
Jak juz się bawimy w tuning to koszty sa porównywalne.
Cowboy sorka za ot
Moderator: G0 Karcio
Nie zgadzam sieKenaj pisze:SToRM, spok luz, jak chesz modzić dizla to potrzebujesz ok 5 tys, to tyle co soft turbo. No chyba że zadowolimy się samym softem, ale jak dla mnie i tak marne przyrosty
Doładowny ABF to już jest inna bajkaKenaj pisze:znowu się zaczyna licytacja który szybszy. A jak abf jest zmodzony nawet na te 180km to nie ma bata, afn dostaje po dupie.
porównujemy 2 seryjne auta VW, po takiej samej modyfikacji - chiptuning- bo ten wykres co pokazał STORM to ABF po chipsieKenaj pisze:Nie wiem dlaczego porównujecie seryjna benzyne do modzonego dizla
może kierownicy tych diesli nie ogarniali tematu i cisnęli do czerwonego polaSToRM pisze:U mnie tez bylo testowane i AFNy po chipsach na 135 kucy dostawaly sporo w dupe. Ibiza z ASZtem ze 3 dlugosci
Janek, czy wpakowałeś w mody ABFT 5 kPLN, koszty w dieslu są nieporównywalnie mniejsze przynajmniej na początku w stosunku do przyrostów, widac to po ilości zmodzonych TDI i uturbionych 16V w PolsceSToRM, spok luz, jak chesz modzić dizla to potrzebujesz ok 5 tys, to tyle co soft turbo. No chyba że zadowolimy się samym softem, ale jak dla mnie i tak marne przyrosty
Jak juz się bawimy w tuning to koszty sa porównywalne.
zobaczysz jak przyjemnie masuje plecy diesel jak wsadzisz te graty co masz do ALHSzczegolnie ze jako z nielicznych tutaj nie upieram sie totalnie przy ktores z technologii
to mój wykres z MAHA na którym ABF dostawał 2 długości do 120 km/hten sam ABF który szedł potem niemalże równo ze STORM-em
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
wiesz ja sprzedałem IC za 250, wtryski za 450, turbo za 400, a reszte robiłem po taniościMatijas pisze:Zmodzenia AFN (bo o nim mowa) na ok 160ps to kwota rzedu 3,5k
no to dobre podsumowanie tej całej gadkiMatijas pisze:i tak wszyscy dobrze wiemy czemu jezdzimy modzonymi dieslami i czemu chcielibysmy jezdzic modzonymi benzynami w Turbo
Podsumowanie prawdziwe, sporo osób które jeżdżą modzonymi dieslami ma zamiar albo chce przesiąść się na Benzynkę w Turbocowboy pisze:Matijas napisał/a:
i tak wszyscy dobrze wiemy czemu jezdzimy modzonymi dieslami i czemu chcielibysmy jezdzic modzonymi benzynami w Turbo
no to dobre podsumowanie tej całej gadki
jeździmy TDI ale tak naprawde chcielibysmy jeździć TFSI
dlatego coraz poważniej myślę nad przesiadką na turbobenzyne jak kasiorka sie bedzie zgadzać
seria [skromny] seria panie.. Wykres z chipsem musze szukac...cowboy pisze:bo ten wykres co pokazał STORM to ABF po chipsie![]()
Jak rowno, skoro wygralemdjtom pisze:szedł równo
ehhh.. Kenaj, blagam Cie - ustal pewne fakty zanim zaczniesz bzdury pisacKenaj pisze:to ten abf był kiepski nawet po czypsie, skoro szedł równo z serią Tomka
Brawo! I to mi sie podoba. Bo wg. mnie to gora 1 na 10-ciu jezdzi dieslem bo mu to podoba. Raczej sklaniam sie ku ekonomiki uzytkownikow. A ze troche poweru mzona wyciagnac to tylko plus, ale nie jest decydujacy argument...Matijas pisze:Reasumujac i tak wszyscy dobrze wiemy czemu jezdzimy modzonymi dieslami i czemu chcielibysmy jezdzic modzonymi benzynami w Turbo. Diesle sa tanie w eksploatacji oraz modzeniu (do pewnej granicy), ale za to beznynki daja wieksza frajde z jazdy w wyzszym zakresie obrotwo, pieknie ssssyczą
i nie klekoczą!!
:green_fuck:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości