V8 w mkII, hamownia strona 40.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: olozwirski » wt maja 31, 2011 14:52

Nie wiem czy hamownia przeklamywala, bylem dzis na drugiej i wyszlo gorzej. Zastanawiam sie co dalej robic, czy zainstalowac standalone czy szukac serii w motronicu.
Obrazek



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: herbiasty » wt maja 31, 2011 15:25

ja myslę, ze przydał by sie konkretny uklad wydechowy...


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: Marszall » wt maja 31, 2011 18:35

dokładnie to co mówi przedmówca przelot go troche zmula, druga sprawa zimne powietrze do stożka.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: TAZ » wt maja 31, 2011 20:30

Zrób jeden wydech na wzór tłumika z garbusa. Bez turba full przelot to z deka szatański pomysł. I na pewno nitryfikacja by pomogła. :hmm:



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: olozwirski » śr cze 01, 2011 00:26

Taki wydech jak mam powinien ograniczyc moment obrotowy u dolu, na gorze powinno byc tylko lepiej. To nie jego wina.
Taka jest teoria...



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: Marszall » śr cze 01, 2011 07:00

a kompresje mierzyłeś? Może motor w kiepskim stanie?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: AD6 » śr cze 01, 2011 08:08

fajnie jest wyskalowana ta hamownia v-tech dokręcili pod odcinke a obroty na kompie niecałe 4 tyś. :?


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: TAZ » śr cze 01, 2011 09:10

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: ygd » śr cze 01, 2011 09:46

Taką naklejkę trzeba by teraz zapodać na auto ;)
Obrazek


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32794
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: djtom » śr cze 01, 2011 18:53

co do hamowni itp

http://www.racingforum.pl/index.php?s=0 ... 8148&st=60" onclick="window.open(this.href);return false;


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Re: Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: guziolek » śr cze 01, 2011 19:44

TAZ pisze:..(obrazki)...
Może to i dobrze, że tych kilka koni się rozbiegło, bo i tak przód podrywa elegancko. Po fotkach widać, że jeszcze trochę to przód by się oderwał :hmm: Musi być ciekawe uczucie przy ruszaniu....



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: Marszall » śr cze 01, 2011 22:12

jeżeli obstawiasz ze silnik ok to ja bym zapodał sterownik i wałki od s8 i musi być rożnica. Co do osprzętu to nie wiem jak w Twoim przypadku ale wiekszość sterowników podczas pełnego obciązenia nie kożysta z sond lambda, z tego co kojaże jada po charakterystyce. Jak sie ma sprawa przepływomierza nie jestem pewien ale może być kibel.
Spytam braciaka bo on ma bardzo dobrze ogarnięty ten silnik. A klapki w kolektorze masz ustawione na długi czy krutki dolot?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: olozwirski » czw cze 02, 2011 23:06

Decyzja zapadla, teraz szukam mozliwosci postawienia tego na SA. Zawsze to bardziej rozwojowa opcja na przyszlosc.
Marszall klapki w pozycji wyjsciowej czyli dlugi dolot czyli moment u dolu.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Golf RMR V8, majovwka strona 19

Post autor: Marszall » czw cze 02, 2011 23:16

no to się nie dziw że Ci mocy ujeło, moim zdaniem mogło dość dużo.
Myślisz że jakiś VEMS to lepiej wysteruje od serii S8?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości