkami przy niskich temperaturach, co ekran dotykowy trochę wariował (pisałem o tym wcześniej), mój sprzet 5G0035043B sprzęt: H41 soft nr 0192, wgrali mi 200, a czytałem że niektórzy maja nr 388, a nawet 450?? od czego to zależy??



Awatar użytkownika
looki76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: sob sie 23, 2014 21:05

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: looki76 » śr maja 04, 2016 20:02

volf_66 pisze:Koledzy ktoś wie jak to jest z oprogramowaniem do MK7, chodzi mi o to, że ja np mam discovery Pro , w ubiegłym tygodniu byłem w ASO przegląd po 60tys. i aktualizowałem oprogramowanie w związku z tymi okresowymi usterkami przy niskich temperaturach, co ekran dotykowy trochę wariował (pisałem o tym wcześniej), mój sprzet 5G0035043B sprzęt: H41 soft nr 0192, wgrali mi 200, a czytałem że niektórzy maja nr 388, a nawet 450?? od czego to zależy??
Może jakieś nowości można wgrać? Chętnie się dowiem i ja.


Matka Polka

volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » śr paź 12, 2016 07:41

Panowie, czy to normalne, zatrzymuję się autem, wrzucam luz i silnik mi gaśnie, wiadomo, wciskam sprzęgło, zapala się, ale zauważyłem kilka razy jak dłużej stoję to bez wciskania sprzęgła silnik sam się odpala, bez wciskania sprzęgła



Thunder Blade
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob wrz 10, 2011 15:32

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: Thunder Blade » śr paź 12, 2016 09:36

Witam

W moim aucie przy odpalaniu całkowicie zimnego silnika, zaraz po odpaleniu pojawia się na 2-3 sekundy wyjący dźwięk. Pierwsze co mi się z nim kojarzy to nie wysprzęglony w odpowiednim czasie rozrusznik. Problem występuje praktycznie od nowości, auto ma teraz 1000km przebiegu. Dodam że jest to wersja z bezkluczykowym dostępem i DSG, więc odpalanie jest z przycisku. Silnik to 1.4 TSI 150KM. Czy ktoś spotkał się z taką przypadłością? Dodam, że wycie nie występuje za każdym razem gdy odpalam zimne auto. Jednak cześciej się pojawia, niż nie.



Awatar użytkownika
leonnelson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 912
Rejestracja: śr cze 17, 2009 15:00
Lokalizacja: PO
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: leonnelson » śr paź 12, 2016 13:26

Thunder Blade pisze:W moim aucie przy odpalaniu całkowicie zimnego silnika, zaraz po odpaleniu pojawia się na 2-3 sekundy wyjący dźwięk.
Nie wiem, czy aż 2-3 sek, ale to norma w tym silniku.
volf_66 pisze:Panowie, czy to normalne, zatrzymuję się autem, wrzucam luz i silnik mi gaśnie, wiadomo, wciskam sprzęgło, zapala się, ale zauważyłem kilka razy jak dłużej stoję to bez wciskania sprzęgła silnik sam się odpala, bez wciskania sprzęgła
Powiedz proszę, że to dla jaj napisałeś.


Byłe 20 Jahre GTI : viewtopic.php?f=88&t=342847&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 TDI : viewtopic.php?f=89&t=472601" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 USA viewtopic.php?f=89&t=483989" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM PODKŁADKI PODNOSZĄCE SILNIK DO MK4/BORY - 722 165 543
SPRZEDAM kabel VCDS + oprogramowanie

Thunder Blade
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob wrz 10, 2011 15:32

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: Thunder Blade » śr paź 12, 2016 15:34

Nie wiem, czy aż 2-3 sek, ale to norma w tym silniku.
Może faktycznie troszeczkę przesadziłem i trwa to nieco krócej. Skąd posiadasz informacje że to norma w tych silnikach? Wiesz co owy dzwięk wywołuje?



volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » śr paź 12, 2016 19:33

volf_66 pisze:Panowie, czy to normalne, zatrzymuję się autem, wrzucam luz i silnik mi gaśnie, wiadomo, wciskam sprzęgło, zapala się, ale zauważyłem kilka razy jak dłużej stoję to bez wciskania sprzęgła silnik sam się odpala, bez wciskania sprzęgła
Powiedz proszę, że to dla jaj napisałeś.[/quote]
nie dla jaj, bynajmniej
to się dzieje przy tej funkcji auto hold, nie mam książki serwisowej przy sobie, żebym coś nie pomylił, nie raz w korku, stajesz, wysprzeglasz, i auto gaśnie, oszczędność, wciskasz sprzęgło aby wrzucić bieg auto się uruchamia,



Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5932
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » śr paź 12, 2016 19:52

W ten sposób działa system start-stop :-) . Jak stoisz dłużej np. na światłach, a masz włączoną np. dmuchawę, to ponownie odpala silnik aby nie rozładować akumulatora :-)


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości