Golf MK2 R32 4Motion by 16vg60 {KRZAK}Wszystko na 1str.

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: JohnyWWL » pn sie 04, 2014 21:56

lewy blotnik dostepny ori VW: http://shop.volkswagen-classic-parts.de ... 9601e.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15084
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Kontakt:

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: barteKKK03 » pn sie 04, 2014 23:07

A ja mam prawy do kompletu... :P

Obrazek


Follow Me on INSTAGRAM
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6031
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: rysiektr » pn sie 04, 2014 23:36

I będzie ORI :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2060
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: 16vg60 » wt sie 05, 2014 14:08

maxgt po wakacyjnej przerwie zaczynam dzialac

maciol pewnie mozna , ale to nie to samo co oryginalne poszycie :-(

JohnyWWL, widzialem to juz dawno , ale chooj go wie czy to w koncu dostepne

barteKKK03, nom masz i pewnie nie tylko to , ale ja tego nie mam , a Ty pewnie nie sprzedaz ..., chyba ze sie myle :hmm:

rysiektr, ori to nigdy nie bedzie :-)


AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2060
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: 16vg60 » wt sie 05, 2014 14:15

.
Ostatnio zmieniony wt sie 12, 2014 22:43 przez 16vg60, łącznie zmieniany 1 raz.


AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15084
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Kontakt:

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: barteKKK03 » wt sie 05, 2014 14:30

16vg60 pisze:barteKKK03, nom masz i pewnie nie tylko to , ale ja tego nie mam , a Ty pewnie nie sprzedaz ..., chyba ze sie myle :hmm:
Kupiłem, bo się trafiło jakiś czas temu... i to u nas w Polszy :) a co dalej to nie wiem :)


Follow Me on INSTAGRAM
Obrazek

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2060
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: 16vg60 » wt sie 05, 2014 18:28

Hej przecież ty masz bude lalkę, więc ja wiem jak mógłbyś się tego pozbyć :chytry:


AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
maciol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 777
Rejestracja: pn maja 28, 2012 16:37
Lokalizacja: Gdynia

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: maciol » śr sie 06, 2014 19:56

jedno rallye by się uchroniło od cięcia boschem...


Obrazek
LY3D :satan:

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6031
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: rysiektr » pn wrz 29, 2014 11:21

jak tam prace?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2060
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: 16vg60 » pn wrz 29, 2014 19:05

maciol, los czarnego jest przesadzony ,czekam tylko kiedy wróci wlasciciel z zagramanicy ,podobno na dniach ...

rysiektr, tak jak pisalem wczesniej wakacje przestal nic nie robilem ,teraz od tyg. coś się dzieje ,ogarnąłem zderzaki przód-tyl w podkladzie,i zmagam sie zawiasem tyl -montaż haldexa :kac:

postanowiłem ze nie bedzie na nim szpachli i odpuściłem swoje błotniki ,mimo ze smialo można bylo je zapodac ,wiec kupielm lewy przod blotnik igle, kupilem tez blotnik prawy przod ,mial byc igla ,ale niestety idealny nie jest i bede musial go oddac :los2:

co do tylu to tu jest problem, bo mimo ze lewe nowe poszycie jest dostepne w Classicparts de.to prawe niestety nie i narazie mam nadzieje ze poratuje mnie wcześniej wspomniane czarne rallye spod lublina ,chociaz tez nie robie sobie wielkich nadzieji bo rdza go pobiera i pewnie szpachlunaek tez na nim jest :-(

muszę sie skopić na mechanice ,bo z pakietem bedzie problem i sie zejdzie a ten czas chce juz wykozystac przez zime na skonczenie napedow i montaz silnika

przy okazji, moze ktos widzial u kogos lub slyszal
kupie
blotnik prawy przod ,stan b.dobry {godnie zaplace}
prawą tyl ćwiartkę {tak wiem ze sie sam oszukuje ,ale jednak moze :-) }

pozdr.


AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
malinex2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: ndz cze 10, 2012 22:44
Lokalizacja: Aleksandrów Ł, Frankfurt A M

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: malinex2 » ndz paź 26, 2014 17:26

przeczytalem temat od deski do deski i sie zakochalem w tym rallye :P powodzenia w modach kolega , bede odwiedzal :)


Kupie kompletny pakiet GTI do golfa mk5 oraz znaczki GTD z golfa Mk6/ mk7 PW :)

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6031
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: rysiektr » wt gru 02, 2014 23:51

Rzeźbisz coś z golfem? Czy przestój zimowy?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2060
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: 16vg60 » śr gru 03, 2014 07:20

malinex2, dzieki , kiedys moze cos z tego będzie :pub:

rysiektr, cos sie dlubie , nie za wiele ale zawsze to cos :-) , troche gratow kupilem i myślałem ze bedzie ta najwazniejsza czesc ukladanki , zaliczke przelalem , w sobote zrobilem ponad 500km za silnikiem i pupa
Powiem tyle gdyby ktos sie interesował r32 od Prospero to uwazac bo to mina po "80 tysiacach przelotu" :los2:

Jak bedzie co pokazac to zrobie UPa, mysle ze na wiosne

pozdr. :pub:
Ostatnio zmieniony śr gru 03, 2014 13:56 przez 16vg60, łącznie zmieniany 1 raz.


AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2307
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Golf MK2 VRT 4Motion by 16vg60 {KRZAK}+Rallye

Post autor: kkkacper » śr gru 03, 2014 08:49

16vg60, no to mega slabo.. kolejny zasraniec na forach ;/ tak jak myslalem, z jakiegos powodu sie z nim tak buja.. szkoda, ze musialem tyle klockow na darmo poleciec.. ale pewnie w koncu cos znajdziesz, jak bede cos slyszal to wiesz, ze dam znac :jezor:


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości