[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 22, 2009 09:21

a co zyskujesz zmieniając zderzak od vento bo wygąda na taki sam jak w golfie
wygląda tak samo ale zderzak od VENTO jest wypchniety do przodu o jakies 5cm, więc jest tam troche wiecej miejsca :bigok:

mam zresztą jeszcze jeden rezerwowy zderzak z Vento z szeroką dokładką, którą może będę zakładał na zloty :)

Obrazek

mam tez juz drugą pompe 11-stke :) zgromadziłem troche tych gratów :bigok:

Obrazek

Obrazek

no i muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z nowego FMIC-a, ostatnio skroiłem mkIV GTI 1.8T o jakieś 3-4 długości a koleś za mną na CB zeznał, ze nie ma dymu przy butowaniu tylko przy zmianie biegu... było juz po zmroku więc jest OK...

odnoszę że ten ma lepszy przepływ, poza tym zdemontowałem chłodnicę klimy i za FMICem jest około 4-5 cm przestrzeni do chłodnicy wody :) co tez ma wpływ na odprowadzenie ciepła...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 22, 2009 09:23

tomek08 pisze:Autko masz zarąbiste,tyle pracy i kasy włożone aż żal sprzedawać.
no może i żal ale trzeba iść dalej :)

wsadze pompe 11 i te 230 i zrobie powiedzmy 185 KM i co z tego ?
jeszcze bardziej bedzie palił gumy...

ja mam jasny plan ;) quattro w mocnej benzynie do weekendowego upalania i predzej czy poźniej go zrealizuje ...



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » śr kwie 22, 2009 10:20

cowboy, witaj, a za tę pompę 11 to ile trzeba wyłożyć kasy? Nie chcesz sprzedać?


Tomek

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr kwie 22, 2009 11:45

cowboy daj znać jak będziesz chciał sprzedać auto może się zastanowię ;)



k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » śr kwie 22, 2009 12:36

ja bym jeszcze tylko psiknal cooler na czarno, zeby nie rzucal sie w oczy. :)


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr kwie 22, 2009 12:55

Szkoda będzie auta, może chociaż trafi w dobre ręce :bigok:
Powodzenia oby plany wypaliły.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr kwie 22, 2009 13:56

cowboy pisze:ja mam jasny plan ;) quattro w mocnej benzynie do weekendowego upalania i predzej czy poźniej go zrealizuje ..
Zdecydowanie tak, nie ma to jak kop w plecy!



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr kwie 22, 2009 14:11

olozwirski pisze:kop w plecy
Moim zdaniem lepszy kop (na starcie) w plecy będzie miał TDI w quattro, ze względu na niutona. :helm:
Oczywiście na trasie benzynka rulez :bigok:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » śr kwie 22, 2009 16:46

Ponior pisze:
olozwirski pisze:kop w plecy
Moim zdaniem lepszy kop (na starcie) w plecy będzie miał TDI w quattro, ze względu na niutona. :helm:
Oczywiście na trasie benzynka rulez :bigok:
Chyba oKOPcone plecy :jezor: :pub:

Owszem, diesle potrafią, ale nie ma to jak mocna benzynka :bigok:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32748
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr kwie 22, 2009 21:01

dyyyyym Obrazek lepsze tdi czy benzyna :?:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » śr kwie 22, 2009 21:47

djtom pisze:dyyyyym Obrazek lepsze tdi czy benzyna :?:
o nie znowu?????? :jezor:


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr kwie 22, 2009 22:41

djtom pisze:dyyyyym lepsze tdi czy benzyna
hehhe przez polowe tego tematy pare razy sie tutaj spieralismy na ten temat;p :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » śr kwie 22, 2009 22:52

djtom pisze:lepsze tdi czy benzyna :?:
jak zwykle podgrzewa atmosferę :chytry: :jezor:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 23, 2009 20:02

dyyyyym lepsze tdi czy benzyna :?:
TDI :P

byłem dzisiaj w rajdowej szkole Piotra Wróblewskiego dowiedzieć się jak nie umiem jeździć :)

nauka odbywała się na Bemowie na słynnej rozecie :)

Obrazek

http://www.rspw.waw.pl/rozeta.htm

Obrazek

Obrazek

pierwszy przejazd wariacki, Piotr pod wrażeniem ciągu TDI i mojego zaciecia sportowego - niestety moze fajnie ale mało efektywnie i płynnie ;( pierwszy raz w życiu, pierwszy przejazd 1:29,9 - myslę sobie jest dobrze zszedłem poniżej 1:30 wstydu nie ma :)

podobno są ludzie którzy subaru 250KM nie mogą zejść poniżej 1:30 :P

[youtube][/youtube]

ale olej doszedł pod 108 st C więc 3 kółeczka spokojnie na wystudzenie oleju :)

potem juz korzystając z uwag Piotrka mniej gniotłem gaz, starałem się przekładac ręce w zaketach narożnych 90 stoopni (nie kartingowo) no i dociaząc hamulcem przód w zakręcie

[youtube][/youtube]

czas wyszedł 1:29,2 ale zupełnie w paru miejscach wolno - jednak toprem jazdy i płynnością mozna wiele zyskac

tu kawałek 3 przejazdu z pomiarem czasu:

[youtube][/youtube]

i jego dokończenie :) chyba bo wyjazd na prostą i studzenie oleju :)

[youtube][/youtube]

i jeszcze kawałek jakiegoś przejazdu

[youtube][/youtube]

tu zrobiłem 1:27,5 ale zawaliłem na ostanim słupku więc czasu nie liczymy :)

generalnie sa to moje początki więc całość jeździłem wyłacznie na 3 biegu na nawrotach narożnych trzeba by zredukować do 2 a w jednym lub 2 miejcach możnaby sie pokusić o 4 bieg

prędkości w zakrętach od 40 do 90 km/h

na koniec pół godziny upalania tego :)

Obrazek

ale to inna bajka :)

generalnie polecam bardzo przejechanie się do Piotra, żeby przekonać się co się potrafi za kierą

nieważna jest moc ale opony, zawieszenie a przede wszystkim płynność jazdy i wybranie własciwego toru..

ja podszedłem lajtowo do tematu przejechałem na poważnie 3,4 razy w ciągu 1,5 godzinnego szkolenia, reszta to nauka kierowania, studzenie oleju itd.. nie chciałem zedrzeć opon i zbyt katować auta..

dodam że Piotrek przejechał moim golfem spokojnie bez szaleństw i wielkiego pisku opon 1:27 :) więc widać że trzeba się jeszcze duuuuuzo uczyć :)

powiedział że jest realne 1:25 tym autem (na 3 biegu) ja myślę że zrobię 1:26 jak potrenuje i dopracuje głównie dociążanie auta w ostrych zakrętach oraz wyeliminuje zbytnie dohamowanie i zbyt wczesne skręcanie i gwałtowne ruchy..

czasy podane na stronce to juz dość mocno wypracowane podczas kilku wizyt na rozecie ja byłem pierwszy raz :)

POLECAM WSZYSTKIM !!! i jeśli znajdą się chętni to mogę zorganizować coś takiego w Ułężu dla ekipy 15-20 osób

Piotr regularnie robi tak imprezy dla klubów BMW, Alfy, Subaru itd



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości