sam robiles?? jak nie to u kogo i ile cie to kosztowalo? bo mnie to czekatwromek pisze:przelot 2,25 cala,
[GOLF MK1] GLD
Moderator: G0 Karcio
[GOLF MK1] GLD
30.06.2010 najczarniejszy dzien w moim zyciu
Na Zawsze w Mej Pamięci [*] Kocham Cie Mamo az do ostatnich moich dni
Na Zawsze w Mej Pamięci [*] Kocham Cie Mamo az do ostatnich moich dni
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[GOLF MK1] GLD
dj_sowa, odpowiedziałem Ci na gg.
Tutaj taka ciekawostka
[youtube][/youtube]
Było butowane prędzej, ale auto później klepało na wolnych jakieś 2 min. i przy zgaszeniu jeszcze jest takie coś, zastanawiam się, co by było jakby go od razu zgasić
Tutaj taka ciekawostka
[youtube][/youtube]
Było butowane prędzej, ale auto później klepało na wolnych jakieś 2 min. i przy zgaszeniu jeszcze jest takie coś, zastanawiam się, co by było jakby go od razu zgasić
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[GOLF MK1] GLD
Golf przyjechał z Nysy, wszystko ok. W ostatnim tygodniu zamontowałem w końcu skrzynię 4T z nowym olejem i uszczelniaczami, wymieniłem olej w silniku, zamontowałem w końcu normalny filtr powietrza i podłączyłem odmę, muszę jeszcze pomalować dekiel z TD i dać ten odolejacz i normalny przewód od niego do dolotu. Później kolega mi pomógł przerzeźbić mechanizm zmiany biegów.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b6594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6af63.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2359c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Odnośnie silnika należy się małe sprostowanie, jest to 1,5D (CK) a nie jak jest napisane na bloku 1,6D (CR), bloki pasują, ale korby i wał są z 1,5D. Także mamy seryjne 1,5D 50KM 82Nm bez natrysku, po założeniu T3 ostatnio ustawionego na 1,4 bara i dzisiejszym skorygowaniu strasznie małej dawki wyszło takie coś, jeden pomiar przed korektą, drugi po. W siniku jakiś miesiąc temu zamontowałem wtryski 265. Wszystko jak widać na oryginalnej pompie z 1,5D.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1d358.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Może ktoś powie, że psuję oryginała, ale to auto służy mi na codzień, nie mam innego, a jakoś przemieszczać się trzeba, skrzynia GC przy której od 100km/h miałem obroty rzędu 3500+ jakoś nie dawała mi radości ani spokoju. Wszystkie zmiany są w pełni odwracalne, niczego w budzie nie zmieniam.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b6594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6af63.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2359c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Odnośnie silnika należy się małe sprostowanie, jest to 1,5D (CK) a nie jak jest napisane na bloku 1,6D (CR), bloki pasują, ale korby i wał są z 1,5D. Także mamy seryjne 1,5D 50KM 82Nm bez natrysku, po założeniu T3 ostatnio ustawionego na 1,4 bara i dzisiejszym skorygowaniu strasznie małej dawki wyszło takie coś, jeden pomiar przed korektą, drugi po. W siniku jakiś miesiąc temu zamontowałem wtryski 265. Wszystko jak widać na oryginalnej pompie z 1,5D.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1d358.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Może ktoś powie, że psuję oryginała, ale to auto służy mi na codzień, nie mam innego, a jakoś przemieszczać się trzeba, skrzynia GC przy której od 100km/h miałem obroty rzędu 3500+ jakoś nie dawała mi radości ani spokoju. Wszystkie zmiany są w pełni odwracalne, niczego w budzie nie zmieniam.
[GOLF MK1] GLD
turbina u mnie jest to samo jak zgasze przy wyzszych obrotach hamuje wirniktwromek pisze:co by było jakby go od razu zgasić
moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt paź 04, 2011 22:52
[GOLF MK1] GLD
Zazdroszczętwromek pisze:Za całość projektu podziękowania dla mojego taty, za wsparcie, pomoc, porady, za mnóstwo godzin spędzonych na pomaganiu, na wysłuchiwaniu tego, że znowu mi coś nie pasuję, że chcę to mieć zrobione inaczej DZIĘKUJE
- Bartek22d
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 14:31
- Lokalizacja: okolice Grudziadza
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[GOLF MK1] GLD
phanteon pisze:Zazdroszczę
Bartek22d, jechał naprawdę przyjemnie, po hamowni było dużo lepiej, ustawiłem dawkę na max, pozmieniałem przestawiacz kąta wtrysku, założyłem IC, 1,6 bara, jak już wszystko było ok, musiałem tylko sprzęgło zmienić bo ślizgało to turbo poleciało wydechem, na szczęście w dolot nic nie poszło. Teraz jeżdżę serią
[GOLF MK1] GLD
Musisz coś z tym zrobić, bo ten silniczek bez turbo niestety mocy nie ma (znam z autopsji)
- VWojtasDE30
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 14:39
- Lokalizacja: Gliwice--DE.
- sebascorpion
- Ma gadane
- Posty: 178
- Rejestracja: czw lip 09, 2015 19:41
- Lokalizacja: Trojmiasto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości