
MODEL: Volkswagen Golf mkI Cabrio ClassicLine 91r
SILNIK: 2.3 V5 AQN
MOC: 170 Chętnych do współpracy koni
MODY POD MASKA: estetyka +
- Swap z 1.8 2H na 2.3 V5
- Brak akumulatora
- Brak zbiorniczka spryskiwaczy
- Odmalowana komora
- Silnik w czarnym macie, kolektor w kolorze nadwozia
- Przelotowy układ wydechowy na 2 tłumikach RM MOTORSPORT
- Wygładzony pas przedni
ZAWIESZENIE: Gwintowane TaTechnix
UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa hamulcowa VW T4 2.5 TDI
- Nowe przewody miedziane
- Nowe przewody gumowe TRW
- Zaciski przód Porsche Cayenne (4 tłoczkowe)
- Tarcze przód 300mm x 24mm
- Zaciski tył Golf mk4
- Płyn hamulcowy DOT4 ATE
KOŁA:
- BBS LeMans 17" 8J
- Opony NankangStyle 185/35/17
NADWOZIE:
- Lampy przód WESEM z krzyżem
- Lampy tył wersja POST
- Zaspawana antena
- Zaspawana dziura po dyszy spryskiwacza przedniej szyby
- Zaspawane dziury po znaczkach na tylnej klapie
- Wygładzony przedni zderzak
- Usunięta wnęka na światło przeciwmgłowe tył
- Usunięta wnęka na hak holowniczy tył
WNĘTRZE:
- Fotele Golf mk2 Edition One, sterowane elektrycznie
- Obszyte całe wnętrze, fotele, kanapa, boczki według własnego pomysłu
AUDIO: V5

ZMIANY PRZEPROWADZONE: Wszystko co wyżej wypisano

PLANY:
Przygodę z tuningiem zaczynałem przy pierwszym w życiu aucie



Zawsze chciałem Golfa serii 1. Chciałem w twardej budzie ale wyszło tak nie inaczej, że mam Cabrio

Kupiłem go na stalówkach. Poprzedni właściciel miał BBS RM (zdjęcia poprzedniego właściciela)


Jak na prawdziwego tunera przystało od razu nowe koła, przymiarki, tajle..

Nówka zbiorniczek wyrównawczy:

Nowe lampy z krzyżem:

Radio " Vw Alpha " (zmienione podświetlenie, czerwone przyciski, biały wyświetlacz)

Zmiana lamp i mała sesja. Na aucie BBS RS 15" 7,5J oraz 8,5J + kartoflowe opony.





Kupione fifky do wypolerowania


W kierunku sezonu rozebrałem całą deskę, pouzupełniałem plastiki, uruchomiłem podświetlenie licznika. Teraz są białe diodowe żarówki. Fajnie się teraz komponuje z podświetleniem radia



Wymiana płynów oraz niezbędne naprawy


Prace nad kołem czas zacząć, w między czasie przeprowadzka do nowego już własnego garażu


Nówki ranty na przód:


Chemiczne ściąganie lakieru:

Przymiarki na sucho:


Polerowanie rantów i malowanie:

Koła wyszły 8J przód i 9J tył. Na przód wskoczyło 165/45, a na tył 185/45.


Śruba centralna została pomalowana w kolor nadwozia, a dekielek środkowy zmienił się na WOLFSBURG EDITION z tego względu, że mega mi się podoba mimo, że Golf nie jest WE.

Kupiłem kiedyś dwie fifki do wypolerowania ponieważ miałem tłumik z diesla ale, że ani to nie wyglądało ani nic zmieniłem na oryginalny z mk1 z tym, że dospawałem prostą rurkę z kwasiaka pod skosem o większej średnicy. Środkowy tłumik wyciąłem. W tylnych lampach zamiast pomarańczu czerwień. Tak to wszystko wyszło







Takim wydaniem zakończyłem sezon 2012. Przygotowania do 2013 zacząłem od razu

Dodatkowe zegary VDO:

Silnik 2.3 V5 AQN 170Ps z Golfa mk4:


Swap ogarniali w GenowefaGarage:




Posty:

Korek wlewu oleju Audi R8:


Nowy grill z chromem:


Komora, ale jeszcze będą zmiany dolotu i ogólne ogarnięcie detali. Miało być tylko czysto i schludnie



Aluminiowa osłona chłodnicy (finalnie jest już w czarnym macie)

Dewastacja dzień pierwszy:







Rarytasy znalezione podczas rozbierania


Ciąg dalszy:














Przymiarka 15" zmusiła mnie ostatecznie do zmiany koła.. Na 15" miska jest za nisko




Nowa felga jest dość kontrowersyjna. Liczę się z wieloma negatywnymi opiniami

ACT SX 17":


Zderzaki zostały pozbawione niedoskonałości:





Koła zostały rozkręcone. Rotory poszły do toczenia, będą na zewnątrz. Śrubki zmienią się na te z BBS RS, a rotor pójdzie w szary kolor. Najprawdopodobniej " Nogaro Silver " z BMW. Małe przymiarki (ten kolor na foto to inny na próbę)






Auto rozebrane pojechało na lakiernię:


Nowe spinki:

Nowe klosze kierunków:

Rura wlewu paliwa do baku AP.. Jest nówka sztuka




Opony 185/35/17:


Prace nad budą. Zaspawana antena, zaspawana dziura po dyszy spryskiwacza przedniej szyby, zaspawane dziurki po znaczkach z tyłu, wycięte błotniki pod 17" i wygładzony pas przedni











Rozrusznik skwierczał przy odpalaniu. Wymieniona zębatka i rolki:

Belka przód:


LC5N







Składanie:






Malowanie rotorów, wymiana śrubek, składanie koła





Projekt dekielków



Nowy dach:



Opony:



Wyszło coś takiego






Jako smaczek dodaje film z dźwiękiem

[youtube]zSFR95CkkSU[/youtube]
---------------------------------------------------------------------------------------
Zima 2014 pod tytułem "hamulce"
W skrócie większość nowych części, zregenerowane zawieszenie, wyczyszczona i zakonserwowana podłoga. Zaciski przód Porsche Cayenne na tarczach 300mm x 24mm, tył Golfa mk4. Poniżej fotorelacja: (niestety używam imgur.com i nie wiem jak tam wsadzać miniaturki dlatego zdjęcia są większe)













































Mniej więcej w kolejności

Odbyła się przymiarka osłony na silnik:

Oraz zrobiłem customowy znaczek na wzór oryginalnego znaczka GTI w grill z mk1:



Zaciski z Cayenne wymusiły zmiany adapterów na szersze, auto deczko tez poszło w dół. teraz spasik mnie zadowala


Wnętrze:









Nowy zawór nagrzewnicy Febi. Teraz mam w kabinie ciepłe jak i zimne powietrze. Stary był nieszczelny i non stop było gorąco


Ponadto nówka sztuka gałka zmiany biegów. Moja wołała o pomstę do nieba


Podtuningowałem trochę zamki:



BBS LeMans 17" 8J:








i tak wyszło finalnie










CDN..