
joke, teraz juz tylko lakiernik na wiosne

Moderator: G0 Karcio
Turbo dmuchnie duzo pow 2 barow, tylk ojak dlugo i z jaka wydajnoscia.Matijas pisze:ciekawy jestem ile dmuchneloby maxymalnie to turbo na mocniejszym mapsensorze
z tego co Cowboy napisal to takie bylo zamierzenieDario84 pisze:Szkoda ze moment leci na leb, troche za mocno spada moim zdaniem, z tad plaski wykres mocy.
de facto ABF zostanie 3 długości do 120 albo wiecejSToRM pisze:Dla porownania wrzuce wykres ABF'a, gdzie moc jest ta sama w zasadzie a moment rowno polowe mniejszy Moment w dieslu skutecznie obetnie skrzynia i krotki zakres obrotow, wiec de facto jest calkiem mozliwe ze podobnie by te auta jezdzily..
dokładnie tak jest..Rapix pisze:Tak OT już kilka razy miałem porównanie silnika o tej samej mocy w takiej samej budzie... i diesel zawsze na pierwszych 3 biegach wyjeżdżał do przodu później to się równało i już podobnie do końca jechały te auta...
mam ten sam silnik, tylko po kapitalnym remoncieTominator pisze:cowboy to wymieniłeś dół na mocniejszy? nie hamowaliście auta na starym sofcie i nowych gratach
Zimowki zalozone bardzo kiepskiej jakosci - stad takie straty. GDzies mam drugi wykres na letnich - znacznie lepiej...cowboy pisze:zoabcz jakie masz straty w napędzie przy mocy max w ABFie a jakie ja mam w dieslu ?
Ja nie chcialbym nikogo urazic. Ale nie pomoze koni kupa, jak z kierowcy pupacowboy pisze:SToRM, było to juz testowane i w wyścigu i z GTECH-em... ABF jeździ podobnie jak AFN zawirusowany na 135-140KM
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości