W dniu zakupu golf wyglądał tak







Na początku roku 2006 stwierdziłem, że coś trzeba z nim zrobić żeby wyróżniał sie z tłumu




W międzyczasie wrzuciłem na tył sprężyny z MK3 GTI i pomalowałem na czerwony kolor zaciski i bębny, z tyłu były jeszcze założone baloniaste opony 225/40/16 z przodu już siedziały 215/40/16, auto prezentowało sie tak






Później przyszedł czas obniżyć przód, założyłem 4 amory Koni z regulacją twardości, sprężyny -40 FK, szeroki hokej i zostały również zmienione opony z tyłu na 215/40/16









Z racji tego, że blacharka i lakierka nie była w za dobrym stanie postanowiłem oddać auto do blacharza i przy okazji przeprowadzić kilka zmian. Zacząłem zbierać gadżety
kupiłem komplet oświetlenia lampy przód ringi na soczewce, tylne lampy clear biało czerwone, kierunki boczne clear, halogen + kierunek clear




grill bez znaczka z metalową listwą

lotko na tylną klapę

lusterka JOM

klamki bez zamków

chromowane rygle, chromowaną antenkę, stożki do felg i kluczyk scyzoryk

błotnik ze sprintera z którego został wycięty wlot

wydech podwójny kwadrat

przedni jak i tylni zderzak pojechał do wygładzenia



Następnie auto zostało rozebrane i trafiło w ręce blacharza, został zaspawany znaczek, wycieraczka i listwa w tylnej klapie, poszerzone wszystkie 4 nadkola, wspawany wlot w prawy błotnik i zrobiony badlook





Później auto trafiło do lakiernika ale nie posiadam zdjęć z prac ( aparat odmówił dwukrotnie posłuszeństwa ), zdjęcia zaraz po odebraniu auta





Po wypucowaniu golfa na błysk następnego dnia porobiłem trochę zdjęć







Długo sie nie nacieszyłem bo przyszła zima, na auto zostały wrzucone stalówki z oponami 175/70/13





Później przyszedł czas na polerkę felg i montaż stożków






I tak przejeździłem nim prawie cały 2007 rok, jeszcze zawitała kiera RAID HP 28cm

Pod koniec roku kupiłem gwint FK z regulacją twardości bo było mi mało gleby

Zdjęcia zaraz po założeniu gwintu








Auto zostało umyte i zrobiłem pare zdjęć






















Przyszła kolejna zima i postanowiłem kupić jakieś felgi , wybór padł na ATS CUP 7x15 ET 28, felgi były w opłakanym stanie więc kupiłem spray chrom


A tak wygląda to na aucie



Kupiłem również komplet felg na przyszły sezon BBS RM 010 7x15 ET 40, ale felg już nie ma mają nowego właściciela

Przez zime zacząłem kompletować graty na kolejny sezon
klapa US

zderzak przedni US

obrysówki w zderzak US

wąski hokej US

zderzak tylni US

skórzana tapicerka podgrzewana


nówki sztuki Dunlopy 215/35/16

poliuretan

następnie wziąłem sie za poprawę polerki, z braku 195/40/16 na przód założyłem 195/45/16




z tyłu zamiast clarów wskoczyły Hella White Magic, efekt końcowy był taki






ale nadal brakowało mi gleby, trafiły sie używki Conti 215/35/16 nie zastanawiając sie długo kupiłem, założyłem i zrobiło sie trochę niżej, ori hokej US został zastąpiony szerokim i udało sie jeszcze znaleźć kratki US w zderzak





następnie wymodziłem pojedynczą wycieraczkę i założyłem na tył centymetrowe dystanse



później wpadł mi do głowy szalony pomysł kupiłem drugą maskę, poszlifowałem troche, poleżała sobie w wodzionce i założyłem ją na auto, do tego doszły białe ori kierunki blendy i halogeny a do lamp wskoczył xenon, takim zgnitkiem pojechałem na Ustroniówke










tak zakończyłem sezon 2008, później auto trafiło do garażu i zaczęło sie kompletowanie gratów
udało sie mi wyrwać w dobrych pieniądzach biało czerwone tylne lampy Helli

oraz seryjne lusterka elektryczne podgrzewane

grill starego typu vento

nówki sztuki Helli przerobione na smoked

nowe obrysy US black

ori halogeny Helli black

fischer CD box

słupki zostały obszyte czarną skórą

kanapa z vento z zagłówkami i podłokietnikiem


podstopnica, nakładki na pedały z Golfa IV i gałka z Audi

do kompletu jeszcze ręczny w skórce z chromowanym przyciskiem

w międzyczasie środek wyglądał tak

a tak to wyglądało na zewnątrz


a i dotarł jeszcze komplecik lamp HBM

nowy szeroki hokej

maska z vento

troche go poskładałem i środek wyglądał tak




nówki sztuki Dunlopy 195/40/16

tu już felgi w pełnym blasku z nowymi oponami



był dylemat ale szybko został rozwiązany, zostały HBM

zderzak, maska, grill i lusterka odebrane od lakiernika więc trzeba sie było wsiąść ostro do roboty, przy okazji do kierunków trafiły postojówki a obrysy podłączyłem tylko jako postój




koła wskoczyły na auto, na przód 1cm dystans a na tył 1.5 cm , gwint w dół i pojechaliśmy na Majówke STK






w środku pojawiło sie również czerwono niebieskie podświetlanie dzięki Rydzu


pare fotek z MajóVWki










w powrocie z pleszewa pare fotek z kolegą mcsym









później było już tylko gorzej AAZ wyzionął ducha




w trakcie swapu




dieslowskie kraniki okazały się za głośne


foteliki z CC śniły mi się po nocach



kompletny tunel US z uchwytem na kubki, popielniczką i schowkiem



Integracja Czechy & vwslask.pl







kompletna puszka z MK3 ABFa


wkładka K&N

koła jeszcze w komplecie bo dwa ranty wiszą obecnie na allegro, przód jeszcze 8.5 ET 25 tył 9.5 ET 12

przymiarka przód 9.5 ET12 opona 195/45 tył 9.5 ET12 + dystans 2.5cm opona 195/45



na tył wskoczyły w końcu tarcze



i przy okazji delikatny negatyw, na zdjęciu tego aż tak nie widać ale koło pochyliło się dosyć mocno


ponad miesiąc oczekiwania na paczkę a w niej zkw black

ori średni hokej US

smokedy IN.PRO.


kolejny komplet HBM tym razem made in spain dzięki Krzysiu za prawice


jeszcze jeden komplet tylnych lamp


dwa malutkie ranciki


no i kółka mamy już w komplecie



na przód wskoczyły tarcze mikody nacinane i nawiercane, klocki TRW i płyn ATE, do tego zaciski i jarzma po pełnej regeneracji pomalowane na czarno.



kolektor i pokrywa zaworów w czarnym macie

poliuretan do tylnej belki

końcowy z nierdzewki dedykowany do ABFa



5mm płyta z duraluminium już w trakcie budowy

oraz poliuretanowe poduszki na tył, zrobiło sie mega twardo


końcowy setup na ten sezon





rozpórka dedykowana do ABFa

obudowa na aku z MK5

zdjęcia z Majóvwki 2010


motorownia już gotowa


pare fotek z eventu














cdn