To niebawem utopimy wspólniezlos pisze:Ja chętnie podejmę się topienia rybki w cytrynówce!
SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Moderator: G0 Karcio
Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
To ja już stawik przygotuję:
No i schłodzę, żeby rybka nam nie wypłynęła
No i schłodzę, żeby rybka nam nie wypłynęła
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
no cóż...
nie udzielam sie zbyt nachalnie we wątku złosa
pewnie dlatego ze dziennie przybywało tak wiele postów ze nie nadążałem z czytaniem...
stało sie to taką normą, baaa tradycją! ze sie poddałem i czytałem 1 na 10 postow
ale to co teraz sie tutaj wyprawia
jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe
LUDZIE!!!
od 3 dni nie ma tutaj żadnego postu?!?!?!
coś sie stało?!
martiwe sie
napiszcie cos proszę
nie udzielam sie zbyt nachalnie we wątku złosa
pewnie dlatego ze dziennie przybywało tak wiele postów ze nie nadążałem z czytaniem...
stało sie to taką normą, baaa tradycją! ze sie poddałem i czytałem 1 na 10 postow
ale to co teraz sie tutaj wyprawia
jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe
LUDZIE!!!
od 3 dni nie ma tutaj żadnego postu?!?!?!
coś sie stało?!
martiwe sie
napiszcie cos proszę
Golf R 2.0 TSI 270 KM(199 kW),4MOTION, Rising Blue,3dr, Vienna, DSG, DCC, zklany dach, kamera Rear Assist,RCD 510, 19"Talladega http://tinyurl.com/7no3oju
Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj
Posiadasz PS3? Wozisz tyłek w GT5? Temat dla Ciebie ==> http://tinyurl.com/7yt5jzj
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
ravraj, podejrzewam masowe zatrucie złosiowymi wydzielinami i faktycznie nie jest to przyjemne, jak nagle wszyscy idą do konkurencji cmokać i achać. A u mnie nic. Kurde.
BTW: Dzisiaj postawiłem mojego szerszenia do warsztatu, wymieniam olej bo ten Castrol SLX Professional jest na maksa do dupy. Zrobiłem na nim 6500 km i poczerniał, jakbym węglem drzewnym palił, a dodatkowo auto zaczęło szybko łapać temperaturę (4-5 stopni więcej niż zwykle).
Patryk z CS polecił mi Motul X-lite 0W30, nabyłem 5 literków i teraz zobaczymy jak długo pożyje ta oliwa.
BTW: Dzisiaj postawiłem mojego szerszenia do warsztatu, wymieniam olej bo ten Castrol SLX Professional jest na maksa do dupy. Zrobiłem na nim 6500 km i poczerniał, jakbym węglem drzewnym palił, a dodatkowo auto zaczęło szybko łapać temperaturę (4-5 stopni więcej niż zwykle).
Patryk z CS polecił mi Motul X-lite 0W30, nabyłem 5 literków i teraz zobaczymy jak długo pożyje ta oliwa.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Oj tam, oj tam , lepiej aktualizuj listę wpłat na Ułężzlos pisze:ravraj, podejrzewam masowe zatrucie złosiowymi wydzielinami i faktycznie nie jest to przyjemne, jak nagle wszyscy idą do konkurencji cmokać i achać. A u mnie nic. Kurde.
Daj znać jak ta oliwa będzie się sprawować, gdzie zamawiałeś?zlos pisze:Patryk z CS polecił mi Motul X-lite 0W30, nabyłem 5 literków i teraz zobaczymy jak długo pożyje ta oliwa.
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Jest ultra-mega-aktualna Sprawdziłem konto minutę przed napisaniem posta...vrs pisze:lepiej aktualizuj listę wpłat na Ułęż
Nie zamawiałem, zapłaciłem jakieś 40 zeta górką w sklepie w porównaniu do tego, co jest na alledrogo. Potrzebowałem pilnie dostać w swoje łapki, bo ta castrolowa czarna i przegrzewająca się oliwa spędzała mi sen z powiek i piankę z piwavrs pisze: Daj znać jak ta oliwa będzie się sprawować, gdzie zamawiałeś?
Alledrogo pokazuje od 160 do 180 zeta za 5L, w sklepie od ręki za 210 zeta.
Koledzy od Audi S3 również bardzo ją polecają...
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
zlos a słyszałeś o oleju Liqui Moly ? Zalewam agregator TDI tym olejem od 4 lat, w poprzednim aucie również i dla mnie nie ma lepszego oleju a miałem wszystkie oprócz wyżej wymienionego Motula, ale już nie kombinuje i zostaje przy Liqui Moly.
LM dla Ciebie - http://liquimoly.pl/features/katalog?pa ... gory_id=21" onclick="window.open(this.href);return false;
Ceny też powyżej 200 plenów.
LM dla Ciebie - http://liquimoly.pl/features/katalog?pa ... gory_id=21" onclick="window.open(this.href);return false;
Ceny też powyżej 200 plenów.
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Forest89, słyszałem, ale nie brałem pod uwagę (nie wiedzieć czemu!).
Dzięki za polecenie, lecę czytać jak to cudo smaruje. Jeśli Motul da ciała, to będzie pierwszy na liście
Dzięki za polecenie, lecę czytać jak to cudo smaruje. Jeśli Motul da ciała, to będzie pierwszy na liście
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Ostatnio miałem niezłą wpadkę - zalałem auto na stacji BP taką benzyną, że naprawdę niewiele brakowało, żeby pogrzechotało mi silnik.
Kilka kilometrów po tankowaniu auto straciło moc. Ale jakoś nie czułem do końca co się dzieje i wieczorem kumpel wyciągnął mnie na C., a potem wylądowaliśmy z kilkoma innymi furkami na S8. Dziwiło mnie, że nagle tak mi trudno odejść im w mieście. W trakcie przejazdów ze zdumieniem obserwowałem jak skacze mi temperatura oleju, bardzo szybko łapałem +110 stopni! Odpuściłem więc i spokojnie poczekałem, aż wszyscy się pomierzą moim racelogikiem.
W drodze powrotnej jednak zapomniałem się na chwilę i dałem ognia spod świateł - wszyscy mierzyli się w okolicach 6 sek do setki - więc byłem spokojny, że ich wyprzedzę. A tu zonk - jadę równo. Po 500 metrach pierwsza kontrolka: problemy z katalizatorem. Temperatura oliwy +100 stopni. Zwolniłem i dojechałem do domu, a tuż przed domem już miałem połowę choinki zapaloną. Check engine itd...
Niewiele myśląc rurka + kanister i spuściłem wachę ile dało radę. Pojechałem na shella i zatankowałem pewniaka pod korek, dolałem uzdatniacza STP - ale błędy nie znikają.
Rano miałem już nos na kwintę, myślałem, że nieźle zabulę w serwisie.
Dzwonię do znajomka i on mówi, żeby kompa zresetować. Odpinam klemy i... jest OK. UFFF.
Niech szlag trafi oszustów na BP przy Jerozolimskich na wysokości Łopuszańskiej, tuż za szkołą w kierunku na Pruszków. Dolewali tam chyba mazutu jakiegoś, a paliwo niby 98 oktan...
BTW: paliwo tłuste jak cholera, część zostawiłem sobie i sprawdziłem na białym betonie. Prawie wcale nie odparowało, jakby smar został.
Kilka kilometrów po tankowaniu auto straciło moc. Ale jakoś nie czułem do końca co się dzieje i wieczorem kumpel wyciągnął mnie na C., a potem wylądowaliśmy z kilkoma innymi furkami na S8. Dziwiło mnie, że nagle tak mi trudno odejść im w mieście. W trakcie przejazdów ze zdumieniem obserwowałem jak skacze mi temperatura oleju, bardzo szybko łapałem +110 stopni! Odpuściłem więc i spokojnie poczekałem, aż wszyscy się pomierzą moim racelogikiem.
W drodze powrotnej jednak zapomniałem się na chwilę i dałem ognia spod świateł - wszyscy mierzyli się w okolicach 6 sek do setki - więc byłem spokojny, że ich wyprzedzę. A tu zonk - jadę równo. Po 500 metrach pierwsza kontrolka: problemy z katalizatorem. Temperatura oliwy +100 stopni. Zwolniłem i dojechałem do domu, a tuż przed domem już miałem połowę choinki zapaloną. Check engine itd...
Niewiele myśląc rurka + kanister i spuściłem wachę ile dało radę. Pojechałem na shella i zatankowałem pewniaka pod korek, dolałem uzdatniacza STP - ale błędy nie znikają.
Rano miałem już nos na kwintę, myślałem, że nieźle zabulę w serwisie.
Dzwonię do znajomka i on mówi, żeby kompa zresetować. Odpinam klemy i... jest OK. UFFF.
Niech szlag trafi oszustów na BP przy Jerozolimskich na wysokości Łopuszańskiej, tuż za szkołą w kierunku na Pruszków. Dolewali tam chyba mazutu jakiegoś, a paliwo niby 98 oktan...
BTW: paliwo tłuste jak cholera, część zostawiłem sobie i sprawdziłem na białym betonie. Prawie wcale nie odparowało, jakby smar został.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Ogólnie w naszym rejonie ostatnio BP ostro daje ciała :/ Uważaj, jeśli kiedyś będziesz przelotem przez NDM, bo paliwo przy krzyżówkach od jakiegoś miesiąca/dwóch nie nadaje się do niczego, o 95 już nawet nie wspomnę. Zdecydowanie lepsze jest na Orlenie, ale to też zależy jak się co trafi.
Coś długo nie było relacji w temacie, Golfina się obraziła, zastrajkowała z papu i takie oto wyniki mamy
Coś długo nie było relacji w temacie, Golfina się obraziła, zastrajkowała z papu i takie oto wyniki mamy
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
zlos, nie ma co z paliwkiem kombinować tym bradziej w takim samochodzie jak ty masz.
Ja mam zwykłego ropniaczka, a od kiedy tankuję tylko na Shellu( ponad rok) nie miałem żadych problemów z układem paliwowym i elementami na który ma wpływ paliwo.
Ja mam zwykłego ropniaczka, a od kiedy tankuję tylko na Shellu( ponad rok) nie miałem żadych problemów z układem paliwowym i elementami na który ma wpływ paliwo.
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Kolega jeździ mocno sportowo i dał mi radę, jak sprawdzać benzynę: wylać łyżeczkę na suchy beton. Jeśli odparuje wszystko, to nie ma ciężkich domieszek (olej opałowy i spółka nie parują tak łatwo) - działa na benzynie, rzecz jasna
Najadłem się strachu przez tych cholernych kombinatorów - BP ktoś mi tam polecił i postanowiłem dać im szansę, a tutaj TAKA WPADKA. Nie zobaczą już ani złotówki ode mnie. Wracam do shella i koniec.
Cisza lekka zapanowała w wątku, ale ciepło jest i lepiej z piwkiem w ogrodzie niż z kompem w domu
Najadłem się strachu przez tych cholernych kombinatorów - BP ktoś mi tam polecił i postanowiłem dać im szansę, a tutaj TAKA WPADKA. Nie zobaczą już ani złotówki ode mnie. Wracam do shella i koniec.
Cisza lekka zapanowała w wątku, ale ciepło jest i lepiej z piwkiem w ogrodzie niż z kompem w domu
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
Ano dokładnie. Shell w Polsce jeszcze jest jednym z lepszych, ale ten u Niemiaszków to jest dopiero szał pał i ściąganie gaci, zdecydowanie lepszy, tylko co, mały imporcik ? Lipa troszkę.
Mk6 Golf R + wydech MG + CompSport 3.0 = 340KM
zlos moja była e46 w benzynie po zatankowaniu na bp zaczęła dziwnie parskać, zapalił się też check engine, ale myślę sobie tyle do chaty dojadę i sprawdzę co tam mu się nie podoba no i się przeliczyłem bo zgasł mi na środku skrzyżowania chyba nie muszę mówić jaki to wstyd i jakoś za 8-10 próbą odpalenia ruszył, ale z wielkim niezadowoleniem bo dalej nie pewnie pracował. Po zatankowaniu innym paliwkiem wszystko wróciło do normy i nigdy więcej się to nie powtórzyło więc widocznie w bp różne rzeczy się dzieją
Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości