[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
widziałem taką samą u ciotki, na wsi to urzywaja ich jako dmuchawy do siana
Ostatnio zmieniony sob lip 14, 2007 14:52 przez bialko1991, łącznie zmieniany 1 raz.
zaraz sie pakuje do auta, przy okazji w ASO nabyłem nowe nakrętki i uszczelkę metalową pod downpipewszyscy czekają z zapartym tchem aż cowboy wyjdzie spod furacza
ale najpierw umyje IC i orurowanie moze do 20.00 się wyrobię, sztangę ustawię na tyle samo zwojó gwintu co oryginał..
ewentualne strojenie w razie potrzeby jutro... juz dzisiaj mi sie nie bedzie chciało
ufff juz wszystko banglaeuglen pisze:cowboy, opowiadaj
3 godzinki i sam wszystko poskładałem
juz jestem po jazdach testowych, auto znowu zapie...la że az gwizd
początkowo myślałem ze bedzie doładowanie OK
w basic settings na wolnych 980 mBar, switch ON - 1400 rpm i 1080 mBar
jednak na wysokim biegu przy pełnej pi...ie jest 1,6 Bara w overboostcie i powoli opada na 1,4 Bar - wypełnienie N75 około 70%
jutro wydłuże sztange o 2 obroty - myśle że to około 150 mBar - ma ktośm jakieś doświadcznie w tym względzie?
trubina pompuje stabilnie, bezszelestnie - więc karambol sie spisał....
teraz ide napiś sie wódki jak biały człowiek, a jutro polece do Wrocławia i potem do Wawy i potestuję więcej... na szybko nie moge więcej nic powiedzieć ale wydaje się że ta hybryda jest wydajniejsza patrząc na zegar boost
wszak mam wiekszy kompresor - niby wieksze obciązenie na ośkę ale ta podobno jest grubsza (po ściągnięciu muszli jakoś tego nie widziałem ? ) - z kolei wydajniejszy wirnik wolniej sie kręci czyli to na plus, może stary okręcił się z powodu szybszych obrotów?
najwazniejsze że bestia żyje
aha jeździłem bez osłony pod silnikiem i dalej temp oleju równiutko 95 st C
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości