Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- 
				Skrzak
 - Forum Master

 - Posty: 1520
 - Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
 - Lokalizacja: Wilno
 - Auto: Bora kombi Highline
 - Silnik: ARL
 
Kącik posiadaczy MK4
Grzybem ci zarosło i wygląda jak resztki gąbki.
			
									
									Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
						https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
- sebekgolf
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2220
 - Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
 - Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
 - Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
 
Kącik posiadaczy MK4
yogi_ziom, tył nie dostanie uślizgu bo masz ABS ( no chyba że zepsuty), ponoć w pompie ABSu da się kodować rozmiary tarcz, ale ja tego nie robiłem.
			
									
									Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
						Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- 
				Skrzak
 - Forum Master

 - Posty: 1520
 - Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
 - Lokalizacja: Wilno
 - Auto: Bora kombi Highline
 - Silnik: ARL
 
Kącik posiadaczy MK4
No w moim przypadku to conajmniej miesiąc bo jest wiele rzeczy których szkoda nie zrobić skoro wszystko byłoby na wierzchu.sebekgolf pisze:Wybebeszałem całe ( dosłownie całe) auto, włączając w to elektrykę. Nie wiem w czym widzisz problem. Tydzień wolnego i zdążysz rozłożyć i złożyć samochód (oczywiście jak masz narzędzia, a jak jakiegoś brakuje to się nie bawisz tylko je kupujesz).
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
						https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Kącik posiadaczy MK4
sebekgolf, niestety ja mam tą pompę, gdzie się tego nie da przestawić. Przy zmianie na 312 nic nie ustawiałem. Słabo by było, gdyby ABS łapał, bo tył się ślizga  
			
									
									Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
						Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- FisheR
 - ...

 - Posty: 3579
 - Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
 - Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
 - Kontakt:
 
Re: Kącik posiadaczy MK4
ehh te braki elementarnej wiedzy z fizyki...sebekgolf pisze:yogi_ziom pisze:Zmienia się w sumie pojemność, ale z drugiej strony siła hamowania pozostaje ta sama, no i nadal jest to tylko tylny hebel.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Po pierwsze należałoby zacząć mówić o MOMENCIE hamowania. Zacisk ten sam, więc SIŁA NACISKU KLOCKA ta sama. Zmieniasz jednak średnicę tarczy, przez co klocek jest dalej od środka obrotu tarczy, czyli zwiększasz ramię na którym działa siła nacisku klocka, czyli zwiększasz moment hamujący
Jak dalej nie rozumiecie to proste doświadczenie. Bierzecie odważnik 1 kg ( albo sobie worek cukru w siatce weźcie), a teraz zamontujcie go na końcu kija od miotły na odległości 50cm od ręki, zobaczcie jak próbuje wykręcić nadgarstek, a potem zamontujcie go na odległości 1m od ręki. Może takie doświadczenie pomoże nieco zrozumieć o co tutaj chodzi.
Przez wszystkie fora, zarówno Octavii, Audi, VW i wiele innych krążą te same (bzrudne) stwierdzenia...
- Stanley777
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 952
 - Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
 - Lokalizacja: Brzesko
 
Kącik posiadaczy MK4
joseph82, FisheR, yogi_ziom, dzięki panowie  
  będę musiał tam zajrzeć jeszcze raz obadać ten temat i klapke bo wszystko wskazuje na to że się szmata zacięła  
Błędy na klimatroniku też przy okazji sprawdzę.
			
									
									Błędy na klimatroniku też przy okazji sprawdzę.
Mój Były Golfik  
 
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
 
 
Także Teeegooo... ;]]]
  
  
  
 
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
						ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Re: Kącik posiadaczy MK4
Stanley777 tu link jak rozprawić się z bykiem 1274 viewtopic.php?t=144660" onclick="window.open(this.href);return false; ja oczywiście pisałem wyżej. Ustawiłem klapki na obiegu otwartym i odłączyłem zasilanie od silniczka nimi steryjącymStanley777 pisze:joseph82, FisheR, yogi_ziom, dzięki panowiebędę musiał tam zajrzeć jeszcze raz obadać ten temat i klapke bo wszystko wskazuje na to że się szmata zacięła
Błędy na klimatroniku też przy okazji sprawdzę.
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
						- sebekgolf
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2220
 - Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
 - Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
 - Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
 
Kącik posiadaczy MK4
Z tą posraną klapką to na okrągło są problemy. Robiłem to już dwa razy i stwierdziłem że leję na to sikiem prostym, nie chce mi się kolejny raz targać schowka. Wcześniej trybo się zrypało, później coś tam jeszcze. Teraz potencjometr wywala błąd ale klapa chodzi  
			
									
									Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
						Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Żeby ten silniczek wytargać...to nic nie trzeba demontować  
 ...ale fakt że bez schowka jest łatwiej
Ja robiłem 3x i też się poddalem... silniczek zamontowany i ustawiony w pozycji otwartej (klapki tez) i odłączona wtyczka
			
									
									Ja robiłem 3x i też się poddalem... silniczek zamontowany i ustawiony w pozycji otwartej (klapki tez) i odłączona wtyczka
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pany widzieli takie.... 
 
Wrzucam jako ciekawostkę
 





			
									
									Wrzucam jako ciekawostkę





vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju 
						- 
				Skrzak
 - Forum Master

 - Posty: 1520
 - Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
 - Lokalizacja: Wilno
 - Auto: Bora kombi Highline
 - Silnik: ARL
 
Kącik posiadaczy MK4
A jest 1.4? ;p
			
									
									Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
						https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie miałem odwagi 
			
									
									vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju 
						- 
				dany_47
 - Forum Master

 - Posty: 1026
 - Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
 - Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
 
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, pytanie z serii "gdzie i za ile i jakie najlepiej"...
Regulowane wahacze na tył do MK4.
			
									
									Regulowane wahacze na tył do MK4.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
						
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
