Bora Vr5 by GranuL
Moderator: G0 Karcio
Jetta\Bora VR5 by GranuL
można zejść niżej i taki mam plan obecnie jest tak
no lekko wyżej jest bo tu na ugięciu powiem tak opony trą mi lekko bo wystają koła jak się stoczy adapter bedzie malina i wtedy wywalam helpery. Da się jeździć ale mało latam bo szkoda opon
no lekko wyżej jest bo tu na ugięciu powiem tak opony trą mi lekko bo wystają koła jak się stoczy adapter bedzie malina i wtedy wywalam helpery. Da się jeździć ale mało latam bo szkoda opon
Jetta\Bora VR5 by GranuL
Granul na tym zawiasie jest KOZAK
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=486014" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta\Bora VR5 by GranuL
No panowie dziś nadszedł ten dzień Garaż uprzątnięty jak trzeba i Borowik odstawiony na tydzień czasu na upiększanie i oklejanie dachu.
Bo ostatnie 3dni poświęciłem na golfa 3 kolegi trzeba było mu wymienić podsufitkę całą deskę + polakierować plastiki - wysprzątać i wypolerować do sprzedaży.
U siebie zrobiłem czujnik VDO temperatury bo nie pokazywał dobrze No i dostroiłem CB
No i uderzyłem się w portfel znowu i odwiedziłem ASO w celu zakupu oryginalnych czerwonych kabli zapłonowych - boli strasznie
mały bonus Live
[youtube][/youtube]
Bo ostatnie 3dni poświęciłem na golfa 3 kolegi trzeba było mu wymienić podsufitkę całą deskę + polakierować plastiki - wysprzątać i wypolerować do sprzedaży.
U siebie zrobiłem czujnik VDO temperatury bo nie pokazywał dobrze No i dostroiłem CB
No i uderzyłem się w portfel znowu i odwiedziłem ASO w celu zakupu oryginalnych czerwonych kabli zapłonowych - boli strasznie
mały bonus Live
[youtube][/youtube]
Jetta\Bora VR5 by GranuL
a pokaż jeszcze jak przód siadł bo przód niestety gorzej sie glebi
Ostatnio zmieniony wt kwie 16, 2013 09:46 przez Wesley, łącznie zmieniany 1 raz.
Jetta\Bora VR5 by GranuL
przód jeszcze wisi bo jeden amor ma gwint zwalony ten imbusowy w środku i kombinuję jak odkręcić go ale ogarnę do weekendu
20.04.13 planuje już zakończyć prace na sezon także mam full roboty a wtedy się pochwalę efektami. Idę właśnie robić przełącznik na obrysy ma ktoś pomysł gdzie go najlepiej wkomponować
20.04.13 planuje już zakończyć prace na sezon także mam full roboty a wtedy się pochwalę efektami. Idę właśnie robić przełącznik na obrysy ma ktoś pomysł gdzie go najlepiej wkomponować
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Jetta\Bora VR5 by GranuL
Będziesz robił dodatkowy?Nie powinny się zaświecać razem z postojowymi?GranuL pisze:Idę właśnie robić przełącznik na obrysy ma ktoś pomysł gdzie go najlepiej wkomponować
Jetta\Bora VR5 by GranuL
tak dodatkowy bo do sesji zdjęciowej będzie trzeba wyłączyć postojówki bo brzydko to wygląda do sesji albo same mają się świecić obrysy albo całe światła. Postojówki nie wskazane.
Dziś już zostało wszystko podłączone przełącznik jest na chwilę obecną pod maską przy aku. Wyprałem dywaniki i korytka odkurzyłem furmankę
i podziękowania dla Gumisia za odboje które skrócą mi skok tylnych amorków dzięki czemu można zejść niżej.
Dziś już zostało wszystko podłączone przełącznik jest na chwilę obecną pod maską przy aku. Wyprałem dywaniki i korytka odkurzyłem furmankę
i podziękowania dla Gumisia za odboje które skrócą mi skok tylnych amorków dzięki czemu można zejść niżej.
- MariuszPrusia
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2486
- Rejestracja: śr lis 07, 2012 22:31
- Lokalizacja: Leszno nisko ;)
- Auto: OOOO A6 3.0TDI Quattro
- Silnik: BMK
Jetta\Bora VR5 by GranuL
u mnie jak myślałem nad obrysami to tak jak w GLI robić na pełnym us czyli postój wędruje do kierunków, Zej.. to wygląda z czarna rameczką
włącznik to daj pod klapkę z bezpiecznikami bo tak pod maska to drut
włącznik to daj pod klapkę z bezpiecznikami bo tak pod maska to drut
Jetta\Bora VR5 by GranuL
a pomyślę nad tym patentem.
tak to jest u mnie
[youtube][/youtube]
A tu kolejny dzień i robota idzie dalej gwint przygotowany pomalowany springi oddane do piaskowania
Niestety gościu co mi sprzedal gwint nie powiedział ze jest uszkodzony i trzeba było go nagwintować na nowo i muszę wytoczyć nowe podkładki - pierścienie bo były tak zapieczone że trzeba było je wyciąć niestety - lipne aluminium. ;/
Dlatego zabrałem się za porządeczki i pod maską lekko pozmieniałem kto spostrzegawczy to zobaczy different
tak to jest u mnie
[youtube][/youtube]
A tu kolejny dzień i robota idzie dalej gwint przygotowany pomalowany springi oddane do piaskowania
Niestety gościu co mi sprzedal gwint nie powiedział ze jest uszkodzony i trzeba było go nagwintować na nowo i muszę wytoczyć nowe podkładki - pierścienie bo były tak zapieczone że trzeba było je wyciąć niestety - lipne aluminium. ;/
Dlatego zabrałem się za porządeczki i pod maską lekko pozmieniałem kto spostrzegawczy to zobaczy different
Jetta\Bora VR5 by GranuL
oczywiście i przepustnice
Z cyklu regeneracja gwintu
Amory i springi wypiaskowane i pomalowane (toczą się nowe pierścienie):
Taka wiosenna sesja po glinkowaniu i nowej nanopoliturze
Felgi kuzynowi ogarnąłem tydzień czasu z nimi walczyłem.
Z cyklu regeneracja gwintu
Amory i springi wypiaskowane i pomalowane (toczą się nowe pierścienie):
Taka wiosenna sesja po glinkowaniu i nowej nanopoliturze
Felgi kuzynowi ogarnąłem tydzień czasu z nimi walczyłem.
Jetta\Bora VR5 by GranuL
polecam się na przyszłość na każdy temat i w każdej sprawieGranuL pisze:i podziękowania dla Gumisia za odboje które skrócą mi skok tylnych amorków dzięki czemu można zejść niżej.
Widzę stosujesz zasadę, dzień bez modów dniem straconym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości