
Ma ktoś jedną taką na zbyciu?
Moderator: VIP


Kolego jest duże prawdopodobieństwo że silnik będzie stukał i wewnętrzną część maskiPaviarotti pisze:Jeździ ktoś na seryjnym zawiasie i podkładkach pod silnik?
 
  
 
  
  
  
   
   
   
 

 A tak na serio, sam o tym myślę, żeby podnieść silnik, ale wyjdzie w praniu. Póki co szukam odpowiedniej belki pomocniczej z Glofa VI albo VII najlepiej GTD z innym mocowaniem dogbone bo oci...eć można od drgań po utwardzeniu gumy dogbone fabrycznego
  A tak na serio, sam o tym myślę, żeby podnieść silnik, ale wyjdzie w praniu. Póki co szukam odpowiedniej belki pomocniczej z Glofa VI albo VII najlepiej GTD z innym mocowaniem dogbone bo oci...eć można od drgań po utwardzeniu gumy dogbone fabrycznego   Kierownica na wolnych obrotach ( wolne obroty prawie 1000) wpada w takie drgania, że poduszka dzwoni a półka tylna za fotelami wpada w rezonans
  Kierownica na wolnych obrotach ( wolne obroty prawie 1000) wpada w takie drgania, że poduszka dzwoni a półka tylna za fotelami wpada w rezonans  
Ale osłona przy większym je.... potrafi urwać kawałek bloku, ostatnio ktoś się "chwalił" na grupieQto pisze:a tak zapytam...mają sens te podkładki?
mam stalowa osłonę pod silnik która jest 4cm nad ziemią...po koleinach szuram ale miska bezpieczna...niżej auta nie opuszczę bo ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica
 chyba że masz wersje pod cały silnik wtedy to co innego
 chyba że masz wersje pod cały silnik wtedy to co innego 

pisałem że mam stalową - był jeden rodzaj (rozmiar)Robson91 pisze:chyba że masz wersje pod cały silnik




Coś ty Q2 kupił, że się rozpadło po 15 tys.?Garrison pisze:Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn?

SKF, choć czy to pompa to się jeszcze okaże.krazorek pisze:Coś ty Q2 kupił, że się rozpadło po 15 tys.?Garrison pisze:Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn?

No sensu to zbytniego nie ma, ale że miałem podkładki i zmieniłem teraz na seryjny zawias to już ich nie wyciągałem. A jakby ktoś jeździł to mam jedno pytankoboris_kafarrow pisze:A po co?

Chwila moment pracy boszką i już nie stukaStanley777 pisze:Kolego jest duże prawdopodobieństwo że silnik będzie stukał i wewnętrzną część maski
 
 Przy obniżeniu zarąbista sprawa. Ileż razy przywaliłem sankami o koleinę to nie zliczę. Od 2012 jeździłem na gwincie i żadnej miski nie uwaliłemQto pisze:a tak zapytam...mają sens te podkładki?
 cały dynks polega na tym, że miska jest wyżej niż sanki.
 cały dynks polega na tym, że miska jest wyżej niż sanki.
mnie tu chroni osłona pod silnik...a jeśli z obniżeniem ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica to przecież podkładki tylko pogorszą sytuację - do mnie absolutnie to nie przemawia dopóki nie tnę podłużnic. Zobaczymy jak będzie po swapie...ale pewnie niewiele się zmieni, nie sądzę aby swap pozwolił mi zejść niżej z autem - odległość półosi od podłużnicy bo to mnie ogranicza obecnie. Od osłony do ziemi mam jakieś 4cm i pewnie gdybym niżej schodził z autem do osłony bym chciał się pozbyć...Paviarotti pisze:Przy obniżeniu zarąbista sprawa. Ileż razy przywaliłem sankami o koleinę to nie zliczę. Od 2012 jeździłem na gwincie i żadnej miski nie uwaliłem cały dynks polega na tym, że miska jest wyżej niż sanki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości