[GOLF MKV] R32 Turbo by CompSport

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
PiSi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:55
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa

[GOLF MKV] R32 Turbo by CompSport

Post autor: PiSi » pt gru 10, 2010 19:26

Wprawdzie auto było już opisywany na forum SR, ale pewnie nie wszyscy go widzieli to wrzucam opis swojego auta tutaj. Projekt bedzie sie rozwijal zatem jezeli Admin lub Mod uznaja ze mozna przesiesc go do projektow to bardzo prosze :)

MODEL: Golf V R32 MY2009 DSG

Modyfikacje


Silnik:

3,2 VR6 24V BUB

-Seryjny odprężony przekładką
-Śruby głowicy Raceware
-Śruby korbowodów ARP
-Śruby głowne wału korbowego ARP
-Panewki korbowodowe "wzmocnione" :-)

Układ dolotowy:

-Aluminiowy kolektor ssący
-Intercooler Precision
-Orurowanie Aluminium
-DV Stock 710N

Układ wydechowy:

-Turbosprężarka Borg warner S200G TwinScroll
-Wastegate Tial
-Kolektor Wydechowy TwinScroll MG Motorsport
-Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Mtorsport

Układ paliwowy:

-6x Bosch 550cc EV14
-Pompa paliwa Bosch 044

Elektronika:

1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport
-Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą
-Brak dwóch tylnych sond lambda
-Brak SAI
-Brak EVAP
-Kalibracja "wiekszego" MAFu

2. Seryjny sterownik DSG Temic CompSport
-Procedura startu 4500rpm
-Skrócone czasy zmiany biegów
-W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down
-W trybie manualnym mozliwa jazda na odcieciu
-Zmiana biegow od 6500-7000rpm w zaleznosci od trybu pracy skrzyni biegow (D,S,M)
3.Wskażniki Defi (Boost,EGT)
4.Sterowanie doładowaniem HKS EVC

Układ napędowy:

-6 biegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG
-Wymienione sprzegła na wazmocnione 7io tarczowe w DSG
-Sterownik napędu Haldex z 3ma trybami pracy (stock,Sport,Race)

Zawieszenie:

Seria

Wszystkie prace wykonane w CompSport

I pare fotek ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Moc przy doladowaniu 1 Bar - 460 KM i 560 NM

Obrazek

I tak sie latem odpychal :)

[youtube][/youtube]

Wyniki z racelogica.
3,9--> 100 km/h
12,8--> 200 km/h
11,9--> 400m

Waga rzeczywista (zwazonego) auta to 1580 kg (bez zadnego wybebeszania).

I na koniec jeszcze jedna informacja. Powyzszy wynik to STAGE I. Auto caly czas bedzie udoskonalane i wzmacaniane.

W planach poza podniesieniem mocy ładna i lekka felga, dobre letenie opny (prawdopodobnie Yokohama) i moze jakas zawiecha (to sie jeszcze zobaczy). Aaa no i najgrubszy mod aluminowa podstopnica bo mnie ten plastik drazni ;)



Awatar użytkownika
KoMaR245
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 17:26
Lokalizacja: Brzesko

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: KoMaR245 » pt gru 10, 2010 19:41

moc konkretna a samochod i tak sie malo rzuca w oczy :) teraz czekamy na stage 2



Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Re: MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: Forest89 » pt gru 10, 2010 20:28

KoMaR245 pisze:moc konkretna a samochod i tak sie malo rzuca w oczy :)
Zależy komu ma się rzucać bo np. mnie znawcy Golfów i jako fan Golfa cholernie auto robi wrażenie, więc na takiego R32 3 godziny mógłbym patrzeć :D

Auto pierwsza klasa. Tylko chciałbym zobaczyć filmik ze środka podczas przyspieszania z widokiem na budzik :)



PiSi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:55
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa

Re: MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: PiSi » pt gru 10, 2010 21:22

Forest89 pisze:
KoMaR245 pisze:moc konkretna a samochod i tak sie malo rzuca w oczy :)
Zależy komu ma się rzucać bo np. mnie znawcy Golfów i jako fan Golfa cholernie auto robi wrażenie, więc na takiego R32 3 godziny mógłbym patrzeć :D

Auto pierwsza klasa. Tylko chciałbym zobaczyć filmik ze środka podczas przyspieszania z widokiem na budzik :)
Z cyferek wynika, ze 100-200 w 9 s, ale to tylko liczby bo przy tej pogodzie nie ma szans nic wiecej pokazac/nakrecic. Auto przy przyspieszaniu robi sie w ta pogode niebezpieczne. Na wiosne cos zmontuje to wrzuce.



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: masakra » pt gru 10, 2010 23:32

projekcik widzialem juz na SR.

jest przekozak !!

powodzenia w dalszych modach !!

:pub:



WiO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn kwie 05, 2010 12:24
Lokalizacja: Leszno

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: WiO » sob gru 11, 2010 01:10

Gratuluje Golfinyy piękna sprawa pozazdrościć powodzenia w dalszym modach :cool:



Awatar użytkownika
maciej551
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 419
Rejestracja: pn sie 10, 2009 21:13
Kontakt:

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: maciej551 » sob gru 11, 2010 01:23

R32 - megazajebiste auto :) i ta moc :grin: :grin: :grin:. Szczerze to wolałbym go od nowego golfa R :bajer: Szkoda tylko że 4 drzwiowe ... :jezor:



Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: Forest89 » sob gru 11, 2010 01:29

No mnie jakoś też ekstremalne MK5 bardziej się podoba :D Po modyfikacjach to niewiem, jest jakiś szybszy Hotchatch ? :D



Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: vr6syncro » sob gru 11, 2010 20:10

piękna maszyna :bigok:


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
maciej551
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 419
Rejestracja: pn sie 10, 2009 21:13
Kontakt:

Re: MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: maciej551 » sob gru 11, 2010 21:26

Forest89 pisze:No mnie jakoś też ekstremalne MK5 bardziej się podoba :D Po modyfikacjach to niewiem, jest jakiś szybszy Hotchatch ? :D
Chyba nie :helm:

Ale coś mnie nie przekonują te wyniki 0-100 km/h 3,9 ...
Golf Proturbo miał 600 - 700 ps i miał 3,5



PiSi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:55
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa

Re: MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: PiSi » sob gru 11, 2010 22:01

maciej551 pisze:
Forest89 pisze:No mnie jakoś też ekstremalne MK5 bardziej się podoba :D Po modyfikacjach to niewiem, jest jakiś szybszy Hotchatch ? :D
Chyba nie :helm:

Ale coś mnie nie przekonują te wyniki 0-100 km/h 3,9 ...
Golf Proturbo miał 600 - 700 ps i miał 3,5
Fajne porownanie i argument. Moze troche z dupy, ale fajne. Idac tym tropem to 997 TT po FL nie moze zrobic 3,3 do setki (a robi poszukaj na YT) bo ma tylko 500 KM a Daniel mial podobno 600-700 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A teraz juz żarty na bok. Wyniki pochodza z RaceLogica, który opiera sie o pomiar satelitarny ktory to wynik zrobiony zostal zarowno przeze mnie jak i miesiac wczesniej przez Patryka i Szymona z Comp Sportu. Jak sie zrobi nieco przychylniej na dworze to powtorze start i wrzuce logi z RaceLogica.



Awatar użytkownika
maciej551
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 419
Rejestracja: pn sie 10, 2009 21:13
Kontakt:

Re: MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: maciej551 » sob gru 11, 2010 23:23

PiSi pisze:
maciej551 pisze:
Forest89 pisze:No mnie jakoś też ekstremalne MK5 bardziej się podoba :D Po modyfikacjach to niewiem, jest jakiś szybszy Hotchatch ? :D
Chyba nie :helm:

Ale coś mnie nie przekonują te wyniki 0-100 km/h 3,9 ...
Golf Proturbo miał 600 - 700 ps i miał 3,5
Fajne porownanie i argument. Moze troche z dupy, ale fajne. Idac tym tropem to 997 TT po FL nie moze zrobic 3,3 do setki (a robi poszukaj na YT) bo ma tylko 500 KM a Daniel mial podobno 600-700 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A teraz juz żarty na bok. Wyniki pochodza z RaceLogica, który opiera sie o pomiar satelitarny ktory to wynik zrobiony zostal zarowno przeze mnie jak i miesiac wczesniej przez Patryka i Szymona z Comp Sportu. Jak sie zrobi nieco przychylniej na dworze to powtorze start i wrzuce logi z RaceLogica.
Nie żebym nie wierzył bo się aż tak nie znam a taka moc to dla mnie abstrakcja :kac: ale te różnice są dość małe.
Pzdr



PiSi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:55
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa

Re: MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: PiSi » ndz gru 12, 2010 00:35

maciej551 pisze:Nie żebym nie wierzył bo się aż tak nie znam a taka moc to dla mnie abstrakcja :kac: ale te różnice są dość małe.
Pzdr
To tylko tak sie wydaje, ze roznice sa male bo urwanie 0,2 czy 0,3 w przyspieszeniu 0-100 km/h to sa juz grube dziesiatki koni zeby nie powiedziec setka jesli nie chce sie nic ruszac w masie. Z tego co kojarze to zlos w swoim R20 po programie ma okolice 4,8 do setki. Zlos ma u siebie ok. 300 KM wiec, zobacz zatem ile musialem miec wiecej mocy zeby urwac 0,9 s. z jego czasu 0-100 km/h. Wychodzi ok. 160 KM. Na pewnym poziomie ciezko jest osiagnac poprawę w sekundach i kazda dziesietna cieszy. Oczywiscie na ulicy to moze nie miec kompletnie znaczenia, ale przeciez caly ten tunning robi sie po to by poprawic performance wieci o te diesietne tez sie walczy (byleby niezbyt duzym kosztem :) )



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK V R32 Turbo by CompSport

Post autor: daniel1d » ndz gru 12, 2010 01:19

Co do przyśpieszenia w 3.9s do setki to czas jak najbardziej realny przy tej mocy i dsg na pokładzie,w manualnej skrzyni było by już gorzej zrobić ten czas przy tej mocy..Dsg jest fajne :D
PiSi pisze:To tylko tak sie wydaje, ze roznice sa male bo urwanie 0,2 czy 0,3 w przyspieszeniu 0-100 km/h to sa juz grube dziesiatki koni zeby nie powiedziec setka jesli nie chce sie nic ruszac w masie.Z tego co kojarze to zlos w swoim R20 po programie ma okolice 4,8 do setki. Zlos ma u siebie ok. 300 KM wiec, zobacz zatem ile musialem miec wiecej mocy zeby urwac 0,9 s. z jego czasu 0-100 km/h. Wychodzi ok. 160 KM. Na pewnym poziomie ciezko jest osiagnac poprawę w sekundach i kazda dziesietna cieszy.
Na początku jest łatwo urwać sporo czasu MKIV R32 ma coś ponad 6s do setki dodając mu 200km urywasz ponad 2s do setki czyli wychodzi w tym przypadku mniej więcej 1s=100km ale potem to już robią się schody można dodać kolejne 200km a przyśpieszenie polepszy się o kilka dziesiątych.


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości