


Moderator: G0 Karcio
Pewnie by było trzeba zmienić wałki to może coś by się poprawiło na górze.Na hamowni był tyle kręcony odcinka jest na 7.5tyś ale na ulicy tyle nie będzie kręcony, shift light ustawi się poniżej 7.5tyś tak żeby po zmianie biegu obroty nie spadały poniżej obrotów w których jest maks moc.zlos pisze:Widzisz sens ciągnięcia obrotów powyżej 7.100?
Makes sensedaniel1d pisze:Pewnie by było trzeba zmienić wałki to może coś by się poprawiło na górze.Na hamowni był tyle kręcony odcinka jest na 7.5tyś ale na ulicy tyle nie będzie kręcony, shift light ustawi się poniżej 7.5tyś tak żeby po zmianie biegu obroty nie spadały poniżej obrotów w których jest maks moc.
Nitro nie mazlos pisze:Nie odpisałeś, zapakowałeś (zgodnie z tradycją) NOXa, czy kreski są na czystej benzynie?
jest dwumas.Rapix pisze:czyli jednak sprzęgło udało się wzmocnić jest z dwumasem ?
jeszcze nie został zamontowany.W zestawie jest instrukcja montażuRapix pisze:PS. Daniel właśnie zamówiłem sobie również sterownik do haldex-a napisz proszę czy trudno było go zamontować może być na pw (i czy masz może fotkę ze środka gdzie umieściłeś sterowanie nim?)
zlos pisze:Makes sensedaniel1d pisze:Pewnie by było trzeba zmienić wałki to może coś by się poprawiło na górze.Na hamowni był tyle kręcony odcinka jest na 7.5tyś ale na ulicy tyle nie będzie kręcony, shift light ustawi się poniżej 7.5tyś tak żeby po zmianie biegu obroty nie spadały poniżej obrotów w których jest maks moc.Ciekaw jestem co ostrzejszy wałek zrobiłby z górą.
Nie odpisałeś, zapakowałeś (zgodnie z tradycją) NOXa, czy kreski są na czystej benzynie?
Tym większy szacun do kresekdaniel1d pisze:Nitro nie ma Sprężarka ma wydajność ponad 700km więc nitro nie będzie potrzebne
to jest pewneRafalek114 pisze:i wiem ze 600+ bedzie na wiosne
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości