MK4 TDI ARL 4motion,25th,GTB2260VK,Colour Concept,SE
Moderator: G0 Karcio
MK4 TDI ARL 4motion,25th,GTB2260VK,Colour Concept,SE
siema wszystkim jako ze po sprzedaży mk3 gti :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168045" onclick="window.open(this.href);return false;
przyszła kolej na mk4
szukałem zadbanej jednostki 1,8T i 3D ale nic nie znalazłem zadowalającego mnie wiec rozgladnolem się za TDI od 110 do 150 PS
i takim trafem nie daleko ode mnie było TDI 150KM (ARL) i 4MOTION
było jednak więcej minusów co opisze zarz a jeden z nich to to ze był w 5D (przemyślałem sprawę i zdecydowałem :])
AUTKO ZAKUPIONE
rocznik: 2002
przebieg: 182000tys
skrzynia: 6
liczba drzwi: 4/5
silnik: 1,9 TDI ARL i 150KM (do sprawdzenia na hamowni)
napęd: 4 MOTION
minusy:
-uszkodzone drzwi lewe z tylu i troszkę błotnik
-łuszczący się lakier bezbarwny z prawego przedniego błotnika
-delikatne wgniotki na prawych tylnych drzwiach do wyciśnięcia tak twierdzi blacharz który będzie to robił
-pęknięty waz od turbo na razie zakleiłem i jest dobrze autko zyskało na mocy prawie 2krotnie
plany:
-jak na razie zrobić z blacharka i reszta wyjdzie w praniu :]:]
ale na pewno jakieś ładne alu i jakąś gleba :]
wlepka z bagażnika:
foto autka:
uszkodzenia:
wnętrze:
17,05,2005r
coś się zaczęło dziać mianowicie założyłem xenon 6000K bo coś słabo te lampki świeciły
przed:
po:
przy okazji wymieniłem rolkę napinacza paska klinowego gdyż dopatrzyłem ze jest pęknięta i nie chciałem żeby się rozleciała do reszty kiedyś :]
zaczęcie czyszczenia EGR
przed:
po:
i zaślepiony:
no wiec tak prace nad autem ida coraz dalej tzn:
grill obklejony czarna folia termokurczliwa:
nie wyszło to idealnie ale nie widać (będzie trzeba go pomalować)
potem zakupiona została bra na maskę jeszcze jest nie dopasowana i się marszczy tam i tu :]
auto trafilo rowniez do lakiernika w celu wyleczenia auta z łuszczycy :] (jak na razie tylko blotnik ale po zimie ida drzwi do roboty i takie tam :])
zakupiony został słupek na zegary (luzem mnie denerwował)turbo i jeszcze nie wiem jaki ???? (może wy coś doradzicie)
wymienione zostały lampy z przodu na DEPO troszkę im pomogłem żeby wyglądały na bardziej ciemne :]
lampa od strony pasażera mi paruje i będzie trzeba porządnie skleić
no i na koniec obkleiłem dach na wzór szachownicy (nie jest to idealnie zrobione ale robiłem pierwszy raz i na probe porządnie będzie zrobione na lato 2011 :]:])
na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:
no wiec zaczołem robić zabudowę bagażnika jak na razie zrobiona obudowa głośnika w dalszej części będzie robiona reszta tzn z drogiej strony będzie zabudowany wzmacniacz z kondensatorem i jak dobrze pójdzie wszystko będzie obszyte czarna skora bądź alcantara
zaczelo sie od projektu z kartonu :D:D
a taki był efekt końcowy z kartonu :]
no i zaczołem robić z płyty tylko zrobiłem jeden błąd dałem płytę 12mm zamiast 18mm ale nie wpłynęło to na jakość grania gdyż to nie ma dudnić w niebo glosy ale ma być delikatny bass :]
no i efekt końcowy:
zostało ja wygłuszyć ale nie wiem czym jak wiecie to pomocy czy kupić na allegro mate głosząca czy porostu zwykła gąbkę ??????
zakupiony gwint TaTechnix:
na aucie:
kola pomalowane przed
po:
no i efekt koncowy:
zabawa w PS:
prostowanie progow + konserwacja tak sie zaczelo:
no i do roboty prog lewy tak wygladal przed:
tak wyglada w podkladznie:
prog prawy tak wygladal :
no i w podkladnie :
wiecej zdjec w podkladnie nie mam ale za to mam prawa strone zakonserwowana :]
progi zostaly zrobione i maja sie dobrze
przyszla kolej na 25th
no i pasujemy:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 485gi.jpg/]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/851/dsc00486v.jpg/][
no i malujemy:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/845/dsc00487g.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 488bl.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/98/dsc00489f.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 490ch.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/855/dsc00491d.jpg/]
na aucie:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/20/dsc00492va.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/15 ... 493zd.jpg/]] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/6/dsc00494ci.jpg/]
przod pasowanie:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/31/dsc00483t.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/836/dsc00484j.jpg/]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/24/dsc00495fu.jpg/]
i na aucie:
progi dopasowane do auta:
no i w kolorze:
na takim etapie stanely prace z zewnatrz auta
zaczolem bawic sie ze srodliem i
naprawiłem sobie kierownice:
zacząłem również oklejanie wnętrza ALCANTARA i obszycie słupka na zegary
no i taka mala przymiarka jak to bedzie wygladac
dalsza czesc zabawy :]
prawie wszystkie slupki gotowe ale najwazniejszy w trakcie
nie jest to zrobione profesjonalnie ale własnoręcznie
wspornik pod oslone silnika i sama oslona
no i prace ruszyly po prawie 3 tyg. stania auta z powodu padnietej turbinki
turbo GTB2260VK
porównanie:]
no i praca nad nim :
zrobil sie nowy wydech co prawda nie kwasowka ani nierdzewka ale 2.75cala jest na jednym tlumniku :] (wydech z MAN-a)
no i efekt koncowy dzieki wielkie dla Tomka za wykonanie wyfuku
teraz autko czeka az sie napisze program na gotowo i mysle ze bariera 235km bedzie przebita
nowy fant i czekajacy na montaz
no i zabawa stickerem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168045" onclick="window.open(this.href);return false;
przyszła kolej na mk4
szukałem zadbanej jednostki 1,8T i 3D ale nic nie znalazłem zadowalającego mnie wiec rozgladnolem się za TDI od 110 do 150 PS
i takim trafem nie daleko ode mnie było TDI 150KM (ARL) i 4MOTION
było jednak więcej minusów co opisze zarz a jeden z nich to to ze był w 5D (przemyślałem sprawę i zdecydowałem :])
AUTKO ZAKUPIONE
rocznik: 2002
przebieg: 182000tys
skrzynia: 6
liczba drzwi: 4/5
silnik: 1,9 TDI ARL i 150KM (do sprawdzenia na hamowni)
napęd: 4 MOTION
minusy:
-uszkodzone drzwi lewe z tylu i troszkę błotnik
-łuszczący się lakier bezbarwny z prawego przedniego błotnika
-delikatne wgniotki na prawych tylnych drzwiach do wyciśnięcia tak twierdzi blacharz który będzie to robił
-pęknięty waz od turbo na razie zakleiłem i jest dobrze autko zyskało na mocy prawie 2krotnie
plany:
-jak na razie zrobić z blacharka i reszta wyjdzie w praniu :]:]
ale na pewno jakieś ładne alu i jakąś gleba :]
wlepka z bagażnika:
foto autka:
uszkodzenia:
wnętrze:
17,05,2005r
coś się zaczęło dziać mianowicie założyłem xenon 6000K bo coś słabo te lampki świeciły
przed:
po:
przy okazji wymieniłem rolkę napinacza paska klinowego gdyż dopatrzyłem ze jest pęknięta i nie chciałem żeby się rozleciała do reszty kiedyś :]
zaczęcie czyszczenia EGR
przed:
po:
i zaślepiony:
no wiec tak prace nad autem ida coraz dalej tzn:
grill obklejony czarna folia termokurczliwa:
nie wyszło to idealnie ale nie widać (będzie trzeba go pomalować)
potem zakupiona została bra na maskę jeszcze jest nie dopasowana i się marszczy tam i tu :]
auto trafilo rowniez do lakiernika w celu wyleczenia auta z łuszczycy :] (jak na razie tylko blotnik ale po zimie ida drzwi do roboty i takie tam :])
zakupiony został słupek na zegary (luzem mnie denerwował)turbo i jeszcze nie wiem jaki ???? (może wy coś doradzicie)
wymienione zostały lampy z przodu na DEPO troszkę im pomogłem żeby wyglądały na bardziej ciemne :]
lampa od strony pasażera mi paruje i będzie trzeba porządnie skleić
no i na koniec obkleiłem dach na wzór szachownicy (nie jest to idealnie zrobione ale robiłem pierwszy raz i na probe porządnie będzie zrobione na lato 2011 :]:])
na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:
no wiec zaczołem robić zabudowę bagażnika jak na razie zrobiona obudowa głośnika w dalszej części będzie robiona reszta tzn z drogiej strony będzie zabudowany wzmacniacz z kondensatorem i jak dobrze pójdzie wszystko będzie obszyte czarna skora bądź alcantara
zaczelo sie od projektu z kartonu :D:D
a taki był efekt końcowy z kartonu :]
no i zaczołem robić z płyty tylko zrobiłem jeden błąd dałem płytę 12mm zamiast 18mm ale nie wpłynęło to na jakość grania gdyż to nie ma dudnić w niebo glosy ale ma być delikatny bass :]
no i efekt końcowy:
zostało ja wygłuszyć ale nie wiem czym jak wiecie to pomocy czy kupić na allegro mate głosząca czy porostu zwykła gąbkę ??????
zakupiony gwint TaTechnix:
na aucie:
kola pomalowane przed
po:
no i efekt koncowy:
zabawa w PS:
prostowanie progow + konserwacja tak sie zaczelo:
no i do roboty prog lewy tak wygladal przed:
tak wyglada w podkladznie:
prog prawy tak wygladal :
no i w podkladnie :
wiecej zdjec w podkladnie nie mam ale za to mam prawa strone zakonserwowana :]
progi zostaly zrobione i maja sie dobrze
przyszla kolej na 25th
no i pasujemy:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 485gi.jpg/]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/851/dsc00486v.jpg/][
no i malujemy:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/845/dsc00487g.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 488bl.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/98/dsc00489f.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 490ch.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/855/dsc00491d.jpg/]
na aucie:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/20/dsc00492va.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/15 ... 493zd.jpg/]] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/6/dsc00494ci.jpg/]
przod pasowanie:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/31/dsc00483t.jpg/] [url=http://imageshack.us/photo/my-images/836/dsc00484j.jpg/]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/24/dsc00495fu.jpg/]
i na aucie:
progi dopasowane do auta:
no i w kolorze:
na takim etapie stanely prace z zewnatrz auta
zaczolem bawic sie ze srodliem i
naprawiłem sobie kierownice:
zacząłem również oklejanie wnętrza ALCANTARA i obszycie słupka na zegary
no i taka mala przymiarka jak to bedzie wygladac
dalsza czesc zabawy :]
prawie wszystkie slupki gotowe ale najwazniejszy w trakcie
nie jest to zrobione profesjonalnie ale własnoręcznie
wspornik pod oslone silnika i sama oslona
no i prace ruszyly po prawie 3 tyg. stania auta z powodu padnietej turbinki
turbo GTB2260VK
porównanie:]
no i praca nad nim :
zrobil sie nowy wydech co prawda nie kwasowka ani nierdzewka ale 2.75cala jest na jednym tlumniku :] (wydech z MAN-a)
no i efekt koncowy dzieki wielkie dla Tomka za wykonanie wyfuku
teraz autko czeka az sie napisze program na gotowo i mysle ze bariera 235km bedzie przebita
nowy fant i czekajacy na montaz
no i zabawa stickerem
Ostatnio zmieniony sob kwie 06, 2013 21:28 przez grabiec, łącznie zmieniany 15 razy.
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
fajne autko..zazdroszcze 4Motion..tego wlasnie mi brakuje
szybkiego powrotu do zdrowia golfikowi zycze
szybkiego powrotu do zdrowia golfikowi zycze
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
teraz po kupnie zaczynam się zastanawiać czy on aby na pewno ma 150km bo jeździłem seatem Ibiza po chipie na 150km i całkiem inaczej jeździ no ale muszę stanąć z nim na kresce i będzie wszystko jasne
a co do stanu auta to trochę dotyrane z zewnątrz ale za to wewnątrz jest bardzo zadbane
drzwi zostały zamówione resztę to taka kosmetyka będzie :]
a co do stanu auta to trochę dotyrane z zewnątrz ale za to wewnątrz jest bardzo zadbane
drzwi zostały zamówione resztę to taka kosmetyka będzie :]
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
jest za wolny czy za szybkigrabiec pisze:teraz po kupnie zaczynam się zastanawiać czy on aby na pewno ma 150km bo jeździłem seatem Ibiza po chipie na 150km i całkiem inaczej jeździ no ale muszę stanąć z nim na kresce i będzie wszystko jasne
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
kurcze coś mi się wydaje nie tak ale na komputerze bylem i wyszło wszystko ok
moim zdaniem za wolny
szukam jakiejś hamowni co by 4motion-a obsłużyła w małopolskim ale znalazłem tylko V-tech a tam hamowanie 200zl za 4x4 trochę dużo
ale się zobaczy z biegiem czasu:]
dopiero zacznie wychodzić c z nim tak na prawede jest nie tak jak to z każdym kupnym autem :]
moim zdaniem za wolny
szukam jakiejś hamowni co by 4motion-a obsłużyła w małopolskim ale znalazłem tylko V-tech a tam hamowanie 200zl za 4x4 trochę dużo
ale się zobaczy z biegiem czasu:]
dopiero zacznie wychodzić c z nim tak na prawede jest nie tak jak to z każdym kupnym autem :]
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
Kolego weź pod uwagę, że Ibi jest jakieś +/- 300 kg lżejsza od ARL 4Motion.grabiec pisze:jeździłem seatem Ibiza po chipie na 150km i całkiem inaczej jeździ
Odpinasz Haldexa i hamujesz auto jak zwykłą ośkę. Nie musisz koniecznie szukasz hamowni 4x4.grabiec pisze:szukam jakiejś hamowni co by 4motion-a obsłużyła
no tak tylko ze ma całkiem inne przyspieszenie itp aż cie wbija w fotel u mnie tez myślałem ze tak będzie ale w porównaniu do ibi to jest 2 razy słabiej u mnie jak u niegoYuri pisze:Kolego weź pod uwagę, że Ibi jest jakieś +/- 300 kg lżejsza od ARL 4Motion.grabiec pisze:jeździłem seatem Ibiza po chipie na 150km i całkiem inaczej jeździ
Odpinasz Haldexa i hamujesz auto jak zwykłą ośkę. Nie musisz koniecznie szukasz hamowni 4x4.grabiec pisze:szukam jakiejś hamowni co by 4motion-a obsłużyła
co znaczy odpinam Haldexa i hamuje (chodzi ci o wal napędowy ???)
i jak takie hamowanie wychodzi w praktyce można temu ufać i czy dużo większe obciążenie ma silnik przez napęd na 4 łapy ????(dużo traci na mocy ??)
ps
sorki ze tak wypytuje ale jestem początkujący w tej dziedzinie tzn w TDI
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
grabiec pisze:no tak tylko ze ma całkiem inne przyspieszenie itp aż cie wbija w fotel u mnie tez myślałem ze tak będzie ale w porównaniu do ibi to jest 2 razy słabiej u mnie jak u niegoYuri pisze:Kolego weź pod uwagę, że Ibi jest jakieś +/- 300 kg lżejsza od ARL 4Motion.grabiec pisze:jeździłem seatem Ibiza po chipie na 150km i całkiem inaczej jeździ
Odpinasz Haldexa i hamujesz auto jak zwykłą ośkę. Nie musisz koniecznie szukasz hamowni 4x4.grabiec pisze:szukam jakiejś hamowni co by 4motion-a obsłużyła
co znaczy odpinam Haldexa i hamuje (chodzi ci o wal napędowy ???)
Dokładnie to Ci nie powiem ale od kumpli, którzy mają 4Motion wiem, że rozpina się gdzieś wtyczkę przy tylnym napędzie i wtedy robi się praktycznie FWD. I wtedy można, na zwykłej hamowni mierzyć.
i jak takie hamowanie wychodzi w praktyce można temu ufać i czy dużo większe obciążenie ma silnik przez napęd na 4 łapy ????(dużo traci na mocy ??)
P.s. A co do wbijania w fotel to mówię, Ci że Ibiza jest duuuużo lżejsza, a to ma bardzo duże znaczenie.
i jak takie hamowanie wychodzi w praktyce można temu ufać i czy dużo większe obciążenie ma silnik przez napęd na 4 łapy ????(dużo traci na mocy ??)
ps
sorki ze tak wypytuje ale jestem początkujący w tej dziedzinie tzn w TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości