V8 w mkII, hamownia strona 40.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sosen_TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 12:04
Lokalizacja: WGS XXXX

V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: Sosen_TDI » wt kwie 15, 2014 13:15

ja pierdzieeeele! Co to jest za szatański projekt :grin:


Obrazek

specu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 16, 2014 11:05

V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: specu » śr kwie 16, 2014 11:30

No Olo brawo brawo! Czekam na 11 na dzień dobry :pub:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7257
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: cowboy » czw kwie 17, 2014 09:02

bedzie niezły killer w klasie FWD N/A

to tylko pokazuje ze na bazie dowolnego auta VAG i klocków lego z VAGa mozna zrobic AWD, RWD i FWD

na razie golf mk1 AWD zrobił zdaje sie 11,5
golf mk2 RWD V8 zrobił 11,15
a ile zrobi to polo V8 ? mysle że jesli bedzie trakcja to 11 jest tez w zasięgu jak najbardziej ;)

edit: aha no i jednak przydałoby sie wydzieli temat o polo ;) na razie przenosze z powrotem do projektów trwających



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: olozwirski » sob kwie 19, 2014 00:15

specu pisze:No Olo brawo brawo! Czekam na 11 na dzień dobry :pub:
Czesc Michał, witamy na forum. Tobie raczej nie zagrożę.
cowboy pisze:bedzie niezły killer w klasie FWD N/A
to tylko pokazuje ze na bazie dowolnego auta VAG i klocków lego z VAGa mozna zrobic AWD, RWD i FWD
na razie golf mk1 AWD zrobił zdaje sie 11,5
golf mk2 RWD V8 zrobił 11,15
a ile zrobi to polo V8 ? mysle że jesli bedzie trakcja to 11 jest tez w zasięgu jak najbardziej ;)
edit: aha no i jednak przydałoby sie wydzieli temat o polo ;) na razie przenosze z powrotem do projektów trwających
Czasy jakie będę kręcił to dzielenie skóry na niedźwiedziu. W przyszłym sezonie o ile nie zbuduje czegoś innego będę walczył o czas, w tym tylko testy bez napinki.
Na razie GG nie odpaliło go bo sterownik (skrótowo pisząc) jest uwalony. Na dniach będzie inny i zobaczymy. Tam siedzi motronic 17.1 ciekawy wynalazek, np. seryjnie nie ma przepływomierza , a zamiast niego jest map.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7257
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: cowboy » sob kwie 19, 2014 20:47

olozwirski pisze: seryjnie nie ma przepływomierza , a zamiast niego jest map.
inzyniery z VAGa pewnie przewidziały ze Olo bedzie kiedys zaturbiał ? ;)



Awatar użytkownika
Sosen_TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 12:04
Lokalizacja: WGS XXXX

V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: Sosen_TDI » wt kwie 22, 2014 16:06

widziałem w Genowefie to Polo, ciekawy jestem niesamowicie jak to będzie się odpychać :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3308
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: B I A L Y S T O K
Kontakt:

Re: V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: Borys » czw kwie 24, 2014 13:02

Olo to manual czy awtomat będzie



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: olozwirski » czw kwie 24, 2014 18:54

Sosen_TDI dziękuję.
Borys Manual, 0A2.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: olozwirski » pt kwie 25, 2014 22:50

Dostałem dziś ciekawego maila od quaife, tragedii nie ma ale wyeliminuje mnie to z najbliższych zawodów w ulezy, fcuk! Cytuje, ixy moje.

Dear Mariusz ,
Due to a recent quality concern we are issuing a service notice for Quaife part number XXXX. There is only one affected batch number which is 055246/A and this is clearly marked on the differential. You have been identified as one of the recipients of this differential and as such we request that you follow the below check.

A small number of these within the larger batch have been identified as being assembled with an incorrect torque setting on the bolts. This means that the bolts have the potential to wind out of the body over time. If left, this could have catastrophic effects on the gearbox itself.

As we cannot identify which of the faulty differentials from the batch were sent where, you must check the unit you have (or if sold on to a third party please forward this notice on to them immediately) The differential must be removed from the vehicle and the bolts checked for tightness. To check the bolts, set a torque wrench to 80Nm and attempt to undo the bolts. If the bolts undo, you have one of the identified ‘at risk’ units. To rectify this, the diff must be fully disassembled, all Loctite cleaned from the threads and new bolts (that will be supplied by Quaife to you upon request) installed and tightened to 80Nm.

We realise of course that this is not a simple task and will require the gearbox to be disassembled in situ. We do not take this lightly and by no means will all of the batch be affected but we advise you that the risk is there on at least some and there is a potential for high damage within the gearbox if the existing bolts do wind out in service. With this in mind we request that you do not ignore this notice in the hope that you are not affected.

Please contact me on the email address below with the best address details and I will send you a fresh set of bolts in advance of you checking the differential so that in the event that you do find some you can replace them on the spot.

We apologise for the inconvenience this will undoubtedly cause and thank you for your quick reaction and understanding of our position.
Yours sincerely,
Mark Catterall
Commercial Manager



specu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 16, 2014 11:05

V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: specu » pn kwie 28, 2014 10:27

W sumie uczciwi są nie ma to tamto. Skrzynia Quajfa będzie?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7257
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

V8 w mkII, hamownia strona 40.

Post autor: cowboy » wt kwie 29, 2014 14:16

specu pisze:W sumie uczciwi są nie ma to tamto. Skrzynia Quajfa będzie?
skrzynia jest VAG 0A2, tylko jest szpera quaife...no i okazało się ze mozliwe ze jej dobrze nie skręcili i moze zrobic małe kabum

swoją drogą mogliby jakis gruby upust dać na nastepny zakup rzedu 50% ;)

zapytaj Olo o dobrą cena na szpere do 0B4 jesli robią... albo o tylni do B5 - podobno wchodzi po przeróbkach
http://quaife.co.uk/shop/products/qdf4q-0" onclick="window.open(this.href);return false;





ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości