Budowa silnika 2.0 16VT
Moderator: G0 Karcio
Grubo grubo, z wydechem to tak jak piszesz bez konkretnego planu to mozna wiecej zepsuc niz zyskac
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
koles mial takie cos w hondzie crx!! po zalaczeniu nie mozna bylo wytrzymac w aucie ale czuc bylo przyrost mocyolozwirski pisze:Mam w zanadrzu takie oto urzadzonko,
ma ono byc ewentualnie wspawane zaraz za downpipe, mozna za pomoca przycisku
z kabiny otwierac i zamykac przepustnice, co za tym idzie uwalniac wydech w razie
potrzeby i poryczec troche np.
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam, projekt rzeczywiscie bardzo interesujacy, oj gdyby tylko wiecej kasy u mnie bylo ja niestety na 200 KM sie chyba zatrzymam a jesli lubisz krytyczne uwagi to z mojej strony tak
- walki jak mowi GTO nie takie ostre bo zmarnyjesz efekt i paliwko ci w wydech poleci, najlepiej (jesli nie masz zamiaru liczyc rezonansu) to walki bez przekrycia.
- co do wydechu to nie jest dokladnie tak jak piszesz... turbosprezarka jak kazda maszyna przeplywowa pracuje przy pewnej roznicy cisnien, robiac wydech trzeba miec ja na wzgledzie i ja utrzymac poniewaz jesli roznicy nie zachowasz to drastycznie spadnie sprawnosc ukladu (dotyczy to zarowno roznicy w gore i w dol) czyli zasada im wiekszy wydech tym lepiej nie jest do konca prawdziwa... wszystko zalezy od silnika i turbiny. Wiec zwroc na to uwage przy doborze.
- co to korbek, tlokow i walu naprawde ladna robota i ladny komplecik sie szykuje
(do ilu g je dowazales??)
- co do zaworka to pomysl jest fajny w amerykancach to stosuja stopery do uszu sobie przygotuj
- z czego bierzesz turbine??
Ogolnie podziwiam pomysl i zycze sukcesu i mam nadzieje ze tez wypowiesz sie w moim temacie (krytyczne uwagi mile widziane)
- walki jak mowi GTO nie takie ostre bo zmarnyjesz efekt i paliwko ci w wydech poleci, najlepiej (jesli nie masz zamiaru liczyc rezonansu) to walki bez przekrycia.
- co do wydechu to nie jest dokladnie tak jak piszesz... turbosprezarka jak kazda maszyna przeplywowa pracuje przy pewnej roznicy cisnien, robiac wydech trzeba miec ja na wzgledzie i ja utrzymac poniewaz jesli roznicy nie zachowasz to drastycznie spadnie sprawnosc ukladu (dotyczy to zarowno roznicy w gore i w dol) czyli zasada im wiekszy wydech tym lepiej nie jest do konca prawdziwa... wszystko zalezy od silnika i turbiny. Wiec zwroc na to uwage przy doborze.
- co to korbek, tlokow i walu naprawde ladna robota i ladny komplecik sie szykuje
(do ilu g je dowazales??)
- co do zaworka to pomysl jest fajny w amerykancach to stosuja stopery do uszu sobie przygotuj
- z czego bierzesz turbine??
Ogolnie podziwiam pomysl i zycze sukcesu i mam nadzieje ze tez wypowiesz sie w moim temacie (krytyczne uwagi mile widziane)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości