[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Moderator: G0 Karcio
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Witam po raz kolejny.
Chciałem przedstawić swój kolejny projekt. Po MK3 GTI 2E, MK3, VR6 Syncro, MK4 ARL+, MKV GTI DSG (nie opisany na forum) wybór padł na Rallye
W między czasie przeprowadzam renowację MK1 GTI 79 (wkrótce będzie opis).
Posiadane auto:
- Marka: Volkswagen
- Model: Rallye Golf
- Rok produkcji: 1989
- Kolor: LY3D Tornado Rot
- Pojemność: 1.8
- Moc: 160 KM
- Silnik: 1H G60
- Wyposażenie: Seria Rallye + kierownica Motorsport
MODYFIKACJE:
- Car Audio: Standard
- Felgi: 15 stalówki
- Opony: 185/55/15 zimówki
- Zawieszenie: Seria
- Opis zewnętrzny: Seria
- Wnętrze: Seria
W poniedziałek 09.07.2012 stałem się oficjalnym posiadaczem Rallye. Po golfa pojechałem do Szwajcarii. Nie chciałem aby jakakolwiek firma mi go sprowadzała, więc wybrałem się sam. Na golfa już polowałem od dłuższego czasu...W kwietniu znalazłem golfa, jednak właściciel nie chciał go sprzedać. Temat ciągnął się do czerwca. W końcu Szwajcar zdecydował się sprzedać. Okazało się, że Rallye był serwisowany od 89 do 2011. Zapłaciłem zaliczkę, wystawiłem MKV GTI na sprzedaż z czego bardzo mocno nie była zadowolona moja żonka, jednak po kilku dniach jej przeszło. Dostał inne autko i chyba jest zadowolona.
Do Szwajcarii wybrałem się w niedzielę. Od początku były jakieś problemy. Holownik który miałem wypożyczyć został uszkodzony. W zamian otrzymałem inny...Podczas powrotu z Warszawy do domu przestała działać klimatyzacja...odpadła prawa wycieraczka (całe ramie)... Całą drogę do Szwajcarii przejechałem bez żadnych problemów poza brakiem klimatyzacji i ok 40 stopniowym upałem. w poniedziałek odebrałem golfa. Ze względu, że miałem jeszcze kilka spraw do załatwienia wyjechałem we wtorek wieczorem. Papiery T1 załatwiłem bez problemu, na granicy był mały problem ba byłem kilkanaście minut przed zamknięciem granicy, ale się udało. Golf wyjechał ze Szwajcarii... Poważniejsze problemy zaczęły się w DE. Po przejechaniu ok 200 km zaczęło brakować hamulców. Z tylnego lewego tłoczka zaczął wyciekać płyn...a do domu jeszcze ok 1200 km... Lekko się wkurzyłem...ale uciąłem rurkę hamulcową i ją zaklepałem... hamulce były bardzo kiepskie...ale najważniejsze, że płyn już nie uciekał. Po wjechaniu do PL udałem się do mechanika...Przyczyna wycieku był uszkodzony cylinderek... Mechanik wymienił cylinderek, rurkę, klocki...Zadowolony jechałem do domu...hamulce nadal były kiepskie... Pod Bydgoszczą natomiast auto zaczęło tracić moc i auto gasło... stało się to kilka razy...i przeszło. Ok 23 dojechałem do domu.
Golf jeszcze w Szwajcarii:
PLANY:
-opłacić akcyzę, vat,
- zrobić przegląd
- zarejestrować (na pewno jakaś indywidualna rejestracja)
- dokładnie wyczyścić autko
- dokupić brakujące elementy
- kompletna renowacja
- niższe zawieszenie
- koła... pewno BBS RS 16''
- ....
Obecnie Rally został umyte z zewnątrz...środka nie ruszałem, najpierw muszę opłacić akcyzę i resztę opłat... Fotki NIESTETY robione telefonem...
19.07.2012
Rallye już po polerce. Dwa popołudnia poświęcone, ale wygląda o niebo lepiej niż jak go odbierałem.
Jeszcze tylko wosk do zabezpieczenia i powinno być OK.
23.07.2012
Weekendowa dezynfekcja:
01.08.2012
Do Rallye zawitały BBS 15/7J od znajomego (przejściowe do czasu założenia RMów). Ładniej będzie wyglądał w garażu. Oczywiście przed każdym wyjazdem trzeba było troszkę Gulfa opłukać... No i mała sesja...
03.08.2012
Nowe błyskotki
19.11.2012
Rallye...Wersja zimowa...
21.01.2013
Pierwszy raz na śniegu w PL
Dodatkowo testowałem syncro i dział bez zarzutów zarówno do przodu jak i do tyłu.
04.02.2013
Bixenon już zamontowany, kwestia dokładnej regulacji. W końcu widać wszystko przed Rallye...
07.03.2013
Przyszła wiosna...
Oryginalne kierunki wróciły na Rallye
BBS RM... na razie bez dystansów
Bixenon, który będę wymieniał na soczewki H7 bo trochę nie pasuje do Rallye...
19.04.2013
Soczewki bi-xenonowe zastąpiły soczewki bi-halogenowe H7 z Fabii II.
Zestaw małego modelarza niestety znajomego, ale zawitają na jakiś czas do Rallye.
BBS RS 021 16" x 8" nawiert 4x100
11.05.2013
Rallye tuż przed wyjazdem na ZDWÖRZTERSEE 2013.05.11 .vwlifestyle...
Nocka zarwana, ale było warto...
Nagrody dla autek...załapało się i Rallye
20.07.2013
Mała, radykalna zmiana
29.04.2014
Sezon 2014 - Rallye OEM
Chciałem przedstawić swój kolejny projekt. Po MK3 GTI 2E, MK3, VR6 Syncro, MK4 ARL+, MKV GTI DSG (nie opisany na forum) wybór padł na Rallye
W między czasie przeprowadzam renowację MK1 GTI 79 (wkrótce będzie opis).
Posiadane auto:
- Marka: Volkswagen
- Model: Rallye Golf
- Rok produkcji: 1989
- Kolor: LY3D Tornado Rot
- Pojemność: 1.8
- Moc: 160 KM
- Silnik: 1H G60
- Wyposażenie: Seria Rallye + kierownica Motorsport
MODYFIKACJE:
- Car Audio: Standard
- Felgi: 15 stalówki
- Opony: 185/55/15 zimówki
- Zawieszenie: Seria
- Opis zewnętrzny: Seria
- Wnętrze: Seria
W poniedziałek 09.07.2012 stałem się oficjalnym posiadaczem Rallye. Po golfa pojechałem do Szwajcarii. Nie chciałem aby jakakolwiek firma mi go sprowadzała, więc wybrałem się sam. Na golfa już polowałem od dłuższego czasu...W kwietniu znalazłem golfa, jednak właściciel nie chciał go sprzedać. Temat ciągnął się do czerwca. W końcu Szwajcar zdecydował się sprzedać. Okazało się, że Rallye był serwisowany od 89 do 2011. Zapłaciłem zaliczkę, wystawiłem MKV GTI na sprzedaż z czego bardzo mocno nie była zadowolona moja żonka, jednak po kilku dniach jej przeszło. Dostał inne autko i chyba jest zadowolona.
Do Szwajcarii wybrałem się w niedzielę. Od początku były jakieś problemy. Holownik który miałem wypożyczyć został uszkodzony. W zamian otrzymałem inny...Podczas powrotu z Warszawy do domu przestała działać klimatyzacja...odpadła prawa wycieraczka (całe ramie)... Całą drogę do Szwajcarii przejechałem bez żadnych problemów poza brakiem klimatyzacji i ok 40 stopniowym upałem. w poniedziałek odebrałem golfa. Ze względu, że miałem jeszcze kilka spraw do załatwienia wyjechałem we wtorek wieczorem. Papiery T1 załatwiłem bez problemu, na granicy był mały problem ba byłem kilkanaście minut przed zamknięciem granicy, ale się udało. Golf wyjechał ze Szwajcarii... Poważniejsze problemy zaczęły się w DE. Po przejechaniu ok 200 km zaczęło brakować hamulców. Z tylnego lewego tłoczka zaczął wyciekać płyn...a do domu jeszcze ok 1200 km... Lekko się wkurzyłem...ale uciąłem rurkę hamulcową i ją zaklepałem... hamulce były bardzo kiepskie...ale najważniejsze, że płyn już nie uciekał. Po wjechaniu do PL udałem się do mechanika...Przyczyna wycieku był uszkodzony cylinderek... Mechanik wymienił cylinderek, rurkę, klocki...Zadowolony jechałem do domu...hamulce nadal były kiepskie... Pod Bydgoszczą natomiast auto zaczęło tracić moc i auto gasło... stało się to kilka razy...i przeszło. Ok 23 dojechałem do domu.
Golf jeszcze w Szwajcarii:
PLANY:
-opłacić akcyzę, vat,
- zrobić przegląd
- zarejestrować (na pewno jakaś indywidualna rejestracja)
- dokładnie wyczyścić autko
- dokupić brakujące elementy
- kompletna renowacja
- niższe zawieszenie
- koła... pewno BBS RS 16''
- ....
Obecnie Rally został umyte z zewnątrz...środka nie ruszałem, najpierw muszę opłacić akcyzę i resztę opłat... Fotki NIESTETY robione telefonem...
19.07.2012
Rallye już po polerce. Dwa popołudnia poświęcone, ale wygląda o niebo lepiej niż jak go odbierałem.
Jeszcze tylko wosk do zabezpieczenia i powinno być OK.
23.07.2012
Weekendowa dezynfekcja:
01.08.2012
Do Rallye zawitały BBS 15/7J od znajomego (przejściowe do czasu założenia RMów). Ładniej będzie wyglądał w garażu. Oczywiście przed każdym wyjazdem trzeba było troszkę Gulfa opłukać... No i mała sesja...
03.08.2012
Nowe błyskotki
19.11.2012
Rallye...Wersja zimowa...
21.01.2013
Pierwszy raz na śniegu w PL
Dodatkowo testowałem syncro i dział bez zarzutów zarówno do przodu jak i do tyłu.
04.02.2013
Bixenon już zamontowany, kwestia dokładnej regulacji. W końcu widać wszystko przed Rallye...
07.03.2013
Przyszła wiosna...
Oryginalne kierunki wróciły na Rallye
BBS RM... na razie bez dystansów
Bixenon, który będę wymieniał na soczewki H7 bo trochę nie pasuje do Rallye...
19.04.2013
Soczewki bi-xenonowe zastąpiły soczewki bi-halogenowe H7 z Fabii II.
Zestaw małego modelarza niestety znajomego, ale zawitają na jakiś czas do Rallye.
BBS RS 021 16" x 8" nawiert 4x100
11.05.2013
Rallye tuż przed wyjazdem na ZDWÖRZTERSEE 2013.05.11 .vwlifestyle...
Nocka zarwana, ale było warto...
Nagrody dla autek...załapało się i Rallye
20.07.2013
Mała, radykalna zmiana
29.04.2014
Sezon 2014 - Rallye OEM
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2014 14:34 przez szparak, łącznie zmieniany 15 razy.
Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Gustowne kołpaczki
Fajnie że mamy kolejne jeżdżące Rallye w Polsce... bo ostatnio jakaś moda że większość stoi rozebrana w garażach
Fajnie że mamy kolejne jeżdżące Rallye w Polsce... bo ostatnio jakaś moda że większość stoi rozebrana w garażach
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Moim zdaniem grill powinien być czarny. Czekam na mody
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Piękna sztuka ale tak jak pisze kolega wyzej grill na czarno gwint koło i na zamie go powodzonka w pracy ;D
Jeżdze nisko jak nakazuje pismo
Re: [MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Pierwsze co jak Rallye trafił do domu to zdjąłem kołpaczki. W tym roku jeszcze pojeździ, ale na następny też trafi do garażu... najpierw muszę dokończyć GTI 79barteKKK03 pisze:Gustowne kołpaczki
Fajnie że mamy kolejne jeżdżące Rallye w Polsce... bo ostatnio jakaś moda że większość stoi rozebrana w garażach
Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
chyba 3 rallye na forum aktualnie, mam nadzieję że doprowadzisz go do idealnego stanu
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
nastepny szwajcar moj tez z tamtad przyjechal hehe i tez nie obylo sie bez przodóg do jechalem na kolach baza jest teraz ladnie wykoczyc,powodzonka
Re: [MK2] Rallye Golf G60 by szparak
.Tomek. pisze:chyba 3 rallye na forum aktualnie, mam nadzieję że doprowadzisz go do idealnego stanu
Nie ma innej opcji Od następnego sezonu się wezmę, najpierw MK1
Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
- kamillionaire
- Forum Master
- Posty: 1033
- Rejestracja: sob wrz 01, 2007 23:22
- Lokalizacja: SZCZECIN,TRZCIANKA
- Kontakt:
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Śliczne to jest jak diabli jest czerwone czyli najszybsze z tych pozostałych hehehe:)
Sprzedam Skrzynie 1,6 16v z 98r przebieg 210tys.
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
jest mistrz ,na fotach wyglada zacnie ,super ze kolejny w PL,sa jakies ogniska korozji ?
moze chcesz taka zabawke do kolekcji http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=42" onclick="window.open(this.href);return false; {piaty post od dolu to moje ogloszenie ,czarwony }
powodzenia
moze chcesz taka zabawke do kolekcji http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=42" onclick="window.open(this.href);return false; {piaty post od dolu to moje ogloszenie ,czarwony }
powodzenia
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Trochę przygód miałeś ale piękne Rallye ! Czerwona torpeda powodzenia w pracach
Taka lota na najwyższych obrotach na pograniczu ryzyka
redukuje bieg i za zakrętem znikam
a ta nuta w głośnikach podkręca emocje
2 paczki na budziku nic innego tak nie kopie
Moj były MkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=405043" onclick="window.open(this.href);return false;
redukuje bieg i za zakrętem znikam
a ta nuta w głośnikach podkręca emocje
2 paczki na budziku nic innego tak nie kopie
Moj były MkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=405043" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
REWELACJA ,gratuluje zakupu
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
[MK2] Rallye Golf G60 by szparak
Cło, akcyza i vat opłacone, jeszcze jutro rejestracja i oc i będzie można sobie pośmigać...
Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości