MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: gluszcz » ndz sty 01, 2012 20:49

daniel1d pisze:Na suchym trochę lepiej się odpycha
na ulicy będzie robił zamieszanie :satan: czekam na jakies czasy ...
Będziesz coś grzebał z zawieszeniem auta ? bo auto klęka mocno przy tej mocy...
Tak samo z zawieszeniem silnika ,dostaje okrutnie ,może elementy z poli ...



Awatar użytkownika
pavo71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: pavo71 » ndz sty 01, 2012 20:53

Parę filmików a już widać że auto robi niesamowitą robotę. Jest gruboo !! :food: :satan:


Obrazek

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » ndz sty 01, 2012 21:08

gluszcz pisze:Będziesz coś grzebał z zawieszeniem auta ? bo auto klęka mocno przy tej mocy...
Zawsze można wsadzić gumy w sprężyny :D


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: konrad141 » ndz sty 01, 2012 21:29

Nicolas kliknął "Nie podoba mi się" pod tym filmikiem :D:D:D ;)


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: olozwirski » wt sty 03, 2012 00:34

konrad141 pisze:Nicolas kliknął "Nie podoba mi się" pod tym filmikiem :D:D:D ;)
Ciekawe dlaczego :rotfl:



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: guziolek » wt sty 03, 2012 23:30

Nie to żebym wątpił w możliwości Daniela i jego fury, ale jak Nikolas wsadzi 5,0 V10 (bo takie plany mi się gdzieś ana streetracing o oczy obiły) do swojej B4 to na pewno wolnego auta miał nie będzie i dla eRki godnym przeciwnikiem będzie. No chyba że wtedy audi wyleci z klasy street, ale to już się okaże, ja się dokładnie na zakresie dozwolonych przeróbek nie znam, prędzej Daniel coś może napisać?



Awatar użytkownika
zonda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: wt cze 10, 2008 15:26
Lokalizacja: BI

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: zonda » śr sty 04, 2012 00:00

Fura świetna! Jest ogień - dosłownie i w przenośni. Daniel już pisał, że V10 to nie jego liga i chyba nie robił tego jedynie z kurtuazji. Poza tym Panowie chyba się znają i bawią się na tyle długo w tuning, żeby wiedzieć, że modzi się dla samego siebie, a nie żeby kogoś tam pobić o setne sekundy na ćwiartkę :) Fajnie wyglądają te alu z s3 na golfie.



Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: Rybak » śr sty 04, 2012 11:07

daniel1d pisze:Na suchym trochę lepiej się odpycha " onclick="window.open(this.href);return false;
Taki właśnie start chciałem obejrzeć i się doczekałem :P No Daniel,teraz to widać jaki jest power :bigok:



Awatar użytkownika
Łuki15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lut 06, 2011 22:39
Lokalizacja: Goleniów/Budzieszewice/Szczecin

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: Łuki15 » śr sty 04, 2012 15:02

Jarku Ty nie mydlij nam oczu tylko bierz się do roboty i dziergaj opis swojej furgonetki:D



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » czw sty 05, 2012 03:56

" onclick="window.open(this.href);return false;


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: MatthewG » czw sty 05, 2012 12:59

Ujmę to tak, poszedł *#cenzura#**** :grin: Daniel, a jakie parametry miał twój wcześniejszy Golf? I jakie czasy kręcił?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » czw sty 05, 2012 13:12

MatthewG pisze:Daniel, a jakie parametry miał twój wcześniejszy Golf?
Jedyny pomiar jaki był to jak byłem na nagraniu do tvn turbo to wtedy było 493km i 735nm , potem doszedł strzał z nitro 150-200km ale nie był mierzony więc gdzieś w okolicach 700km i 900nm było.
MatthewG pisze:I jakie czasy kręcił?
3.5 do setki, na ćwiartkę 10.9 a do 200km/h ok 10s. Jeszcze można było trochę urwać z tych czasów jak by była procedura bo na starcie to miał za dużo koksu chodź i tak starty były z dwójki a trakcji nie było :P Przy strzale 50km do setki miał 3.7s przy 100km- 3.5s, przy 150km i 200km też 3.5s tylko na ćwiartkę się poprawiał czas.Plan już był żeby start był lepszy ale golf się sprzedał.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: MatthewG » czw sty 05, 2012 13:30

Strzał z drugiego biegu? :jezor: O Panie... Szybki był to trzeba mu przyznać. A ile km zrobiłeś na tym setupie? Z czym były największe problemy jeśli chodzi o awaryjność?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » czw sty 05, 2012 13:58

MatthewG pisze:Szybki był to trzeba mu przyznać. A ile km zrobiłeś na tym setupie? Z czym były największe problemy jeśli chodzi o awaryjność?
Na setupie 400km+ 600nm+ przez jeden sezon od lipca do listopada zrobiłem coś ok 25tyś km bezawaryjnie, były jakieś problemy raz że napęd się nie chciał zapiąć ale takie rzeczy to i w serii z haldexem się dzieją . Zdarzały się takie spoty że ścigałem się z jednym wracałem a tam już następny czekał i tak przez 30-40min w kółko i stary cały czas z odcinki wtedy jeszcze z jedynki bo na seryjnym sprzęgle.

Na setupie ok 700km i 900nm to mało jeździłem z względu na sprzęgło dwu tarczowe, zrobiłem coś ponad 5tyś. Wtedy niuton trochę niszczył napędy :P z trzy razy półośka się ukręciła, kilka razy tłumiki drgań na wale się rozpadły co owocowało że wał walił gdzie popadnie i przy okazji z dwa razy mocowania od haldexa.Raz wyrwała się poduszka od skrzyni razem z śrubami i tak samo było z poduszką od silnika też wyrwała się z śrubami ale w ProTrubo zostały zrobione poduszki własnej konstrukcji i dawały już radę.
MatthewG pisze:Strzał z drugiego biegu? :jezor:
Start z dwójki z strzałem 100km
" onclick="window.open(this.href);return false;


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości