tez chcebarteKKK03 pisze:Chyba jakaś impreza
[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
będzie hamowany na tej hamowni co zawsze... wkrótcezaprzal pisze:nie chcesz sie hamowac na tej hamowni co zawsze? - dla porownania wynikow
jutro jade na geometrię, mam nadzieje że starczy regulacji na fasolkach, bo tak wstępnie rozparłem kielichy ta rozpórką
ale mam jakiś okres zniechecenia juz do tego auta...przez zime zaciskam pasa i na wiosne trzeba bedzie pomysleć o czymś nowym....
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mam tak samo :green_fuck: nic mi sie juz nie chce przy moim robic, tyle co paliwo leje No ale narazie trzeba kapuche odlozyc i na wiosne cos pomyslec, co dalej z motoryzacjacowboy pisze:ale mam jakiś okres zniechecenia juz do tego auta...przez zime zaciskam pasa i na wiosne trzeba bedzie pomysleć o czymś nowym....
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
to może któryś z was chce mojego ASZta kupić?? będe sprzedawał w najblizszym czasie. ładny zadbany 2003 rok, naprawde polecam!! Silnik taki jak ARL, jedynie co to turbo i cooler inny, ale tak to pompki te same, dół silnika zakuty...duza navi, 8 jaśków...
polecam
polecam
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 10:11 przez Kenaj, łącznie zmieniany 1 raz.
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
A pytalem sie ostatnio czy bedziesz sprzedawal...Kenaj pisze:to może któryś z was chce mojego ASZta kupić?? będe sprzedawał w najblizszym czasie. ładny zadbany 2003 rok, naprawde polecam!! Silnik taki jak ARL, jedynie co to turbo i cooler inny, ale tak to pompki te same, dół silnika zakuty...duza navi, 8 jaśków...
polecam
no to geometria na cacy zrobiona u Cianciary na Gocławiucowboy pisze:jutro jade na geometrię, mam nadzieje że starczy regulacji na fasolkach, bo tak wstępnie rozparłem kielichy ta rozpórką
facet pojechał na przejażdżke i był 2 razy w lekkim szoku na początku jak auto fajnie przyspiesza, a potem sie zdziwił jak fajnie hamuje
no to mody na ten sezon chyba zakończyłem... w czwartek się auto shamuje i zobaczymy czy dalej jest te 160 kuni
[ Dodano: Czw Wrz 25, 2008 22:08 ]
no i nastapila modyfikacja softu
po 1000km emeryckiej jazdy, auto zostało dojechanie na hamowni, ostra jazda chyba z 8 razy na rolkach
generalnie wymysliłem sobie żeby zdjąc niutona i koksu, bo 370NM jakoś za dużo mi sie widziało...no i chciałem bezdymnie i bezpiecznie...
no to uysy zmniejszał i zmniejszał i zmniejszał az sie udało wypłaszczyć ch-tyke momentu.. na górze troszke sie wiecej dmuchneło i powstał taki nowy zimowo lajtowy bezdymny bezpieczny program
na drodze zupełnie nie czuć tych 25NM auto ciągnie równomiernie, silnik już nie chce wyskoczyć z ramy i równomiernie ciągnie i harmonijnnie rozwija moc az do 4600 rpm, powyżej 3500 rpm pojawia sie tylko taki odkurz dymowy, przy pałowaniu nie rośnie temp oleju wiec wnoszę że i EGT jest mniejsze...
w porównianiu do tego co było rok temu widac że dół został osłabiony w celu oszczędzania silnika, w ściganiu to i tak nie pomaga, natomiast na górze jest bardziej równomiernie, moc jest płasko... mimo ze na wykresie 7KM mniej to na drodze zupełnie tego nie czuć co widać na wykresie
wydaje mi się po latach tjuningu że to najzajebisciejszy program na jakim jeździłem, a jest to któraś tam z kolei wersja
WIELKIE DZIEKI dla uysyego, czyli G-LAB !!
oraz dla żonki za cierpliwość bo dzisiaj na hamowni auto przejechało ładnych pare kilometrów
a przypomne od czego startowałem, czyli wykres serii AFN (przebieg 240 tys km)
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Fajnie:) czyli przerzucasz sie na bezpieczenstow?? taki setup zostaje for ever, czy tylko na zime??
Masz wykresik po tych naprawach wszystkich zanim zaczeliscie w sofcie grzebac??
Masz wykresik po tych naprawach wszystkich zanim zaczeliscie w sofcie grzebac??
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
no na pewno na razie nie dokładam koksu bo tez prawda jest taka ze i nie ma z czego, dodac 5 kuni papierowych na wykresie, a auto bedzie dymic - nie ma sensuMatijas pisze:czyli przerzucasz sie na bezpieczenstow?? taki setup zostaje for ever, czy tylko na zime??
jest potencjał ale trzeba pompe 11mm, na obecniej mimo ze jeżdżę wyłącznie na BP Ultimate nie ma sensu zyłować..bo ma juz 3000 tys km
auto jeździ tak samo a jednak dużo mniej obciążenia na kroby i sprzęgło, zobaczże przy 2400 jest juz 110 koni a od 3200 do 4600 jest płasko ponad 150KM
jak ktoś kiedyś dowodził że ważne jest żeby była moc po krzywą największe to umnie w tym zakresie moc jest płasko
zanim zaczeliśmy grzebać wyszło podobnie jak przed remontem ale troszke turbina od emeryckiej jazdy sie przycinała, wiec troszke uysy rozruszał sztangę, potem auto przejechało kilkanaście km na pełnej pi... i teraz chodzi jak złotoMatijas pisze:Masz wykresik po tych naprawach wszystkich zanim zaczeliscie w sofcie grzebac??
ogólnie to na hamowni golfik zrobił wczoraj chyba z 40 albo wiecej km, był hamowany z 10 razy, obroty wychodziły ponad 5000 rpm wiec przeszedł test
po zdjęciu koksu zresztą niem nawet cienia overboostu, jak na serii... zresztą do 2600 to chyba jest zdjęte poniżej serii czasem trudno jest zdjąć niutona jak auto chce jechać..
inna sprawa że na inercji pomiar trwa kilkanascie sekund a inaczej jest na drodze, a na drodze mówię że jest super i moim zdaniem auto jedzie fajniej
może jeszcze kiedyś skoczę na obciążeniówkę zobaczyć jak wyjdzie bo odniosłem wrażenie że na górze już obciążenie było jakby ciut za małe, bo na wskaźniku spadało na 1,3 Bara, a zadane mam teraz 1,45 Bar
Doszedłem do wniosku że na grubym wałku z wirnikiem ARL to turbo jest praktycznie jak ARL, więc 1,45 Bara to ono musi dmuchać bez gadania
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 08:45 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to najważniejsze!!cowboy pisze: a na drodze mówię że jest super i moim zdaniem auto jedzie fajniej
ciekawy jestem ile dmuchneloby maxymalnie to turbo na mocniejszym mapsensorzecowboy pisze:Doszedłem do wniosku że na grubym wałku z wirnikiem ARL to turbo jest praktycznie jak ARL, więc 1,45 Bara to ono musi dmuchać bez gadania
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości