Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » wt wrz 25, 2018 12:29

Nie zapowietrza się sama pompa tylko układ od strony wtryskow. Z listwy paliwo schodzi w stronę zbiornika.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka



MK4 1.8 BIG TURBO 371KM i 463Nm

POSZUKIWANIA MK6 R


Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1762
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt wrz 25, 2018 16:15

Ze sprzęgła to raczej pył niż opiłki. Żeby były opiłki to by metalowe coś musiało drzeć, a to nawet ciężko uzyskać jakby nity z tarczy sprzęgłowej brały już docisk i zamach. Prędzej skłaniałbym się ku wersji, że masz zjedzone zęby na zamachu i rozrusznik zaskakując je dalej masakruje a przy okazji uszkadza się dużo szybciej bendix. Sprawdzałeś stan koła zamachowego po demontażu rozrusznika ? Do tego regeneracja rozrusznika to nie tylko wymiana bendixa, wymiana tulejek, szczotek i smarowanie. To też sprawdzenie stanu zwory zasilającej część główną rozrusznika, która to zwora znajduje się w obudowie elektromagnesu. Nie masz problemów, że czasem przekręcasz kluczyk i rozrusznik tylko cyknie ale silnika nie zakręci ?

Co do zapowietrzania to tak jak napisał dany_47.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt wrz 25, 2018 23:23

A jak upewnić się czy paliwo cofa się do zbiornika w układzie? Może i mechanik mówił o pyle, nie opiłkach, albo go źle zrozumiałem. Co do regeneracji rozrusznika, bo było to robione w zakładzie, który się w tym specjalizuje, więc w teorii powinni to zrobić dobrze. Nie mam takich problemów, że rozrusznik tylko cyknie ale nie zakręci silnikiem. Jak w najbliższym czasie będę odpalał auto to nagram filmik.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1762
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr wrz 26, 2018 09:00

Jeszcze zwróć uwagę na jedną rzecz. Czy jak samochód jest pozamykany i dłużej postoi, to czy przy otwieraniu drzwi startuje pompa paliwa, lub czy po przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję startuje pompa ( nie wiem jak w Golfie IV ale w Polo 9N startuje przy otwieraniu drzwi na chwilę). Pracuje tak aby właśnie dobić ciśnienie na listwę paliwową przed rozruchem silnika. Później się wyłącza i startuje ponownie już dopiero w momencie jak kręci się wał ( choćby na rozruszniku).


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » śr wrz 26, 2018 11:29

sebekgolf pisze:
śr wrz 26, 2018 09:00
Jeszcze zwróć uwagę na jedną rzecz. Czy jak samochód jest pozamykany i dłużej postoi, to czy przy otwieraniu drzwi startuje pompa paliwa, lub czy po przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję startuje pompa ( nie wiem jak w Golfie IV ale w Polo 9N startuje przy otwieraniu drzwi na chwilę). Pracuje tak aby właśnie dobić ciśnienie na listwę paliwową przed rozruchem silnika. Później się wyłącza i startuje ponownie już dopiero w momencie jak kręci się wał ( choćby na rozruszniku).
Jedynie co teraz kojarzę, to po przekręceniu na zapłon słychać przez jakiś czas taki pisk pod maską, ale to chyba nie jest pompa paliwa?



dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr wrz 26, 2018 11:40

Pompa paliwa jest w zbiorniku.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka



MK4 1.8 BIG TURBO 371KM i 463Nm

POSZUKIWANIA MK6 R


Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1762
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr wrz 26, 2018 11:49

kewinpol pisze:
śr wrz 26, 2018 11:29
sebekgolf pisze:
śr wrz 26, 2018 09:00
Jeszcze zwróć uwagę na jedną rzecz. Czy jak samochód jest pozamykany i dłużej postoi, to czy przy otwieraniu drzwi startuje pompa paliwa, lub czy po przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję startuje pompa ( nie wiem jak w Golfie IV ale w Polo 9N startuje przy otwieraniu drzwi na chwilę). Pracuje tak aby właśnie dobić ciśnienie na listwę paliwową przed rozruchem silnika. Później się wyłącza i startuje ponownie już dopiero w momencie jak kręci się wał ( choćby na rozruszniku).
Jedynie co teraz kojarzę, to po przekręceniu na zapłon słychać przez jakiś czas taki pisk pod maską, ale to chyba nie jest pompa paliwa?
Dźwignij fotel nad klapą pompy paliwa z tyłu, usiądź w aucie z tyłu i się zmaknij w środku. Niech ktoś inny otworzy drzwi ta ty słuchaj czy jest buczenie w baku przez chwilę czy nie. Ogólnie jest to słyszalne nawet jak stoisz obok samochodu ale jak nigdy na to uwagi nie zwracałeś, to tak będzie pewniej że słyszysz to co trzeba. Jeśli nie będzie buczenia, to możliwe że nie działa prestart pompy przed rozruchem, czyli nie dobija ciśnienia na listwę. Wtedy po długim postoju mogą być problemy takie jak opisujesz.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr wrz 26, 2018 12:04

U mnie po zapłonie dopiero się pompa budzi. Więc sprawdź po zapłonie również

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka



MK4 1.8 BIG TURBO 371KM i 463Nm

POSZUKIWANIA MK6 R


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 18905
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr wrz 26, 2018 12:24

Chyba tylko w pierwszych mk4 pompa nie załącza się przy otwarciu drzwi kierowcy. Mowa o benzynach...bo w tdi z pompą w baku chyba nawet w najnowszych się nie załącza.


Sprzedam:
Cały osprzęt 1.4 APE, skrzynia DUW, sprzęgło ok 20kkm
LB5N mk4 3D: maska, drzwi lewe/prawe
LA7W BORA: wszystkie furtki, klapa bagażnika
Pełny FIS 3B0920849 w obudowie z mk4 ze wsadem pod 1.4
Elementy karoserii odbiór osobisty - północ wlkp

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1762
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr wrz 26, 2018 17:14

No właśnie różnie się spotkałem, przy czym w Polówkach benzynowych które są w rodzinie ( 2002, 2005, 2007) wszystkie mają od razu po otwarciu drzwi. W moim golfie IV tdi znów jest po zapłonie. Musiałby sprawdzić i jedno i drugie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 18905
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr wrz 26, 2018 18:19

Jak wsio w aucie sprawne to załączy się po otwarciu drzwi...a jak są problemy z zamkami to różnie to bywa


Sprzedam:
Cały osprzęt 1.4 APE, skrzynia DUW, sprzęgło ok 20kkm
LB5N mk4 3D: maska, drzwi lewe/prawe
LA7W BORA: wszystkie furtki, klapa bagażnika
Pełny FIS 3B0920849 w obudowie z mk4 ze wsadem pod 1.4
Elementy karoserii odbiór osobisty - północ wlkp

kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » śr wrz 26, 2018 19:53

Sprawdzę po otwarciu drzwi i po przekręceniu zapłonu, ale podejrzewam, że po otwarciu drzwi nie zadziała, bo mam walnięty mikro styk w zamku lewych drzwi.



Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2708
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » śr wrz 26, 2018 20:33

Witam Kącik, co tam słychać? :)


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr wrz 26, 2018 22:40

Po staremu. Robić trzeba, płacić nie chcą...

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka



MK4 1.8 BIG TURBO 371KM i 463Nm

POSZUKIWANIA MK6 R


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości