Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce
Moderator: G0 Karcio
Witam
Powiem tak, pompa w zakresie obrotów 2800-3600 nie przestawia kąta wtrysku (opóźnia go w dużym stopniu!!) stad ta dziura w momencie obrotowym i dziwne zachowanie reszty silnika.
Adam w niedługim czasie naprawi pompe i przebudujemy soft. Dodatkowo bedą kolejne zmiany w setupie więc pewnie będzie kolejna odsłona Gofra
Pozdrawiam
Powiem tak, pompa w zakresie obrotów 2800-3600 nie przestawia kąta wtrysku (opóźnia go w dużym stopniu!!) stad ta dziura w momencie obrotowym i dziwne zachowanie reszty silnika.
Adam w niedługim czasie naprawi pompe i przebudujemy soft. Dodatkowo bedą kolejne zmiany w setupie więc pewnie będzie kolejna odsłona Gofra
Pozdrawiam
.:: MRMotors - W-WA UL. MINERALNA 26 - 0-694-046-807 ::..
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
WooW AW69 wielki resp za tego klekota poprostu KILLER i Tyle:)
Ciekawy jestem jak byście z Jankiem stanęli na kresce jaki był by tego wynik??
Jeśli chodzi o Rogala to myślę, że i ja w końcu tym maksymalnie następnym tygodniu do niego zawitam na zapodanie czipsika no bo ile można czekać i zwlekać z tym
Ciekawy jestem jak byście z Jankiem stanęli na kresce jaki był by tego wynik??
Jeśli chodzi o Rogala to myślę, że i ja w końcu tym maksymalnie następnym tygodniu do niego zawitam na zapodanie czipsika no bo ile można czekać i zwlekać z tym
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Dzis zrobilem sobie test g techa i pomiaru na VAG'u w grupie 006 przyspieszenia
Wyniki z g techa są porąbane i brak mowy o jakiej kolwiek powtarzalnosci startujac w tym samym miejscu, przykladowo od 0-60 mph od 5,70 - 6,15 natomiast na 1/4 mili 14,05 - 14,60, na vagu w tym samym czasie sytuacja wygladala juz zupelnie innaczej i za kazdym razem startujac w tym samym miejscu wyniki byly praktycznie powtarzalne kropka w kropke, 0-60 mph 5,90 0-100 km/h - 6.20 na 1,4 mili powtarzalne 13,80 na asfalcie o slabszje przyczepnosci 13,90 - 14,00
Czy ktos robil testy na vagu w grupie 006, jakie są wasze spotrzeżenia ?
Dodam ze na Seat Racing w grądach porownywalem czasy z Tag heuera z czasami z vaga w aucie swojej dziewczyny i bardzo mile bylem zaskoczony gdyz czas na tag heuer był 18,21 s a na vagu 18,20 wiec roznica praktycznie znikoma.
Wyniki z g techa są porąbane i brak mowy o jakiej kolwiek powtarzalnosci startujac w tym samym miejscu, przykladowo od 0-60 mph od 5,70 - 6,15 natomiast na 1/4 mili 14,05 - 14,60, na vagu w tym samym czasie sytuacja wygladala juz zupelnie innaczej i za kazdym razem startujac w tym samym miejscu wyniki byly praktycznie powtarzalne kropka w kropke, 0-60 mph 5,90 0-100 km/h - 6.20 na 1,4 mili powtarzalne 13,80 na asfalcie o slabszje przyczepnosci 13,90 - 14,00
Czy ktos robil testy na vagu w grupie 006, jakie są wasze spotrzeżenia ?
Dodam ze na Seat Racing w grądach porownywalem czasy z Tag heuera z czasami z vaga w aucie swojej dziewczyny i bardzo mile bylem zaskoczony gdyz czas na tag heuer był 18,21 s a na vagu 18,20 wiec roznica praktycznie znikoma.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
porównaj jeszcze wskazania prędkości z grupy 006 do GPS-a albo fotoradaruCzy ktos robil testy na vagu w grupie 006, jakie są wasze spotrzeżenia ?
jeśli tu jest ok to wskazania z VAG-a są całkiem całkiem, jeśli VAGujesz tylko grupe 006 i masz najgęstsze próbkowanie
miałem gdzieś programik w excelu który liczył moc na podstawie przyspieszenia na 3 biegu w zakresie chyba 2000-3500 rpm - wychodziło to samo co z hamowni po wpisaniu przełożeń i masy auta
jest też taki plugin do VAG-COMa który rysuje kreski, prawie jak dynomet
wesołych świąt i paru KM pod choinką
a tu taki prezencik na świeta w poszukiwaniu trakcji
Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 15:10 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
hardcore... ile takie slicki kosztuja?
Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 15:08 przez GRZANA, łącznie zmieniany 1 raz.
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
a mozesz podac pelen setup na te 239KM?? jesli czegos nie chcesz powiedziec to poporstu napisz "tajemnica" i ja to jak najabrdziej rozumiem ......jesli nie chcesz tez oficjalnie na forum a mozesz na PW rowniez nie mam nic przeciwko
najbardziej ciekawi mnie pompa (glowica i czy cos jeszcze zmienione??) i wtryski ale opisz calosc po swojemu
odemnie 10pkt
najbardziej ciekawi mnie pompa (glowica i czy cos jeszcze zmienione??) i wtryski ale opisz calosc po swojemu
odemnie 10pkt
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 23:01 przez voj2s, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości