zlos pisze:Po sąsiedzku mamy, chętnie się spiknę

Pewnie pochwalę się na forum jak już fura będzie to się jakoś ustawimy
zlos pisze:Prawdziwą różnicę widzisz na torze, gdzie ja na ostrym łuku mogę zmienić bieg bez utraty przyczepności, a w manualu troszkę gorzej.
No tu się zgodzę, z DSG jest to dużo łatwiejsze
zlos pisze:Odnośnie ułamków sekundy, to jak już mamy identyko fele, gumy i obaj zrobiliśmy identyko kupę - to wtedy możesz porównywać gearboxy... no i jeśli zmieniasz biegi szybciej od DSG, to szacun...
Tak jak pisałem chodzi raczej o zaspokojenie ciekawości niż napinkę. Co do zmieniania biegów szybciej niż DSG to jest to chyba niemożliwe. Jak już mistrzowie z Japonii polegli to nic już chyba nie pomoże
zlos pisze:Dla świadomości, że nie można zarżnąć sprzęgła?
Można zarżnąć sprzęgło w DSG tak samo jak w manualu, czytałem gdzieś na amerykańskim forum że VW w stanach miał ten problem z GTI. Dzieciaki startowały z LC z każdych świateł i im się te skrzynie zaczęły sypać. W seryjnych GTI... a ile masz tam Nm 280? Podobno VWoA wymyślił że będzie im wgrywał nowy soft do skrzyń - bez LC...Wiadomo że jak ktoś ma olej w głowie to używa tego od czasu do czasu ale nie zapominajmy że 440Nm to nie 350 które teoretycznie ogranicza tę skrzynię. Wiadomo jakiś zapas jest ale jaki, czas pokaże. Kilka GTI zrobionych pod 300KM jeździ po Warszawie i wszyscy zastanawiają się kiedy im się ta skrzynia wysra.
Nie zrozumcie mnie źle ja życzę wszystkim DSG jak najdłuższej jazdy ale nie zapominajcie że LC daje skrzyni po dupie prawie tak samo jak strzał ze sprzęgła w manualu. A remont w manualu dużo tańszy.
Złoś, jak masz sąsiada z GTR'em to temat LC w tym samochodzie ma pewnie rozpracowany... Tam nawet gwarancja nie działa.
O, a zobaczcie czym jedzie Stig,
http://www.topgear.com/uk/videos/stig-h ... -vw-golf-r
Oh nie! To manual
BTW. Golf R to hot hatch 2010 wg TG
Peace!