[MK II] 2.0 16V by pczerniej
Moderator: G0 Karcio
- pczerniej
- Forum Master
- Posty: 1928
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
- Lokalizacja: nord-vag
- Kontakt:
Po dłuższej chwili nieobecności udało się wszystko poskładać do kupy i prawie wszystko jest OK , problem był z pompą paliwa ( dostałem niedziałającą ) ale szybko udało sie zakupić pompę od KR, problem pojawił się także z mechanizmem zmiany biegów brakowało sprężyny która trzymała gałek nieruchomo ... resztę zobaczy sie w praniu ... kilka fotek po złożeniu :
Zmierzyłem także ciśnienie w silniku wynosi ono ok 15 ( prawidłowo nowino być ok 13 ) i teraz jest zagadka czy ktoś w silniku planował głowice i kombinował żeby zwiększyć ciśnienie czy gumki zaworowe i pierścienie do wymiany , to sie okaże w czasie jazdy zobacze czy będzie olej brał i wtedy wszystko będzie jasne
Mały problem jest jeszcze z alternatorem ładowanie ma 13.5 a powinno być grubo powyżej 14 i tez zagadka co do wymiany w alternatorze ( mam nadzieje że regulator napięcia tylko poszedł ) .... no a najważniejszym problemem okazały sie zaciski z tyłu są do regeneracji przez co nie zrobić próbnej jazdy i teraz mam ok tygodnia stanie i czekania na zaciski ,i w tym czasie zrobi sie rozrząd, płyny, olej itp
i na koniec filmik z odpalonym silniczkiem ( jakość kiepska i dźwięk bo telefonem kręcone ) :
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=2
Zmierzyłem także ciśnienie w silniku wynosi ono ok 15 ( prawidłowo nowino być ok 13 ) i teraz jest zagadka czy ktoś w silniku planował głowice i kombinował żeby zwiększyć ciśnienie czy gumki zaworowe i pierścienie do wymiany , to sie okaże w czasie jazdy zobacze czy będzie olej brał i wtedy wszystko będzie jasne
Mały problem jest jeszcze z alternatorem ładowanie ma 13.5 a powinno być grubo powyżej 14 i tez zagadka co do wymiany w alternatorze ( mam nadzieje że regulator napięcia tylko poszedł ) .... no a najważniejszym problemem okazały sie zaciski z tyłu są do regeneracji przez co nie zrobić próbnej jazdy i teraz mam ok tygodnia stanie i czekania na zaciski ,i w tym czasie zrobi sie rozrząd, płyny, olej itp
i na koniec filmik z odpalonym silniczkiem ( jakość kiepska i dźwięk bo telefonem kręcone ) :
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=2
Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 19:27 przez pczerniej, łącznie zmieniany 1 raz.
Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości