SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » ndz mar 27, 2011 10:57

Dłuższe, czyli... dobre pytanie :)
Na torze cywilna opona wytrzymuje kilkadziesiąt, może trochę ponad 100km jazdy. Potem pojawiają się problemy: wulkanizacja gumy, graining...

Toyo R888 lub Yoko Advan wytrzymuje kilkaset kilometrów (500-800). Federal mniej więcej 2x dłużej i w dodatku Federale wytrzymują wyższe temperatury pracy.

Przy 4łapie powinny wytrzymać 2 sezony - mojej jazdy. Być może dla kogoś innego te wartości wyglądają inaczej, bo to BARDZO zależy od stylu jazdy i umiejętności. Ja jeżdżę ostro i dopiero się uczę, więc gumy dostają ostro w pupę.


Odnośnie wpływu wydechu MG na auto:
" onclick="window.open(this.href);return false; (fura Rybaka, BTW).


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Rybak » ndz mar 27, 2011 19:54

MatthewG pisze:Dłuższe czyli? 10tys? :chytry: Rybak skoro masz założony wydech od MG to może wrzucisz jakieś poglądowe fotki by utwierdzić w przekonaniu zlos'ia, że dobrze zrobił, a ja innych niezdecydowanych jeszcze zachęcić :-)
Daj mi jeszcze tydzień,a nakręcę jakiś filmik,bo na razie jestem zajechany robotą i nawet nie jeżdżę erką od jakiegoś czasu,tylko autem roboczym. :-(



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » pn mar 28, 2011 14:24

zlos pisze:Odpowiem za siebie, Rybak pewnie dorzuci od siebie.

Męczy - nie daje pojechać. Limiter zabiera solidne 0,2 do 0,4 sekundy na starcie nie z powodu mniejszej mocy, ale systemu opartego na tłumieniu pompy paliwa. Stłumiona nie podaje od razu po starcie tyle, ile powinna i de facto pierwsze 0,5 sekundy jedziesz na oparach... Podniesienie limitera nie zmienia tego zjawiska. Dopiero całkowite usunięcie powoduje, że pompa nie jest tłumiona. Oczywiście ryzyko jest takie, że jak stracisz rozum i wystartujesz z odcinki, to skrzynia się rozsypie. Ale to jest jak z nożem - możesz nim posmarować chleb, ale możesz też zarżnąć sąsiada ;)
Odgrzeję trochę ten temat, nie wiecie czy ten limiter jest tylko w automacie czy też w manualu?
Znajomy mówił że w S3 manual zdejmował podobny limiter


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » pn mar 28, 2011 22:22

Rybak pisze:Daj mi jeszcze tydzień,a nakręcę jakiś filmik,bo na razie jestem zajechany robotą i nawet nie jeżdżę erką od jakiegoś czasu,tylko autem roboczym. :-(
Tydzień i ani jednego dnia więcej, pamiętaj :jezor:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » pn mar 28, 2011 23:16

vrs pisze:Odgrzeję trochę ten temat, nie wiecie czy ten limiter jest tylko w automacie czy też w manualu?
Nie wiem czy na forum jest ktoś z eRką w manualu, bo jeśli tak, to dość łatwo to sprawdzić.
MatthewG pisze:Tydzień i ani jednego dnia więcej, pamiętaj :jezor:
Dajmy mu papier do podpisania... ;) notarialnie!

BTW: Federalne gumki przyjechały, jutro przymiarka :)
255/35/R18, z książki ponoć mają wejść, ale jak będzie to zobaczymy...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » pn mar 28, 2011 23:59

zlos pisze:Nie wiem czy na forum jest ktoś z eRką w manualu, bo jeśli tak, to dość łatwo to sprawdzić.
Jam jest w manualu, co znów chcecie sprawdzać? :chytry:
zlos pisze:Dajmy mu papier do podpisania... ;) notarialnie!
Właśnie poszedł faks :foch:
zlos pisze:255/35/R18, z książki ponoć mają wejść, ale jak będzie to zobaczymy...
Według wyliczeń proporcje są zachowane, ale mimo wszystko 255 to chyba trochę za dużo jak na Golfika.. Jakie masz ET tych czarnych przez kowala kutych obręczy? :chytry: Szerokość pewnie 8" więc czy nie będzie z tego "balon"..?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » wt mar 29, 2011 07:34

MatthewG pisze:Jam jest w manualu, co znów chcecie sprawdzać? :chytry:
Właściwie to chciałbym szybciutko sprawdzić procedurę LC, a potem skoncentrować się na odporności lakieru na gwoździe. W końcu górnicy jadą do stolnicy ;)
MatthewG pisze:Szerokość pewnie 8" więc czy nie będzie z tego "balon"..?
Szerokość 9". Klepał klepał aż wyklepał kowal.
Fajny kalkulator "balonów": http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » wt mar 29, 2011 11:55

Odporność lakieru na mikrofibrę jest żenująca, a co dopiero na gwoździe :-x Kiedy jechałem dzisiaj rano to jakiś głupi ptak ślizgnął się po mojej masce, jak nie sarna to ptaki, chyba otworze zoo! Co do LC, napiszcie czego oczekujecie, a ja postaram się podołać :hmm: Miałeś założone seryjne 225 na 9" felgi? To już wiem czemu ciągle je prostujesz :jezor:


P.S. Nie uważasz, że za długo śpisz zlos? Komuś się chyba za dobrze powodzi :D


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: MatthewG » wt mar 29, 2011 11:59

Patrzcie co znalazłem http://promotormocy.pl/gallery/show/pho ... 9_1521.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; :chytry:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: zlos » wt mar 29, 2011 12:39

MatthewG pisze:Co do LC, napiszcie czego oczekujecie, a ja postaram się podołać :hmm: Miałeś założone seryjne 225 na 9" felgi? To już wiem czemu ciągle je prostujesz :jezor:
Co do LC, to rozumiem, że soft przycina obroty na starcie i stąd miałeś pytanie. Wiem, że DSG się przeprogramowuje, ale DSG ma osobny sterownik. Bez DSG obrotów na LC w manualu pilnuje pewnie normalny soft. Wystarczy zakręcić do CompSportu, oni robili jedną R-kę w manualu już na 362 konie (zresztą jest na otomoto do kupienia).

Seryjną gumę 225/40/R18 miałem na seryjnych felgach 18/8".
Slicki wchodzą na nieseryjne felgi 18/9".
Obie fele mają ET = 51.

255/35 szerokości na 8" szerokiej feli to faktycznie lekki balon. Ja wkładam na 9" szerokości. Wynik dzisiaj wieczorem, wrzucę foty jak wejdą lub kilka ciepłych słów na forum jak nie wejdą...
MatthewG pisze: Nie uważasz, że za długo śpisz zlos? Komuś się chyba za dobrze powodzi :D
Śpię dobrze, tylko tutaj admin zaspał i nie przestawił godziny na serwerze... ;)
MatthewG pisze:Patrzcie co znalazłem http://promotormocy.pl/gallery/show/pho" onclick="window.open(this.href);return false; ... 9_1521.jpg :chytry:
Faktycznie, mój czarnuch :) Fotka z upalnego lata 2010.
Rozum mi odebrało i hamowałem auto przy +35 stopniach w cieniu.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: Rybak » wt mar 29, 2011 22:05

Pod wpływem narastającej presji dzisiaj się zmobilizowałem i coś tam z koleżką nagraliśmy.Dżwięk wydechu erki od MG " onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: vrs » wt mar 29, 2011 22:42

MatthewG pisze:
zlos pisze:Nie wiem czy na forum jest ktoś z eRką w manualu, bo jeśli tak, to dość łatwo to sprawdzić.
Jam jest w manualu, co znów chcecie sprawdzać? :chytry:
Kurcze, myslalem że mój bedzie pierwszym manualem na forum ...
To jak sprawdzic ten limiter? Moze ktos z DSG opisze jak to dziala


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
DzigiGTI
Special Edition
Special Edition
Posty: 3325
Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
Lokalizacja: KRA Ków
Kontakt:

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: DzigiGTI » wt mar 29, 2011 22:44

Całkiem przyjemne brzmienie :pub:


Powered by GTI
Mój Golfik
Obrazek

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź

Post autor: daniel1d » wt mar 29, 2011 22:50

vrs pisze:To jak sprawdzic ten limiter?
Pewnie chodzi o to czy na biegu jałowym możesz kręcić go do odcinki.


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości