[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

622435
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt maja 20, 2008 16:59
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: 622435 » pt kwie 03, 2009 14:11

Nie laduj w niego jedenastki, mysle, ze wtedy mniej osob bedzie zaineresowanych takim samochodem. Niech zostanie na takim setupie :bigok: Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 14:12 przez 622435, łącznie zmieniany 1 raz.



k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » pt kwie 03, 2009 23:01

ja bym sobie odpuscil 11mm jesli planujesz sprzedaz. mialem podobny "dylemat" pare miesiecy temu i wydaje mi sie, ze dalsze modzenie nie ma sensu.
pompe mozesz dorzucic kupujacemu za dodatkowa kase, jesli bedzie chcial. :)

pozdr.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob kwie 11, 2009 07:16

k-meal pisze:ja bym sobie odpuscil 11mm jesli planujesz sprzedaz. mialem podobny "dylemat" pare miesiecy temu i wydaje mi sie, ze dalsze modzenie nie ma sensu.
pompe mozesz dorzucic kupujacemu za dodatkowa kase, jesli bedzie chcial.
masz racje tak zrobię :) moze ktoś zabierze tego parcha jak mu dorzuce ta 11-stke

wczoraj chciałem odkręcić chłodnicę klimy - TRAGEDIA

króćce i nakrętki od wężów są aluminiowe w związku z czym sie utleniają i za ch... nie chce to puścić :(

dowiedziałem się że podobno 1 na 5 da się odkręcić...

mam juz dość tego auta !! niech ktos to ode mnie zabierze :)

ps. choć jak w trasie kolesie na CB pytają ze zdziwieniem i uznaniem co tam za silnik masz w tym golfiku kolego to się micha jarzy :P



Furia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:25
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: Furia » sob kwie 11, 2009 08:06

Tak to jest, wkurza Cie co chwile przez jakies awarie i ukrecone sruby. Mi osobiscie w golfie ukrecily sie 3 sruby. W tym jedna w glowicy przy dokrecaniu wtrysku. To byl dopiero pech. No ale jak sie wyjedzie na ulice i zkilluje jakiegos dresa lub ktos pochwali i doceni twoja prace wlozona w samochod to jest wlasnie zaplata za to :)



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » ndz kwie 12, 2009 19:07

cowboy, jest dystans na przodzie??



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » ndz kwie 12, 2009 22:58

w razie sprzedaży auta jestem już w kolejce:-)


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pn kwie 13, 2009 20:08

cowboy pisze:
masz racje tak zrobię :) moze ktoś zabierze tego parcha jak mu dorzuce ta 11-stke

wczoraj chciałem odkręcić chłodnicę klimy - TRAGEDIA

króćce i nakrętki od wężów są aluminiowe w związku z czym sie utleniają i za ch... nie chce to puścić :(

dowiedziałem się że podobno 1 na 5 da się odkręcić...
coś wiem na ten temat, w zeszłym roku namęczyłem się trochę nad uruchomieniem klimy...miał być tylko kompresor do wymiany a....okazało się że dziurawa jest chłodnica klimy(kupiłem nową) , nowa sprężarka( nie regenerowana-poprostu nowa) , następnie nie funkcjonował poprawnie filtr klimy( przy próbie odkręcenia owych węży jeden poległ)kupiłem nowy filtr i odrazu nowy włącznik do niego-starego nie dało się odkręcić :D oraz nowy( używany przewód łączący chłodnicę klimy z owym filtrem-ciezko dostać a nowy w VW kosztuje jedyne 370zł- ma on ok.30cm długości :helm: , ja znalazłem w Lubinie za 50zł-facet chyba wszystkie pozbierał bo miał ich chyba z 10szt :grin: ),następnie okazało się że jest dziura w wężu od filtra do zaworu rozprężnego-kolejny zakup :grin: ,po napełnieniu ok-szczelne ale...nie działa zawór rozprężny-rozebranie,wyczyszczenie ( ktoś już coś grzebał tutaj też bo pozagniatane miałem króćce od parownika) poskładałem , nabicie ii ok...działa :grin: ......ale tylko tydzień...wspomniane króćce były tak pozagniatane że nie wiem czy od ciśnienia czy od zagnieceń pękły...załamka ale nic jak juz zacząłem robić to i skończę...kupiłem nowy parownik,wyciągnałem deskę,założyłem znów test próżni , nabicie iii sukces...wszystko śmiga do dziś pięknie...koszt części-2600 :bigok:
oczywiście zakonserwowałęm wsztskie nakrętki na wszelki wypadek.....i jednego się nauczyłem...nigdy nie kupię już auta z niesprawną klimą...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 13, 2009 20:18

golfer_1984 pisze:cowboy, jest dystans na przodzie??
jeszcze nie dotarł ale jak tylko dojdzie to zakładam :)
Christopherek pisze:w razie sprzedaży auta jestem już w kolejce:-)
nie wiedziałem że kolejka bedzie po niego

ale wymieniłem maske i błotnik - oczywiście maznałem to sprayem na razie bo nie wiem co dalej z tym autem - w okolicach Wielunia za 1500 PLN podobno lakierują całe auto :)

odświezyłem zaciski:

Obrazek

przymiarka FMICa nowego:

Obrazek

przy okazji troche rur z kwasiaka wrzuciłem i zderzak z VENTO... haratałem z pomoca żony 2 dni ... cholera wielka sobota, a ja na szybko składałem parcha ale jakoś to skleciłem... jeszcze na spokojnie musze zrobić poprawkę wlotu do FMIC i wzmocnić wzmocnienie (masło maślane) bo niewiele z niego zostało :)

tak więc pan Wiesiek spawacz jeszcze bedzie miał troche pracy :)

najwazniejsze że jeździ, nawet żaden wąż nie spadł, odnosze wrażenie że wczesniej czasem miał tendencje do overboostów a teraz jednak ponad 1,5 raza wiekszy FMIC :)

tak to tymczasowo wygląda:

Obrazek

Obrazek

podciałem w sumie w 2 miejscach moze po 2 cm tego zderzaka :)



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pn kwie 13, 2009 20:23

IC robi wrażenie, zreszta jak całe auto i jego wszsytkie modyfikacje, bdb projekt ja bym go nie sprzedawał :)


Obrazek

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » pn kwie 13, 2009 23:36

cowboy pokaz jak poprowadziles górną rurę, a jak nie masz fotki to narysuj, bo widze, ze wlot w coolerze nie jest przespawany, a mnie to ciekawi



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 14, 2009 09:15

masakra pisze:pokaz jak poprowadziles górną rurę, a jak nie masz fotki to narysuj, bo widze, ze wlot w coolerze nie jest przespawany, a mnie to ciekawi
jest przespawany :) jest na razie lekko zmieniony kąt ale musze dorwać kolanko fi 50 90 st z aluminium i musze go zawrócić całkiem wtedy podniosę go o około 2 cm żeby był równo i na wzmocnieniu dospawam na dole jakiś ceowniczek żeby miało dawną sztywność

na razie jest to tymczasowo, a fotki pokazę jak finalnie to dopasuję na cycuś.. wloty na tą chwilę przespawałem tak:

Obrazek

Obrazek

po prostu uciąłem pod kątem i obróciłem :)

doprowadzenie rurą do IC też jeszcze nie jest idealnie równolegle i to wymaga poprawy ale na to juz nie miałem czasu - na razie działa ale w wolnej chwili to podrzeźbię :)



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1548
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » wt kwie 14, 2009 14:49

Witam, muszę się wtrącić. Autko masz zarąbiste,tyle pracy i kasy włożone aż żal sprzedawać. Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
chrisjar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob lut 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Radłów k/Tarnowa
Auto: Superb II 2.0 TDI 170 KM, Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG
Kontakt:

Post autor: chrisjar » śr kwie 22, 2009 00:25

a co zyskujesz zmieniając zderzak od vento bo wygąda na taki sam jak w golfie


Kiedyś było...
Golf MK3 1.6 75 KM
Golf IV ALH 135KM & 326Nm by ProjectXs & Masters
Octavia II 2.0 TDI BMM 140 KM
Golf Plus 1.9 TDI BLS 105 KM
Teraz:
Superb II 2.0 TDI 170 KM
Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG

Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » śr kwie 22, 2009 02:08

Miejsce na IC. Chyba nie do konca jest taki sam



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości