Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
ledman
pssst
pssst
Posty: 1402
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 22:53

Post autor: ledman » czw cze 07, 2007 12:20

:bigok: kozak :bigok: diesel power hehe



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 07, 2007 14:10

no to że sie kręci prawie do 5000 rpm to jest to co powinno dac mu przewage nad PD-ekami o podobnej mocy :)

Moment gniecie masakrystycznie :)



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » czw cze 07, 2007 20:21

jestem pełen podziwu :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 08, 2007 10:41

aaa przypomniało mi się że jest jeszcze octa Alego shamowana na MAHA na 230KM :)

więc sa 3 porównywalne w Polsce VP z mocą w okolicach 230KM :P na seryjnym wałku

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 78&start=0



slg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 08, 2007 13:27
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: slg » pt cze 08, 2007 13:28

cowboy pisze:aaa przypomniało mi się że jest jeszcze octa Alego shamowana na MAHA na 230KM :)

więc sa 3 porównywalne w Polsce VP z mocą w okolicach 230KM :P na seryjnym wałku

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 78&start=0
są 4 :>



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 08, 2007 14:08

slg pisze:
cowboy pisze:aaa przypomniało mi się że jest jeszcze octa Alego shamowana na MAHA na 230KM :)

więc sa 3 porównywalne w Polsce VP z mocą w okolicach 230KM :P na seryjnym wałku

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 78&start=0
są 4 :>
a kto 4?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 08, 2007 14:09

slg pisze:są 4 :>
jeśli piszesz o swojej to 6 :P

jeszcze Audi voj2s,
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 42&start=0

i chyba z darksmile tez ASV na 225KM
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 67&start=0

[ Dodano: Pią Cze 08, 2007 14:10 ]
żeby było smieszniej to oba topiki na SR zatytułowane najmocniejsza pompa w PL :P

to w końcu kto ma najmocniejszą pompę w PL ?



slg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 08, 2007 13:27
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: slg » pt cze 08, 2007 15:29

ale Wojtas i Darksmile mieli wałek , mnie teraz najbardziej ciekawi , po co wkładać wtryski 260 skoro na 230 robi sie ~230km :D. Souler , ja czwarty , mam identyczny setup jak aw69 , tylko w ibizie 6k2 , zapina tak że czasem boje sie jezdzic tym autem :D



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 08, 2007 15:48

slg pisze:mam identyczny setup jak aw69 , tylko w ibizie 6k2 , zapina tak że czasem boje sie jezdzic tym autem :D
na jakim doładowaniu jeździsz ? hamowałeś się ?
slg pisze:po co wkładać wtryski 260 skoro na 230 robi sie ~230km
no własnie na majówce aw69 był chyba jeszcze na 230-tkach i nie widać było żeby brakowało gnoju :)

Aligator też ma 260 - RACE520 ale pompe 11mm i to chyba najlepszy kompromis, żeby auto się wysoko kręciło



slg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 08, 2007 13:27
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: slg » pt cze 08, 2007 16:23

jezdze na 1.9bara , nie hamowałem sie , sprawdzałem tylko kpowerem , to wypluwa powtarzalne 240koni , wiec realnie pewnie cos kolo 230jest , niebawem to sprawdzimy. Ali ma pompe 12.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 08, 2007 17:29

jakie dokladnie gt22 macie pozakladane?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

slg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 08, 2007 13:27
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: slg » pt cze 08, 2007 17:46

ja mam gt2256 mercedes cdi , ale nie sprinter , ta od sprintera ma 1mm mniejsza srednice wirnika kompresora.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 08, 2007 18:02

slg pisze:ja mam gt2256 mercedes cdi , ale nie sprinter , ta od sprintera ma 1mm mniejsza srednice wirnika kompresora.
jak to jest w przypadku hybryd, co to daje gdy zaklada sie wiekszy wirnik do jakiejstam mniejszej - roztoczonej obudowy? ma to w ogole jakikolwiek sens?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 08, 2007 18:22

zaprzal pisze:ma to w ogole jakikolwiek sens?
no to chyba po to zeby był grubszy i lepiej ułozyskowany wirnik... grubsza oskę trudniej ukręcić :P

1.9 bara to grubo :)



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości