[GOLF MK4] R:.arl
Moderator: G0 Karcio
[GOLF MK4] R:.arl
Witam ....
Posiadam granatowego od 09/2008 .W momencie kupna była to seria GTI TDI Exclusive .
W seryjnym wyposażeniu posiadał -prawie- wszystko co zakladano do golfa 4 gen. /bez skór/ Z ciekawszego wyposażenia auto posiada fabryczną instalację ksenonową ,webasto,fotele z elektryczną regulacją i pamięcią ustawienia.....
11/2008
w aucie doszyły czarne znaczki i ściemniłem tylne szyby
W lutym 2009 udałem sie do Katowic do Wojtka G. na chip tuning .
Na rolkach wyszło w serii 164 KM/320Nm a po sofcie 191KM/380Nm.
Wtedy też zapadła decyzja o dalszych modyfikacjach auta ma to być -prawie - R na OEM gratach.
Na początek zakupiłem zderzak od r32 i kompletowałem aluminium szczotkowane z r32 do środka .Zakupiłem tez części potrzebne do swapu hamulcy 312/256 mm i elementy poli. z bikopura na przednie zawieszenie.Wpały też nakładki z TT + podstopnica i kratki r32/bora.
I udałem sie na manie 2009
Przez zime i wiosnę 2009/2010 działo się sporo,zakupiłem ;
body kit R-line/tylni zderzak,progi,lotka,tylne lampy usa gti ,gałka R-line/+WOB ,dywaniki R ,dokładka cupra R,antenka mk5
Szukałem felg i najpierw zakupiłem bbs rc 330 które następnie pomalowałem w matową czerń
ale trafiły się BBS CH na które dawno już chorowałem
ale kolor i stan nie był taki jak bym chciał więc poszły do Czajki na długie tygodnie.
Kupiłem gwint Bilstein B14 PSS
doszła tez spinka kielichów z s3
W tym czasie z ekipą z kącika mk4 pojechaliśmy na Wörthersee 2010
Nysa 2010
Majówka 2010
Mania 2010
W skrócie ;
MODEL; GOLF MK4 GTI TDI Exclusive 03/2003 / B5N -indigo blue pearlescent
SILNIK/SKRZYNIA; TDI ARL 164 KM/320Nm /ERF 6 bieg.
SILNIK;
Moc auta została podniesiona przez Wojtka G./Ali/ przez napisanie programu 191KM/380Nm/02/2008/
ZAWIESZENIE;
-zawieszenie gwintowane Bilstein B14 PSS
-elementy poliuretanowe w przednim zawieszeniu /czerwony biokopur/
-spinka przednich kielichów z audi s3 8l
HAMULCE;
-312/25mm na przodzie /EBC Turbo Groove + EBC greenstuff/
-256/22 mm na tyle /EBC Turbo Groove + EBC greenstuff//
Dodatkowo na przodzie przewody w stalowym oplocie goodgridge+ płyn motul rbf 600
KOŁA;
-BBS CH002 8,5'R18+ Pirelli Pzero Rosso 225/40..+dystanse 5mm /tył/
-ATS DTM 7,5'R17 + Michelin Pilot Alpin 215/45
KAROSERIA;
Body Kit R-line VW
-przedni zderzak R32
-tylni zderzak R-line
-progi R-line
-lotka R-line
-dokładka Seat Cupra R /przód/
-zaślepki bocznych kierunkowskazów WOB
-antena mk5
-lampy tylne z wersji usa gti
-wycieraczka tylnej szyby mk5
-czarny znaczek na tyle i przodzie
WNĘTRZE;
-elementy z aluminium szczotkowanego/R32/
-gałka zmiany biegów R-line
-nakładki na pedały+ podstopnica z audi tt
-podświetlane kratki/R32,Bora/
-dywaniki R32
AUDIO
-Clarion 788
-Morel Dotech Ovation
-tłumienie drzwi matami dynamat
...całość prac Car Audio Mielec
05/2010
Fotki z Konradem
Chciałbym podziękować MaNo za sesje foto i polecam go wszystkim z czystym sumieniem http://www.krzysztoftobola.com" onclick="window.open(this.href);return false; .
Wielkie dzięki też dla Konrada za logistykę przedsięwzięcia
PLANY;
-wiele ich jest, a ile zrealizuję czas pokaże...
Ogólne podziękowania dla wszystkich którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do tego -prawie projektu- /Krzysiek GETem specjal thx ..... /
przygotowania do 2011 -
Na zakończenie sezonu 2010 razem z Konradem załapalismy się na kilka stron w listopadowym VW Trends .Oczywiście thx dla Konrada za logistykę i dla Gluszczyków i MaNo za towarzystwo
Posiadam granatowego od 09/2008 .W momencie kupna była to seria GTI TDI Exclusive .
W seryjnym wyposażeniu posiadał -prawie- wszystko co zakladano do golfa 4 gen. /bez skór/ Z ciekawszego wyposażenia auto posiada fabryczną instalację ksenonową ,webasto,fotele z elektryczną regulacją i pamięcią ustawienia.....
11/2008
w aucie doszyły czarne znaczki i ściemniłem tylne szyby
W lutym 2009 udałem sie do Katowic do Wojtka G. na chip tuning .
Na rolkach wyszło w serii 164 KM/320Nm a po sofcie 191KM/380Nm.
Wtedy też zapadła decyzja o dalszych modyfikacjach auta ma to być -prawie - R na OEM gratach.
Na początek zakupiłem zderzak od r32 i kompletowałem aluminium szczotkowane z r32 do środka .Zakupiłem tez części potrzebne do swapu hamulcy 312/256 mm i elementy poli. z bikopura na przednie zawieszenie.Wpały też nakładki z TT + podstopnica i kratki r32/bora.
I udałem sie na manie 2009
Przez zime i wiosnę 2009/2010 działo się sporo,zakupiłem ;
body kit R-line/tylni zderzak,progi,lotka,tylne lampy usa gti ,gałka R-line/+WOB ,dywaniki R ,dokładka cupra R,antenka mk5
Szukałem felg i najpierw zakupiłem bbs rc 330 które następnie pomalowałem w matową czerń
ale trafiły się BBS CH na które dawno już chorowałem
ale kolor i stan nie był taki jak bym chciał więc poszły do Czajki na długie tygodnie.
Kupiłem gwint Bilstein B14 PSS
doszła tez spinka kielichów z s3
W tym czasie z ekipą z kącika mk4 pojechaliśmy na Wörthersee 2010
Nysa 2010
Majówka 2010
Mania 2010
W skrócie ;
MODEL; GOLF MK4 GTI TDI Exclusive 03/2003 / B5N -indigo blue pearlescent
SILNIK/SKRZYNIA; TDI ARL 164 KM/320Nm /ERF 6 bieg.
SILNIK;
Moc auta została podniesiona przez Wojtka G./Ali/ przez napisanie programu 191KM/380Nm/02/2008/
ZAWIESZENIE;
-zawieszenie gwintowane Bilstein B14 PSS
-elementy poliuretanowe w przednim zawieszeniu /czerwony biokopur/
-spinka przednich kielichów z audi s3 8l
HAMULCE;
-312/25mm na przodzie /EBC Turbo Groove + EBC greenstuff/
-256/22 mm na tyle /EBC Turbo Groove + EBC greenstuff//
Dodatkowo na przodzie przewody w stalowym oplocie goodgridge+ płyn motul rbf 600
KOŁA;
-BBS CH002 8,5'R18+ Pirelli Pzero Rosso 225/40..+dystanse 5mm /tył/
-ATS DTM 7,5'R17 + Michelin Pilot Alpin 215/45
KAROSERIA;
Body Kit R-line VW
-przedni zderzak R32
-tylni zderzak R-line
-progi R-line
-lotka R-line
-dokładka Seat Cupra R /przód/
-zaślepki bocznych kierunkowskazów WOB
-antena mk5
-lampy tylne z wersji usa gti
-wycieraczka tylnej szyby mk5
-czarny znaczek na tyle i przodzie
WNĘTRZE;
-elementy z aluminium szczotkowanego/R32/
-gałka zmiany biegów R-line
-nakładki na pedały+ podstopnica z audi tt
-podświetlane kratki/R32,Bora/
-dywaniki R32
AUDIO
-Clarion 788
-Morel Dotech Ovation
-tłumienie drzwi matami dynamat
...całość prac Car Audio Mielec
05/2010
Fotki z Konradem
Chciałbym podziękować MaNo za sesje foto i polecam go wszystkim z czystym sumieniem http://www.krzysztoftobola.com" onclick="window.open(this.href);return false; .
Wielkie dzięki też dla Konrada za logistykę przedsięwzięcia
PLANY;
-wiele ich jest, a ile zrealizuję czas pokaże...
Ogólne podziękowania dla wszystkich którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do tego -prawie projektu- /Krzysiek GETem specjal thx ..... /
przygotowania do 2011 -
Na zakończenie sezonu 2010 razem z Konradem załapalismy się na kilka stron w listopadowym VW Trends .Oczywiście thx dla Konrada za logistykę i dla Gluszczyków i MaNo za towarzystwo
Ostatnio zmieniony ndz gru 26, 2010 12:57 przez gluszcz, łącznie zmieniany 32 razy.
Pierwszy To teraz mogę zedytować posta
Auto rewelacja Na żywo jeszcze ładniejsze niż na fotkach Szkoda że jeszcze nie udało się zweryfikować mocy Jeśli dobrze pamiętam to mamy dokładnie tą samą skrzynie więc mogło by być ciekawie Teraz trzeba założyć klub r-line Tylko kto sfotografuje moje auta ??
Auto rewelacja Na żywo jeszcze ładniejsze niż na fotkach Szkoda że jeszcze nie udało się zweryfikować mocy Jeśli dobrze pamiętam to mamy dokładnie tą samą skrzynie więc mogło by być ciekawie Teraz trzeba założyć klub r-line Tylko kto sfotografuje moje auta ??
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 21:30 przez MaNo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Radas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 864
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 21:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Bajeczka drugi
No i widać profesjonalne podejście do tematu,nie wspominając już o trzymaniu w napięciu wielu użytkowników forum,jak dla mnie jedno z najładniejszych i najlepiej zmodyfikowanych mk4 w kąciku. A co do sprawy technicznej auta to też nie da się ukryć że na każdym wymienionym elemencie tej układanki widać pełną profeskę a nie jakieś tam półśrodki. Piękne auto i jak napisałem już w kąciku ukłony dla Mano za fotki,jak wspomniałem przy pierwszej fotce opadła mi szczena i musiałem kobitę wołać żeby przyszła podziwiać
No i widać profesjonalne podejście do tematu,nie wspominając już o trzymaniu w napięciu wielu użytkowników forum,jak dla mnie jedno z najładniejszych i najlepiej zmodyfikowanych mk4 w kąciku. A co do sprawy technicznej auta to też nie da się ukryć że na każdym wymienionym elemencie tej układanki widać pełną profeskę a nie jakieś tam półśrodki. Piękne auto i jak napisałem już w kąciku ukłony dla Mano za fotki,jak wspomniałem przy pierwszej fotce opadła mi szczena i musiałem kobitę wołać żeby przyszła podziwiać
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 21:37 przez Radas, łącznie zmieniany 1 raz.
To zdjęcie z tzw. RIG SHOTa czyli statywu mocowanego bezpośrednio do auta. (Aparat jedzie razem z autem).Cr3s pisze:Zajebisty a fotki jeszcze lepsze Plany Zacne...
niech mi ktoś powie jak ten efekt uzyskać ^^
Obrazek
Jeśli ktoś jest zainteresowany sesją swojego samochodu jest to do zrealizowania. Szczegóły na PW.
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 21:40 przez MaNo, łącznie zmieniany 1 raz.
- miko
- black point
- Posty: 1408
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 13:12
- Lokalizacja: Poznań/Dąbrówka
- Kontakt:
No Piotrek nareszcie temat o Twoim aucie
Auto doinwestowane i zadbane, stylistyka - extra, moc hmmm wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia ale w planach są dalsze modyfikacje więc OK, poczekamy.
Hamownia 312/256 robi robotę, wymarzone BBS CH on board
Brakuje mi fotek środka bo nie pamiętam jak oglądałem w zeszłym roku ale nic straconego za dwa tygodnie się widzimy Pozdro
Auto doinwestowane i zadbane, stylistyka - extra, moc hmmm wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia ale w planach są dalsze modyfikacje więc OK, poczekamy.
Hamownia 312/256 robi robotę, wymarzone BBS CH on board
Brakuje mi fotek środka bo nie pamiętam jak oglądałem w zeszłym roku ale nic straconego za dwa tygodnie się widzimy Pozdro
Widziany w zeszłym roku, ale od tego czasu wiele się zmieniło i auto jest jeszcze ładniejsze Niewykluczone że jak będzie na sprzedaż po sezonie to odezwę się do właściciela
Ostatnio zmieniony wt lip 20, 2010 11:30 przez Centek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości