[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
moja suszareczka zostanie poddana oględzinym po demontazu bo zaczeła sapać i świszczeć ostro po wymianie kata i założeniu FMIC-aGoofi pisze:co z twoja aktualno turbawka, dobra jest, co z nia bedziesz robil?
czyli szybciej zaczęła się wkręcac i powiększyła się objetość dolotu co raczej mogło pogorszyć jej stan
na razie oleju nie bierze ale już ją oszczędzam - jak będzie coś warta, to może jeszcze podmucha u któregos z kolegów w 1.6 TD
[ Dodano: Pon Kwi 23, 2007 11:44 ]
Jak wczoraj wlałem Xeramic to miałem wrażenie jakby ciszej chodził (zwiększa liczbę cetanową o 5 )....ale dzisiaj już nie czułem różnicyApsik pisze:Ja zalałem tego STP, ale jeszcze nie jezdziłem
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
cowboy, jeżeli zakładasz nową turbine to zaleca się wymienić olej, właściwie zawsze gdy montujesz nową turbine, a chodzi o to żeby mikro zabrudzenia nie dostały się z filtra do panewek i kanałów smarujących, które są dosyć małych rozmiarów w turbosprężarkach
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
czyli że co, zmienić olej przed wymianą turbo ?żeby mikro zabrudzenia nie dostały się z filtra do panewek i kanałów smarujących, które są dosyć małych rozmiarów w turbosprężarkach
też o tym myślałem, że to bardziej logiczne, włozyć nową turbinkę na świeżutki olej...i do tego nowiutki filtr powietrza
no to w czwartek zmienie wszystkie filterki i założe w końcu na gotowo zegary z mk4 (szybke wymieniał mi Bigozz)
a dzisiaj zajmę się turbinką - może juz dojdzie szybkozłączka od rob555
ufff, skoro mi przeniesiono temat do działu projekty to przerzuciłem większość fotek i ważniejszych akcji do pierwszego postu
wczoraj odebrałem przerobione zegary mk4 i złączkę do turbinki
musze tylko dobrać odpowiedni oring średnica wewnętrzna 45mm, grubość około 4mm
[ Dodano: Wto Kwi 24, 2007 20:28 ]
złaczka załozona - troszkę zaczepy dopieściłem pilniczkiem , naciągnąłem oring 3mm i jest git
[ Dodano: Sro Kwi 25, 2007 09:43 ]
przy okazji znalazłem dokładne przełożenia skrzyni
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html
tu są wszystkie skrzynie czyli moja CYP jest najdłuższa w TDI
teraz juz dokładnie dostroję zegary mk4 do prędkości rzeczywistych
poniżej obliczenia dla moich kół 195/45/16
wczoraj odebrałem przerobione zegary mk4 i złączkę do turbinki
musze tylko dobrać odpowiedni oring średnica wewnętrzna 45mm, grubość około 4mm
[ Dodano: Wto Kwi 24, 2007 20:28 ]
złaczka załozona - troszkę zaczepy dopieściłem pilniczkiem , naciągnąłem oring 3mm i jest git
[ Dodano: Sro Kwi 25, 2007 09:43 ]
przy okazji znalazłem dokładne przełożenia skrzyni
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html
tu są wszystkie skrzynie czyli moja CYP jest najdłuższa w TDI
teraz juz dokładnie dostroję zegary mk4 do prędkości rzeczywistych
poniżej obliczenia dla moich kół 195/45/16
nie robiłem bo nie mam oczkowej 8-mkiwosiek pisze:cowboy porobiłeś jakieś foty przemienienia muszli??
ale to żadna filozofia - trzeba poluzować 6 śrubek i przekręcic tą muszlę tak jak potrzeba ...
nie ma tam w środku żadnych kanałów... podobno można sobie ustawic jak sie chce...
zaraz jade kupić nową uszczelką pod kolektor ssący... no i trzeba będzie dorobić przejściówką do wlotu do kolektora...
czyli rura fi 50 a do tego kawał blachy (np fi 5mm) z 3 otworami do przykręcenia..
sama turbina i kawałek dolotu to powinno być latwo o ile śruby będą chciały wspópracować... w planie mam popsikanie je wd-40 dzień wcześniej... i jakoś to będzie... mam nadzieje
hyhy no ale ja włąśnie niewiem jak to trzeba ustawić by było dobrze:Pcowboy pisze:ie robiłem bo nie mam oczkowej 8-mki
ale to żadna filozofia - trzeba poluzować 6 śrubek i przekręcic tą muszlę tak jak potrzeba ...
to się przekręca całą tą częścią tak aby podpasowało pod...yyyy... wąż od icka czy to coś w środku się zmienia bo tak troszkę niekumaty jestem w takich wynalazkach:P
czy może nie trzeba tedo kompletnie ruszac??:P
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]
przekręca się muszlę zimną tak jak w ori trubawce AFN - GT1749VAwosiek pisze:to się przekręca całą tą częścią tak aby podpasowało pod...yyyy...
złaczka juz wyposażona w oring o grubości 5mm
no i kolektor jednak zamiast dorabiania flanszy, pojechałem do znajomego spawacza alu i dospawaliśmy takie przejście z fi 55 na fi 50
przy okazji okazało się że to sapanie to nieszczelność w dolocie, a ja jeździłem jak z jajkiem wymieniłem obejme i turbinka pompuje az miło jednak te trubinki AFN są nie do zdarcia
trzeba troszkę podciąć zderzak bo troszką napiera na kolanko wylotu z IC... będa jeszcze drobne korekty orurowania
przy okazji moja GT1749V bedzie na sprzedaż ...
z dodatkowych info to wymiana oleju, filtr paliwa, powietrza i kabinowy - wszystko knecht - po logach widze że LMM odzyło
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
cowboy, no fajnie wszystko sie składa,czekam na wiesci po montazu turba
kupie sprężyny na przód -30 501 670 271
kupie sprężyny na przód -30 501 670 271
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości